Gå til innhold

Hva kan man forvente av første date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på første date med en fantastisk flott og fascinerende dame i dag. God stemning og mye latter. Fin blikkontakt. Mange felles interesser. Etter 3 timer måtte hun plutselig gå. Ble litt brått. Fulgte henne til busstoppet. Hun ga meg en kort klem og et kort smil før hun hoppet på bussen. Er ikke veldig erfaren med dating, og vet liksom ikke helt hvor mye man skal forvente av en første date. Innspill?

Har veldig lyst til å møte henne igjen. Hvor lang tid bør man vente før man sender en melding ?

Anonymkode: 03892...2b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sende melding imorgen :)

Skrevet

Høres ut som en perfekt start dette :) Verken for mye eller for lite. 3 timer er kanskje litt i overkant på første date, synes nå jeg. Tenker at du står helt fritt til å sende en melding når så helst, selv pleier jeg å sende melding gjerne innen en time etter daten dersom jeg har hatt det hyggelig og ønsker møte han igjen. Bare en liten "takk for et hyggelig møte" og gjerne et kompliment eller to. Ingen vits i å la han gå og undres på om jeg liker han. Svarer hun så faller det seg kanskje naturlig etterhvert i en melding og høre om man skal møtes på nytt og når.

• Liker 2
Skrevet

Takk for tilbakemelding. Tenkte å sende henne en melding og fortelle henne hvilken fantastisk herlig person jeg synes hun var. Bør man samtidig si klart og tydelig at man ønsker å møtes igjen, eller bør man avvente responsen før man foreslår et nytt møte?

TS

Skrevet

Jeg ville tatt det litt rolig, og ikke utbrodert så mye om hennes person, men fortalt at jeg syntes vi hadde det veldig hyggelig og at jeg gjerne kunne tenke meg å møte henne igjen.

Anonymkode: 69b86...57a

• Liker 1
Skrevet

Alt med måte..hyggelig å høre at man oppfattes som en fantastisk herlig person, men selv ville jeg ha nøyd meg med å skrive at jeg f.eks syntes det var så fint å snakke med henne, at det var et veldig koselig møte i hyggelig selskap. Den slags :) De store superlativene om hvor fantastisk den andre er kan man spare til senere, f.eks når man ligger tett omslynget etter en god første runde i sengehalmen :P

• Liker 2
Skrevet

Folk er forskjellige. Jeg forventer sex på første date. Blir det ikke det, er det turnoff for meg, uansett hvor kjekk han måtte være. Men jeg innser at vi er forskjellige, og det finnes ingen "fasit".

Anonymkode: 60efa...b6a

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk er forskjellige. Jeg forventer sex på første date. Blir det ikke det, er det turnoff for meg, uansett hvor kjekk han måtte være. Men jeg innser at vi er forskjellige, og det finnes ingen "fasit".

Saklig...

• Liker 1
Skrevet

Send en melding når du vil :) Takk for en hyggelig kveld, og si at du gjerne kunne tenke deg å treffes igjen.

Ikke noe vits i å holde tilbake, jeg syns man skal være ærlig. 

Anonymkode: 8c222...0de

Skrevet

Man kan jo ikke forvente noe som helst av en første satt egentlig... 

Du må gjerne sende melding dagen etter fare!

Anonymkode: 6424c...0d2

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Saklig...

Hæ?

Hva var galt i det jeg skrev? Ble du provosert fordi jeg ønsker sex på føste date? Det angår jo ikke deg, som jeg skriver; folk er forskjellige. Jeg ønsker ikke å kaste vekk tiden med fjas, og ønsker sex på første date. Jeg er nok godt over gjennomsnittlig kåt, og har svært høy sexlyst.

PS! Vi lever ikke i 1950....

Skrevet

Det virker helt bra det der. Til plutselig måtte hun gå og så en kjapp ... klem? Der klinger alarmbjellene. Noe skjedde. Hva var det som foregikk akkurat før hun plutselig måtte gå?

Jeg for min del prøvde å få førstedaten til å gli med en lett prat, morsomt og lett, og til å få daten til å ende litt med et kyss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...