@lfa Skrevet 23. juli 2002 #1 Del Skrevet 23. juli 2002 Deppe deppe.. Alle englene sover søtt, men jeg tar meg en liten dagen derpå fest.... snufs... Får ikke sove likevel... Hmmm.... lurer på om jeg ikke skal snike meg til noe ekno også... Føler for en liten ut av kroppen opplevelse nå, ja... :-? Setter meg her ved bassengkanten, jeg... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. juli 2002 #2 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg sover ikke søtt, @lfa. Men det er kanskje fordi jeg ikke er så veldig englete av meg. Har rakket ned på gamle mennesker i dag, de søte snille naboene mine (som ikke lot meg få sove lenge). Har så lyst på ferie, men må på jobb i morgen. Æsj... Ikke rart jeg har mareritt i våken tilstand. Kan vi deppe litt i kor, @lfa? Føles bedre da *henter to pærebrus og joiner @lfa ved bassengkanten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 24. juli 2002 #3 Del Skrevet 24. juli 2002 HeeeeeeY! lenge ziden zizt nå.... har nok vært opptatt i det zizte ja.... :-? Men har ikke glemt lyztige engler dah ! *S* legger igjen tonneviz med færdig zylta ekno, jeg har fixa, på min laange reise ! Lurer på hvordan d går med rezten av "veteranene" jeg.. Væren, Kris, @lfa.... en kjempeklemz til dere ! og en til klemz til alle nye.. og "mindre" nye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 24. juli 2002 #4 Del Skrevet 24. juli 2002 Hei RaGnA og Alf@! Jeg har det bra og væren har det bra! Kos dere og slapp av! hilse og klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 24. juli 2002 RaGnA!!! Så kos å se deg igjen! Skulle nettopp til å sende ut en "etterlysning", men nå slapp jeg det. :smile: kriS: Så fint at dere har det bra! Bertha: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 24. juli 2002 #6 Del Skrevet 24. juli 2002 HeeeeeeeY kris @lfa! fint å høre at alle har det bra.. :D *hopper uti bazzenget.. for en liten zvømmetur.. * DeiLiG! legger igjen mazzerviz av reker og loff.. Koz dere mazze videre i zommer! blir nok litt mer aktiv her inne.. etterhvert zom godværet.. forzvinner! *S* Im In Heaven! :oops: Where In Heaven Kizzez hugz 2 U all! I will come back 4 more! C U all ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå