Gå til innhold

Lyver hun?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dama føles vid, men sier at jeg fyller henne opp og er helt perfekt. Er det bare jeg som stusser eller er det kanskje hun som lyver?! Veit at lite friksjon når hun er våt har mye å si, men føler lite uansett. Hun kommer så og si aldri heller uansett hva jeg gjør og det virker bare rart. Aldri gitt henne press til dette heller. 

G25

Anonymkode: bd59e...ff5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun kommer eller ikke har ikke så mye å si med om hun er vid eller trang. De fleste kvinner kommer ikke som følge av penetrering alene. Så med mindre "uansett hva du gjør  inkluderer stimulering av klitoris så er nok ikke sjansene for at du kan få henne til å komme særlig store.

Kommer du da, inni henne? Om hun føles vid kan jo være fordi hun er vid eller fordi du har liten penis. Muligheter, muligheter.

• Liker 2
Skrevet

Lyver er et litt hardt ord. Det kan være at hun modifiserer sannheten for å skåne dine følelser. Det gjør alle stort sett hele tiden på alle områder, selv uten å legge merke til det. Ikke så mye å få gjort med dette, du må nesten bare stole på henne.

Anonymkode: f71d8...784

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Om hun kommer eller ikke har ikke så mye å si med om hun er vid eller trang. De fleste kvinner kommer ikke som følge av penetrering alene. Så med mindre "uansett hva du gjør  inkluderer stimulering av klitoris så er nok ikke sjansene for at du kan få henne til å komme særlig store.

Kommer du da, inni henne? Om hun føles vid kan jo være fordi hun er vid eller fordi du har liten penis. Muligheter, muligheter.

Jeg har over snittet stor penis :) og ja, kommer inni henne de fleste ganger

Skrevet

Hvor mange fingre får du plass til inni henne? Det blir nok ikke bedre.

Anonymkode: 6ac61...610

• Liker 1
Skrevet

Hvis en kvinne er skikkelig tent, så vil de føles videre fordi kroppen hennes er klar for det. Hvis hun er trang og vanskelig "å komme inn i"  så er det som oftest at de ikke er klar nok. Er da du har en jobb å gjøre.

Det er ikke mye følelse inni der. Ellers hadde det vært helt ekstremt j***** å føde. Ekstremt mye verre enn det er. Du får heller ta å få henne til å komme ved hjelp av andre metodermetoder ;)

Anonymkode: 67901...5d9

• Liker 5
Skrevet

Tror damer oppleves trangere om de greier å komme vaginalt. Vaginaen vil da stramme litt mer naturlig under sexen uten at hun trenger å bruke muskler bevisst. Men tror det er viktig at hun har lært seg å slappe av, nyte pikken han og bare gi seg hen. Det kan ta litt tid for enkelte damer.

Anonymkode: 6ac61...610

Skrevet

Prøvd andre ting enn penis for at hun skal komme? Penis er ikke alt.

Anonymkode: 0faee...0b9

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har over snittet stor penis :) og ja, kommer inni henne de fleste ganger

Hvordan har det seg at du kommer inni henne de fleste ganger når du sier du føler lite?

• Liker 3
Skrevet

Det er nok bare du som stusser :) De fleste damer pleier ikke å være i nærheten så opphengt i penisstørrelse som menn. Stol på henne når hun sier du er flott :) 

Ikke alle damer har like lett for å komme. Noen sliter med det, og det er lite å gjøre med det. Du kan prøve å snakke med henne om det, spørre om det er noe du kan gjøre som hun liker godt osv. Stimuli av klitoris er noe mange damer trenger for å oppnå orgasme.

Anonymkode: 76dda...924

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dama føles vid, men sier at jeg fyller henne opp og er helt perfekt. Er det bare jeg som stusser eller er det kanskje hun som lyver?! Veit at lite friksjon når hun er våt har mye å si, men føler lite uansett. Hun kommer så og si aldri heller uansett hva jeg gjør og det virker bare rart. Aldri gitt henne press til dette heller. 

G25

Hva heter du? Ut i fra alder og beskrivelse på det du sier, høres du ut som ein idiot jeg kjenner. Isåfall suger du i senga.

• Liker 1
Skrevet

Hun er nok vid. Ufattelig ved. Kjenner jeg kjeder meg og mister totalt lysten på sex når jeg tenker på vide damer. Har skrevet det før og sier det igjen; hva med å ha litt anstendighet og begynne å trene vagianen deres jenter??? Det handler ikke bare om at mannenn skal kunne trylle og jøgle seg opp og ned, frem og tilbake, hit og dit i allle mulige, spennende posisjoner, eller at mannen skal ha en stor, feit, diger tryllestav å penetrere dere med. Dere må bidra dere også. Ja, les igjen det jeg skriver; dere må ikke bare ligge der og tro at fitte deres er verdens deiligste gulllgrive full av diamanter. For noen jenter så er vagianen en gråstein. Da handler det om å pusse og pusse denne steinen, slipe den, helt til den skinner som en diamant. Moralen er, ja, dama di er vid og kjip, mest sannsynlig. Og hun må begynne å trene vagianen slik at det blir godt for deg! Og hva med deg selv TS? Du må lære deg å kommunisere med henne om seksualitet slik at du og hun blir trygg på hverandre, har tillit og stoler på hverandre seksuelt. Høres ut som du projeserer din usikkerhet og tvil på henne. Slutt med det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...