Gå til innhold

Vondt i magen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

...ved samleie... Ikkje sånn veldig vondt, men nok til at det blir ubehageleg. Kjenner ei ekkel stikking på nede til venstre i magen i nesten alle stillingar... Det er ikkje noko moro, og eg begynner nesten å bli uroleg for kva som kan vere årsak til dette.. Er det nokon som har opplevd noko liknande??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå uansett å ta en gynekologisk undersøkelse... kan være du har noen helt ufarlige syster i underlivet,som er smertefulle. Har selv hatt det en gang. Ufarlig,men voldt.

Skader ikke å ta en sjekk!

Lykke til!

Skrevet

Eg får også av og til ei stikkande smerte nede til venstre! Men det er veldig sjeldan, og eigentleg ikkje i spesielle stillingar, som eg har merka meg.

So du er ikkje aleine om det! Men eg veit dessverre ikkje kva det er, det har skjedd so sjeldan at eg ikkje har gidda å gjere noko med det/finne ut av det.

Skrevet

Ta en tur til gyneekologen og få det skjekket. Det er vanlig med litt smerter i f.eks perioder rundt eggløsning, men har du vondt hele tiden kan det være greit å la en doktor kikke på det. Vet at noen kvinner med framoverbøyd livmor kan være plaget av smerter ved samleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...