AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg går første året av bachelor i psykologi, men pga. sykdom i familien og diverse har jeg ikke fått lest og jobbet så mye med fagene som jeg burde. Har 4 eksamener, 3 av de vet jeg at jeg vil gjøre det greit på, men det fjerde faget har jeg ikke hatt nok energi å jobbe med. Er egentlig utrolig interessert i dette faget, men det blir utrolig mye å lære og ta igjen. Nå har vi obligatorisk oppgave vi må ha bestått på for å ta eksamen i faget, og hvis man ikke består, må man ta eksamen ved et senere tidpunkt. Er dette problematisk? Verdt å nevne at jeg skal ta opp et par fag for å komme inn på profesjon, så jeg skal uansett ha dette faget senere. Anonymkode: 73fa0...527
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 Nå går jeg første året selv, så vet egentlig ikke så mye, men jeg er i samme situasjon som deg .Det er et fag jeg nesten vet jeg kommer til å stryke i dersom jeg tar eksamen. Men har lest og hørt at du får flere sjanser til å ta en eksamen(?) dersom du stryker. Så tror egentlig ikke det er så problematisk Men nå vet ikke jeg 100%, er interessert i et skikkelig svar selv, haha. Anonymkode: f7f19...a69
Batgirl Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 Send en mail til rådgiver på skolen, enkleste måten for å finne ut av det
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #5 Skrevet 24. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå går jeg første året selv, så vet egentlig ikke så mye, men jeg er i samme situasjon som deg .Det er et fag jeg nesten vet jeg kommer til å stryke i dersom jeg tar eksamen. Men har lest og hørt at du får flere sjanser til å ta en eksamen(?) dersom du stryker. Så tror egentlig ikke det er så problematisk Men nå vet ikke jeg 100%, er interessert i et skikkelig svar selv, haha. Anonymkode: f7f19...a69 Nesten godt å vite at noen er i samme situasjon! Kan jeg spørre om hvilket fag det gjelder? Her er det biologi. Jeg tror heller ikke det er det, men er bare så redd for å gjøre noe "feil". 2 timer siden, Studinne90 skrev: Send en mail til rådgiver på skolen, enkleste måten for å finne ut av det Tenkte å gjøre det, ville bare høre om det var flere som visste noe Tusen takk Anonymkode: 73fa0...527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå