AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Når andre sender PM. Og ber noen prøve og respektere hverandre. Ikke være frekk og ufine. Så forventer man at folk svarer. Når de ikke svarer. Hva får dere ut av det? Anonymkode: 3658b...542
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 Hva mener du? Hva de som ikke svarer får ut av det, eller hva de som spør på pm får ut av det? Anonymkode: 7d9d5...54b
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Hva de som ikke svarer får ut av det, eller hva de som spør på pm får ut av det? Anonymkode: 7d9d5...54b Nei at de som fikk pm. Ikke svarer deg. Anonymkode: 3658b...542
Frøkensina Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 Hva mener du egentlig? Det er vel ikke alle som vil snakke med folk på PM her, eller med hvem som helst. La være å sende PM er jo en mulighet? 1
MajorasMaske Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 Kanskje du skal prøve å sende meldinger til noen som bryr seg. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #6 Skrevet 23. oktober 2016 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Hva mener du egentlig? Det er vel ikke alle som vil snakke med folk på PM her, eller med hvem som helst. La være å sende PM er jo en mulighet? Når man får usaklige beskyldninger i tråder. Ønsker å renske opp i problemet. For å få fred Det burde være en rettferdig fin måte for å respektere hverandre. Virker som ikke alle ønsker en bedre tone. Mye bedre med latterliggjøring og hetsing av brukere her inne.,Noe som ikke er lov Hvorfor? Anonymkode: 3658b...542
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #7 Skrevet 23. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei at de som fikk pm. Ikke svarer deg. Anonymkode: 3658b...542 De har vel bare ikke lyst til å prate da. Om du ikke vil skrive, så vil de ikke det. Hva mener du med at de skulle fått noe ut av det? Anonymkode: 7d9d5...54b
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #8 Skrevet 23. oktober 2016 Akkurat nå, MajorasMaske skrev: Kanskje du skal prøve å sende meldinger til noen som bryr seg. Når man blir hetset og katterliggjort over tid her inne. Så er det jo bedre og spørre hva vedkommende har i mot deg privat. Bli løyet om er jo ikke gøy for noen. Anonymkode: 3658b...542
MajorasMaske Skrevet 23. oktober 2016 #9 Skrevet 23. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når man blir hetset og katterliggjort over tid her inne. Så er det jo bedre og spørre hva vedkommende har i mot deg privat. Bli løyet om er jo ikke gøy for noen. Anonymkode: 3658b...542 Hvordan er det bedre å kaste bort tid på noen som ikke svarer?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #10 Skrevet 23. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har vel bare ikke lyst til å prate da. Om du ikke vil skrive, så vil de ikke det. Hva mener du med at de skulle fått noe ut av det? Anonymkode: 7d9d5...54b Prate? Man ser jo at det eneste de kommer med er latterliggjøring av visse personer. Prøve og ordne opp er bedre måte på PM. Ikke offentlig er min mening. Folk begynner å bli lei av at de samme ødelegger diskusjoner og tråder. Anonymkode: 3658b...542
Frøkensina Skrevet 23. oktober 2016 #11 Skrevet 23. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man får usaklige beskyldninger i tråder. Ønsker å renske opp i problemet. For å få fred Det burde være en rettferdig fin måte for å respektere hverandre. Virker som ikke alle ønsker en bedre tone. Mye bedre med latterliggjøring og hetsing av brukere her inne.,Noe som ikke er lov Hvorfor? Anonymkode: 3658b...542 Det vet jeg ikke. Du kan jo rapportere de usaklige beskyldningene i trådene. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #12 Skrevet 23. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Prate? Man ser jo at det eneste de kommer med er latterliggjøring av visse personer. Prøve og ordne opp er bedre måte på PM. Ikke offentlig er min mening. Folk begynner å bli lei av at de samme ødelegger diskusjoner og tråder. Anonymkode: 3658b...542 Hvis de latterligjør og lyver i tråder så er det bare å rapportere. Det blir rart å forvente at de som gjør slikt skal ønske å svare på en beskjed på pm. De har nok ikke noe ønske om å være venn og ordne opp. Bedre å bare rapportere. Ved å sende de pm og svare i tråder viser du egentlig bare at det de skriver går inn på deg. Anonymkode: 7d9d5...54b 2
Gjest Timaras Skrevet 23. oktober 2016 #13 Skrevet 23. oktober 2016 (endret) 6 minutter siden, MajorasMaske skrev: Hvordan er det bedre å kaste bort tid på noen som ikke svarer? Overse det. Endret 23. oktober 2016 av Jaikkesant
Gjest Timaras Skrevet 23. oktober 2016 #14 Skrevet 23. oktober 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis de latterligjør og lyver i tråder så er det bare å rapportere. Det blir rart å forvente at de som gjør slikt skal ønske å svare på en beskjed på pm. De har nok ikke noe ønske om å være venn og ordne opp. Bedre å bare rapportere. Ved å sende de pm og svare i tråder viser du egentlig bare at det de skriver går inn på deg. Anonymkode: 7d9d5...54b Unødvendig og barnslig oppførsel.😐 Enig overse og rapporter det. Endret 23. oktober 2016 av Jaikkesant
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #15 Skrevet 23. oktober 2016 4 minutter siden, Frøkensina skrev: Det vet jeg ikke. Du kan jo rapportere de usaklige beskyldningene i trådene. Kommer til og gjøre det fremover. Takk. Anonymkode: 3658b...542 1
Elmarora Skrevet 23. oktober 2016 #16 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg veit ikke om jeg skjønner greia her. Det er noen som har sent en pm til noen. Og den har fått svarer ikke? Hva om den kg-brukeren har blokkert vedkommende? Jeg har blokkert en kg-bruker her på kg.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #17 Skrevet 24. oktober 2016 4 timer siden, Frøkensina skrev: Det vet jeg ikke. Du kan jo rapportere de usaklige beskyldningene i trådene. Dessverre er det en del som blir rapportert men som likevel får stå, selv om det ikke er tillatt med personangrep. Anonymkode: 97f76...bd2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #18 Skrevet 24. oktober 2016 6 timer siden, Lambigirl skrev: Jeg veit ikke om jeg skjønner greia her. Det er noen som har sent en pm til noen. Og den har fått svarer ikke? Hva om den kg-brukeren har blokkert vedkommende? Jeg har blokkert en kg-bruker her på kg. Tviler på den er blokkerte. Svarer ihvertfall ertfall på kommentarer. Anonymkode: 3658b...542
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #19 Skrevet 24. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dessverre er det en del som blir rapportert men som likevel får stå, selv om det ikke er tillatt med personangrep. Anonymkode: 97f76...bd2 Ja det er ulik behandling. Noen blir slettet bare de sier hei. Andre kan bruke andre metoder og sluppet unna med alt. Slik er det i mange situasjoner. Anonymkode: 3658b...542
Gjest O.G. Skrevet 24. oktober 2016 #20 Skrevet 24. oktober 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Når andre sender PM. Og ber noen prøve og respektere hverandre. Ikke være frekk og ufine. Så forventer man at folk svarer. Når de ikke svarer. Hva får dere ut av det? Anonymkode: 3658b...542 Kanskje du skal bare rapportere innleggene og ikke drive og leike modde på PM?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå