Gjest Baby_love Skrevet 22. november 2004 #1 Skrevet 22. november 2004 Vel vel...jeg leter etter en øyenskygge som man får øye på :o hehe...jeg er vel uteetter en øyenskygge med glitter i...alså blank øyen skygge med glitter...noen som har hørt om noe så mirakelfult?? Takker alle svar
Orthia Skrevet 22. november 2004 #2 Skrevet 22. november 2004 Versace har glitrende øyenskygger som virkelig lyser opp. Finnes bl.a i smaragdgrønn, turkis og gullbrunt. Jeg husker ikke navnet, men de er i tykk blyantform. Sitter også som f..., spesialt om man væter tuppen før påføring.
Elze Skrevet 23. november 2004 #3 Skrevet 23. november 2004 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men i Bergen og Oslo finnes Make Up Store som har et ekstremt utvalg i øyeskygger, og masse glitter i forskjellige farger. Den i Oslo er helt nyåpnet og ligger i Bogstadveien (inngang Industrigata).
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #4 Skrevet 23. november 2004 Nå vet jeg ikke hvor du bor' date=' men i Bergen og Oslo finnes Make Up Store som har et ekstremt utvalg i øyeskygger, og masse glitter i forskjellige farger. Den i Oslo er helt nyåpnet og ligger i Bogstadveien (inngang Industrigata).[/quote'] finnes makeupstore i sentrum? vet du?
Elze Skrevet 23. november 2004 #5 Skrevet 23. november 2004 I Oslo, kun i Bogstadveien. Den åpnet for en drøy uke siden. Bergen aner jeg ikke.
Elze Skrevet 23. november 2004 #6 Skrevet 23. november 2004 I Oslo, kun i Bogstadveien. Den åpnet for en drøy uke siden. Bergen aner jeg ikke.
CecilieB Skrevet 23. november 2004 #7 Skrevet 23. november 2004 I Bergen finnes den vel ihvertfall på Kløverhuset og på Xhibition. Hva er forresten prisnivået på tingene der?
Gjest baby_love Skrevet 23. november 2004 #8 Skrevet 23. november 2004 tusen takk for alle svar...skal sjekke opp med versace sin...vinteren er jo her..fint med noe som gjør det litt frisk i den kalde lufta...bor i oslo btw...
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #9 Skrevet 24. november 2004 finnes jo også mange bra øyenskygger i billig varianten..... isadora f.eks og nå har det også kommet noen glitterøyenskygger på boks.. spør på vita!
Gjest Espera Skrevet 24. november 2004 #10 Skrevet 24. november 2004 Hvor får man kjøpt Versace? Finner det ikke noe sted jeg....... :-x
Orthia Skrevet 24. november 2004 #11 Skrevet 24. november 2004 Hvor får man kjøpt Versace? Finner det ikke noe sted jeg....... :-x I parfymerier- Esthetique f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå