Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Baby_love
Skrevet

Vel vel...jeg leter etter en øyenskygge som man får øye på :o hehe...jeg er vel uteetter en øyenskygge med glitter i...alså blank øyen skygge med glitter...noen som har hørt om noe så mirakelfult??

Takker alle svar :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Versace har glitrende øyenskygger som virkelig lyser opp. Finnes bl.a i smaragdgrønn, turkis og gullbrunt. Jeg husker ikke navnet, men de er i tykk blyantform. Sitter også som f..., spesialt om man væter tuppen før påføring.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men i Bergen og Oslo finnes Make Up Store som har et ekstremt utvalg i øyeskygger, og masse glitter i forskjellige farger. Den i Oslo er helt nyåpnet og ligger i Bogstadveien (inngang Industrigata).

Gjest Anonymous
Skrevet
Nå vet jeg ikke hvor du bor' date=' men i Bergen og Oslo finnes Make Up Store som har et ekstremt utvalg i øyeskygger, og masse glitter i forskjellige farger. Den i Oslo er helt nyåpnet og ligger i Bogstadveien (inngang Industrigata).[/quote']

finnes makeupstore i sentrum?

vet du?

Skrevet

I Oslo, kun i Bogstadveien. Den åpnet for en drøy uke siden. Bergen aner jeg ikke.

Skrevet

I Oslo, kun i Bogstadveien. Den åpnet for en drøy uke siden. Bergen aner jeg ikke.

Skrevet

I Bergen finnes den vel ihvertfall på Kløverhuset og på Xhibition.

Hva er forresten prisnivået på tingene der?

Gjest baby_love
Skrevet

tusen takk for alle svar...skal sjekke opp med versace sin...vinteren er jo her..fint med noe som gjør det litt frisk i den kalde lufta...bor i oslo btw...

Gjest Anonymous
Skrevet

finnes jo også mange bra øyenskygger i billig varianten..... isadora f.eks og nå har det også kommet noen glitterøyenskygger på boks.. spør på vita!

Skrevet

Hvor får man kjøpt Versace? Finner det ikke noe sted jeg....... :-x

Skrevet
Hvor får man kjøpt Versace? Finner det ikke noe sted jeg....... :-x

I parfymerier- Esthetique f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...