Gå til innhold

Chanel Boy Bag - Pris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye koster den beige vesken? 

IMG_0446.PNG

IMG_0447.PNG

Anonymkode: 00e79...15d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom 35.000 og 45.000 vil jeg tro

Anonymkode: c6c3f...f67

• Liker 1
Skrevet

Er det mulig å finne ut eksakt pris på vesken et sted?:) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo google.

Anonymkode: b9302...3aa

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo ann på hvor du skal kjøpe den. 

Anonymkode: f1fa5...27f

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo ann på hvor du skal kjøpe den. 

Men Google og brag my bag eller purseforum har jo oppdaterte priser. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker å kjøpe det i London i størrelse M. Har lyst på den karamell farget Louise bærer på bildet, men er usikker på om de fortsatt selger den, da det var en som kom ut i fjorårets kolleksjon. Trenger å vite prisen på vesken, slik at jeg vet hvor mye jeg skal spare. Har rundt litt over 18.000 nå.

Skrevet

Du kan følge salgs-kontoen til LAR. Hun selger den sikkert snart.

Anonymkode: efeb1...b11

• Liker 5
Skrevet

Tror det er omtrent 32k(mye mindre enn jeg trodde) for medium. Og husk at du må fortolle den inn, så da blir det 25% ekstra. Så da blir det omtrent 40k.

Skrevet
3 minutter siden, funginger skrev:

Tror det er omtrent 32k(mye mindre enn jeg trodde) for medium. Og husk at du må fortolle den inn, så da blir det 25% ekstra. Så da blir det omtrent 40k.

Må man virkelig fortolle? Hvis noen spør kan man ikke bare si at man kjøpte den hjemme i Norge og tok den med på ferie da? Hvis de spør om kvittering i tollen kan man jo bare si at den er hjemme ettersom vesken ikke ble kjøpt i utlandet.

Anonymkode: e988d...590

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må man virkelig fortolle? Hvis noen spør kan man ikke bare si at man kjøpte den hjemme i Norge og tok den med på ferie da? Hvis de spør om kvittering i tollen kan man jo bare si at den er hjemme ettersom vesken ikke ble kjøpt i utlandet.

Tollerne jobber med å "ta" folk som er i utlandet for å kjøpe luksusvarer, så de tror deg nok ikke der. De får og vite av banken hvis mer enn 10k(eller noe sånt) blir trukket fra kontoen din i en butikk, så da vet de at du har kjøpt noe dyrt. Samtidig er det en kjip risk å ta hvis du ender opp med å bli tatt, du mister vesken og må betale bot. 

OG(!) man kan si at det er umoralsk fordi så lenge du bor i Norge burde du betale riktig skatt som alle andre (eller de fleste) gjør. Du får jo taxfree i England, så litt billigere enn det jeg skrev blir det.

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Skrevet
På 26. oktober 2016 den 2.06, AnonymBruker skrev:

Chanelvesker selges ikke i Norge. Og tollerne får info fra kredittkort og bankkort om det blir trukket over en viss sum (faktisk ganske lav) når du er i utlandet. Og de kjenner til returbiletten din og når du lander. Da mister du vesken OG må betale en bot.

Har du råd til en Chanel har du råd til å fortolle den også.

Anonymkode: 700c5...968

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...