Gå til innhold

Single: Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er single, hvor ofte har dere sex, sånn gjennomsnittlig? Hvis du f.eks. tar de siste par årene, hvor mange har det blitt?

Og hvor mange sexpartnere har dere i løpet av et år?

Anonymkode: 9e60e...f28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det avhenger av lyst og form. Noen ganger har jeg lyst, men gidder ikke alt styret for å få sex.

Uansett, ikke mer enn en-to ganger i måneden. Har en ff nå som jeg har kjent i en to års tid. Likevel så hender det at jeg har noen ons likevel. Vet ikke hvor mange partnere, men det er sånn ca i alle fall.

Anonymkode: a651e...e52

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vært singel i 8 år, sist jeg hadde sex var 5 år siden.

Edit: tror jeg.. det var en som var litt inn og ut av livet mitt, på en god måte. Har ikke sett etter noe verken mer eller mindre siden.

Endret av applestories
Skrevet

1 gang i året.

Anonymkode: 15be7...5ce

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Singel betyr 0 sex. Til nå i mitt liv har jeg aldri opplevd å ha lyst til å dra hjem med ei dame jeg har møtt et par timer tidligere på byen. Å ha seg med ei dame man liker som venn, det har jeg prøvd, og det gikk til helvete til slutt. Så knallkompis-konseptet utgår også. 

Skrevet

Jeg hadde ihvertfall mye mer sex da jeg var singel enn deg jeg har i fast forhold :) 

Anonymkode: 43e79...d12

• Liker 1
Skrevet

Varierer veldig. I perioder mye, men nå er det vel et halvt år siden sist.

Skrevet

Aldri og nå er det 10 år siden sist. Møter rett og slett ikke menn som tenner meg, og de få som gjør det stiller krav jeg ikke kan innfri.

Anonymkode: 4cc78...e99

Skrevet

Aldri.

Anonymkode: 18287...7c8

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri og nå er det 10 år siden sist. Møter rett og slett ikke menn som tenner meg, og de få som gjør det stiller krav jeg ikke kan innfri.

Anonymkode: 4cc78...e99

Prøv psykolog eller jenter

Anonymkode: 91dcd...889

Skrevet

Varierer veldig....

Oftere enn i mitt forrige forhold iallefall (men langt i fra så ofte som jeg tenker det blir i mitt neste forhold)..hahaah

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...