majalill Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Dette er nok verdens minste problem egentlig, men jeg kan vel kalles perfeksjonist, og vil virkelig at gaver og slikt virkelig skal treffe. Kjæresten min har bursdag i neste uke, og jeg har allerede kjøpt gaver. Så her kommer dilemmaet: Jeg har kjøpt både et par sko, en litt dyr og fin genser og har lagd en liten samling med hjemmelagde gavekort (noen av de er litt upassende, så vil helst ikke at han får dem når han er med familien, altså på julaften). Jeg må finne ut hva av det jeg skal gi til bursdagen, og hva jeg skal gi til jul. Hva ville dere gjort? Sliter bare litt med å bestemme meg, jeg vet at dette er definisjonen på et i-landsproblem... Hehe. Kan forresten nevne at hovedgrunnen til at jeg ikke klarer å bestemme meg er at skoene ikke er vintersko, og ikke bør brukes når det er snø ute. Derfor lurer jeg på om det blir dumt å gi dem i julegave, eller om det ikke har noe å si.
Maleficenta Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 4 minutter siden, majalill skrev: Dette er nok verdens minste problem egentlig, men jeg kan vel kalles perfeksjonist, og vil virkelig at gaver og slikt virkelig skal treffe. Kjæresten min har bursdag i neste uke, og jeg har allerede kjøpt gaver. Så her kommer dilemmaet: Jeg har kjøpt både et par sko, en litt dyr og fin genser og har lagd en liten samling med hjemmelagde gavekort (noen av de er litt upassende, så vil helst ikke at han får dem når han er med familien, altså på julaften). Jeg må finne ut hva av det jeg skal gi til bursdagen, og hva jeg skal gi til jul. Hva ville dere gjort? Sliter bare litt med å bestemme meg, jeg vet at dette er definisjonen på et i-landsproblem... Hehe. Kan forresten nevne at hovedgrunnen til at jeg ikke klarer å bestemme meg er at skoene ikke er vintersko, og ikke bør brukes når det er snø ute. Derfor lurer jeg på om det blir dumt å gi dem i julegave, eller om det ikke har noe å si. Gavekortene som bursdagsgave ihvertfall. Så er det litt hipp som happ med skoene og genseren. Hva trenger han mest nå?
majalill Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2016 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Gavekortene som bursdagsgave ihvertfall. Så er det litt hipp som happ med skoene og genseren. Hva trenger han mest nå? Sko tror jeg! Jeg bare føler at da får han så "mye" til bursdagen, mens bare en genser til jul høres så kjedelig og upersonlig ut... Kall meg teit, men jeg tenker litt sånn! Vi ble sammen i januar, så dette med å gi gaver til kjærester er helt nytt for meg, aner ikke hva som er normalen, huff...
Maleficenta Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 3 timer siden, majalill skrev: Sko tror jeg! Jeg bare føler at da får han så "mye" til bursdagen, mens bare en genser til jul høres så kjedelig og upersonlig ut... Kall meg teit, men jeg tenker litt sånn! Vi ble sammen i januar, så dette med å gi gaver til kjærester er helt nytt for meg, aner ikke hva som er normalen, huff... Huff ja gaver er vanskelig. Kanskje kjøpe en liten ting til til bursdag i tillegg til gavekortene. Eller dere kunne gått ut og spist på en litt fin plass og så gitt genseren og skoa til jul?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå