Ranunkelen Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 (endret) Jeg sluttet med p-piller 2.juni, og venter fortsatt på mens nummer 2!! Sist syklus tok det altså litt over 7 uker før tanta kom. Har prøvd å teste litt nå og da med el-test, men ikke regelmessig da jeg tenkte å starte med det neste periode. Dette er fryktelig frustrerende, tror dere det er noe galt, eller er kroppen bare treg med å komme i gang etter p-pilleslutt? Endret 23. oktober 2016 av Ranunkelen
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 Ville kanskje rådført meg med legen men det er jo mange som har der slik uten at det er noe galt Anonymkode: aebe0...6e1 1
Frostrose Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 Helt normalt når man nettopp har sluttet med hormoner. Jeg har det på samme måte.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 For meg tok det 6 mnd før første mens kom. Etter det var alt stabilt, men ville forhørt meg med lege. Hender ting henger i etter slutt. Mest sannsynlig har du ikke ordentlig eggløsning før mensen heller, sånn sett av egne erfaringer. Anonymkode: ae692...1db
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #5 Skrevet 24. oktober 2016 Så kjedelig. Jeg har alltid komt i normal syklus etter prevansjonslutt, men vet det er normalt at det kan ta litt tid før kroppen er tilbake til normalen. Dersom du er bekymret ville jeg tatt en tur til legen. Lykke til. Anonymkode: ee8ed...1d0
Ranunkelen Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2016 Tusen takk for svar alle sammen ♡ Tror jeg tar en tlf til legen i morgen og hører hva hun sier.
Ranunkelen Skrevet 1. januar 2017 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2017 Jeg er nå henvist til gynekolog :-)
Catnip Skrevet 2. januar 2017 #9 Skrevet 2. januar 2017 (endret) 14 timer siden, Ranunkelen skrev: Jeg er nå henvist til gynekolog :-) Oi, håper ikke det er noe galt! Har nemlig også sluttet på p-pillene for litt mindre enn 3 måneder siden. Fikk mensen rundt 25.november, men har ikke hatt siden... Hadde slått meg til ro med at dette var vanlig, men det er også litt kjipt å ikke ha faste tidspunkter å forholde seg til. Kjenner jeg blir litt svett. Endret 2. januar 2017 av Catnip
Ranunkelen Skrevet 3. januar 2017 Forfatter #10 Skrevet 3. januar 2017 På 2.1.2017 den 14.54, Catnip skrev: Oi, håper ikke det er noe galt! Har nemlig også sluttet på p-pillene for litt mindre enn 3 måneder siden. Fikk mensen rundt 25.november, men har ikke hatt siden... Hadde slått meg til ro med at dette var vanlig, men det er også litt kjipt å ikke ha faste tidspunkter å forholde seg til. Kjenner jeg blir litt svett. Jeg har tatt blodprøver for å sjekke hormonene også for evt pco forresten, legen hadde ikke noe negativt å si på blodprøvene, bortsett fra vitaminmangel. Manglet folsyre og vitamin D. Da hun henviste meg sa hun at jeg sannsynligvis blir satt på hormonkur av gynekologen for å få i gang eggløsning og menstruasjon. Du har ikke gått så lenge enda da :-) men skjønner hva du mener.. Det tærer på, og man gir på en måte opp, for el kommer liksom aldri... Har fått brev nå om at jeg får time innen uke 11 i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå