Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går første året av bachelor i psykologi, men pga. sykdom i familien og diverse har jeg ikke fått lest og jobbet så mye med fagene som jeg burde. Har 4 eksamener, 3 av de vet jeg at jeg vil gjøre det greit på, men det fjerde faget har jeg ikke hatt nok energi å jobbe med. Er egentlig utrolig interessert i dette faget, men det blir utrolig mye å lære og ta igjen. Nå har vi obligatorisk oppgave vi må ha bestått på for å ta eksamen i faget, og hvis man ikke består, må man ta eksamen ved et senere tidpunkt. Er dette problematisk? 

Verdt å nevne at jeg skal ta opp et par fag for å komme inn på profesjon, så jeg skal uansett ha dette faget senere. 

Anonymkode: 73fa0...527

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :/

Skrevet

Nå går jeg første året selv, så vet egentlig ikke så mye, men jeg er i samme situasjon som deg .Det er et fag jeg nesten vet jeg kommer til å stryke i dersom jeg tar eksamen. Men har lest og hørt at du får flere sjanser til å ta en eksamen(?) dersom du stryker. Så tror egentlig ikke det er så problematisk :) Men nå vet ikke jeg 100%, er interessert i et skikkelig svar selv, haha.

Anonymkode: f7f19...a69

Skrevet

Send en mail til rådgiver på skolen, enkleste måten for å finne ut av det :)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå går jeg første året selv, så vet egentlig ikke så mye, men jeg er i samme situasjon som deg .Det er et fag jeg nesten vet jeg kommer til å stryke i dersom jeg tar eksamen. Men har lest og hørt at du får flere sjanser til å ta en eksamen(?) dersom du stryker. Så tror egentlig ikke det er så problematisk :) Men nå vet ikke jeg 100%, er interessert i et skikkelig svar selv, haha.

Anonymkode: f7f19...a69

Nesten godt å vite at noen er i samme situasjon! Kan jeg spørre om hvilket fag det gjelder? Her er det biologi. :) Jeg tror heller ikke det er det, men er bare så redd for å gjøre noe "feil". :( 

2 timer siden, Studinne90 skrev:

Send en mail til rådgiver på skolen, enkleste måten for å finne ut av det :)

Tenkte å gjøre det, ville bare høre om det var flere som visste noe :) Tusen takk :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...