AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Folk sier gjerne at de jobber på kontor eller er "kontorrotte", uten å spesifisere akkurat hva de jobber med. Blir ofte nyskjerrig på akkurat hva alle disse mystiske kontorjobbene går ut på. Hvis du jobber (eller har jobbet på) kontor, del gjerne hva jobben din går utpå. Er interessert i de "kjedelige" detaljene. Hva er tittelen din og hva har du studert? Hva tjener du? Trives du i jobben din? Jobber du kun ved pulten/på kontoret ditt, eller inngår det mye sosialt arbeid også? Akkurat hva går arbeidsoppgavene dine ut på? Er det bra arbeidsmiljø der du jobber? Hvordan opplever du de du jobber sammen med (hva slags "mennesketyper")? Er sjefen grei å forholde seg til? Evt. annet du har lyst til å dele. Anonymkode: 9a984...031
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Hei, Jeg jobber som Systemutvikler . Jeg har studert Informasjonssystemer og IT ledelse og tjener nå 460000 i året , får ta noen kurs i året i arbeidstiden, har en langhelg i utlandet med jobben og noen konferanser ,med rundt 1 års erfaring. Jeg trives veldig godt, jeg liker å bygge ting, lære nye måter å gjøre ting på så det er perfekt. Jeg jobber mest ved min egen pult men det er i et åpent landskap, så det blir endel snakking , spørsmål og hjelp til og fra de andre. Vi har alltid et møte om morgenen der vi hører hva alle fikk gjort dagen før og om planene idag. I tilleg til arbeid med andre utviklere så blir det noen samtaler med produkteier , dette er for å stille spørsmål om hva og hvordan de vil ha produktet. Det er noe snakking med prosjektleder også. Ellers er det noen møter, som regel 1-2 i måneden der alle utviklerene, produkteiere , prosjektleder og testleder er med. Dette for å finne ut hva vi skal jobbe videre med . Dette iforhold til hvor langt vi har kommet på det som var i arbeid og prioritering. Mine arbeidsoppgaver går ut på å løse problemene , finne løsninger , lage nytt innhold og å forbedre / vedl