AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 HVA ER DET SOM FEILER MENNESKER SOM LEKER MED ANDRE SINE FØLELSER?! Jeg har en idiot som har brukt meg som knulledukke, i tillegg har han faen meg dame! Jeg blir så jævli sint for denne fyren vet GODT at jeg har følelser for han. Hvorfor ikke bare holde seg unna for svarte faen? Hvorfor lyve om at man er singel og gi falske forhåpninger?! Jeg kommer til å anmelde han! Anonymkode: 80689...e9f 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 I samme båt. Men det er eksen. Jeg er for svak og det vet han. Nå er han singel da, men flørter med alt og alle. Menn tenker kun med penisen. Anonymkode: 19b93...d73 1
Oppgitt78 Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 Kjempesmart å anmelde, liksom..! 👍👍👍 4
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 Og hva skal du anmelde han for...? At han har løyet ..,?
Sykkelkopp Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: HVA ER DET SOM FEILER MENNESKER SOM LEKER MED ANDRE SINE FØLELSER?! Jeg har en idiot som har brukt meg som knulledukke, i tillegg har han faen meg dame! Jeg blir så jævli sint for denne fyren vet GODT at jeg har følelser for han. Hvorfor ikke bare holde seg unna for svarte faen? Hvorfor lyve om at man er singel og gi falske forhåpninger?! Jeg kommer til å anmelde han! Anonymkode: 80689...e9f Om han har brukt deg som "knulledukke" altså bare til sex så er det du selv som har godtatt det. Om du hadde forhåpninger likevel kan man spørre seg selv hvem som var idioten
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #6 Skrevet 23. oktober 2016 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Om han har brukt deg som "knulledukke" altså bare til sex så er det du selv som har godtatt det. Om du hadde forhåpninger likevel kan man spørre seg selv hvem som var idioten Han utgav seg for å bære singel!! Vi har da datet! Hvorfor skal jeg være idioten?! Anonymkode: 80689...e9f 6
Sykkelkopp Skrevet 23. oktober 2016 #7 Skrevet 23. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han utgav seg for å bære singel!! Vi har da datet! Hvorfor skal jeg være idioten?! Anonymkode: 80689...e9f Så du var ikke knulledukke? Var bare det at du sa det som forvirret meg
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #8 Skrevet 23. oktober 2016 3 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Så du var ikke knulledukke? Var bare det at du sa det som forvirret meg Hun har vært av den oppfatning at de har datet, mens hans intensjoner har vært bare sex. Han løy om sine intensjoner og sivilstand, så hun har ikke hatt forutsetninger for å "godta" å bare bli brukt til sex. Skjønner at du er mann altså, men selv du klarer vel å skjønne hva som har skjedd her? Anonymkode: da77b...011 8
Sykkelkopp Skrevet 23. oktober 2016 #9 Skrevet 23. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun har vært av den oppfatning at de har datet, mens hans intensjoner har vært bare sex. Han løy om sine intensjoner og sivilstand, så hun har ikke hatt forutsetninger for å "godta" å bare bli brukt til sex. Skjønner at du er mann altså, men selv du klarer vel å skjønne hva som har skjedd her? Anonymkode: da77b...011 Hun har fått forhåpninger, så enten 1: var det mer enn sex, eller så ":var det bare litt prat og så sex. Hvis det var nr1 så likte vedkommende TS så godt at han brukte kjærestetid på henne. Tid som han heller kunne brukt på dama si. Isåfall var hun ikke knulledukke og jeg vil si hun hadde rimelig gode sjanser for å stjele ham Hvis det var nr2 så var hun rimelig naiv, hun burde skjønt at det bare var for sex. -Og hvorvidt han var singel eller ikke hadde ikke endret på det
Minitroll Skrevet 23. oktober 2016 #10 Skrevet 23. oktober 2016 Han var for gnien til å betale en prostituert. Send en regning hjem til han.
Ede Skrevet 23. oktober 2016 #11 Skrevet 23. oktober 2016 Uffda, aldri kjekt å bli brukt på denne måten. Tror jeg ville ha fått advart kjæresten hans. Eller anmeldt det til henne om du vil. Hun er også et offer og dessuten fortjener han at dette får konsekvenser ham. Håper du kommer over sviket etterhvert, ikke alle menn er drittsekker. Heldigvis.
Marie90 Skrevet 23. oktober 2016 #12 Skrevet 23. oktober 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han utgav seg for å bære singel!! Vi har da datet! Hvorfor skal jeg være idioten?! Anonymkode: 80689...e9f Hvor lenge har dere datet? Har dere hverandre på sosialt media, truffet hverandres venner, vært hjemme hos hverandre?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #13 Skrevet 23. oktober 2016 2 timer siden, Sykkelkopp skrev: Om han har brukt deg som "knulledukke" altså bare til sex så er det du selv som har godtatt det. Om du hadde forhåpninger likevel kan man spørre seg selv hvem som var idioten Hva faen? Man velger å stole på folk og når noen sier de er single så må vi tro på de. Det er jo løgneren som er en douchbag. Folk som legger skylda på andre (ofrene) for sine egne løgner er skikkelig søppel. Og si det du sa er ikke det spor bedre. Anonymkode: 941a1...2a9 4
Gjest O.G. Skrevet 23. oktober 2016 #14 Skrevet 23. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han utgav seg for å bære singel!! Vi har da datet! Hvorfor skal jeg være idioten?! Anonymkode: 80689...e9f Ring dama og fortell henne alt.
Xcase33 Skrevet 23. oktober 2016 #15 Skrevet 23. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: HVA ER DET SOM FEILER MENNESKER SOM LEKER MED ANDRE SINE FØLELSER?! Jeg har en idiot som har brukt meg som knulledukke, i tillegg har han faen meg dame! Jeg blir så jævli sint for denne fyren vet GODT at jeg har følelser for han. Hvorfor ikke bare holde seg unna for svarte faen? Hvorfor lyve om at man er singel og gi falske forhåpninger?! Jeg kommer til å anmelde han! Anonymkode: 80689...e9f Beklager å måtte si det men det er jo litt den typen menn som ofte blir populære og som dere kvinnfolk tiltrekkes av. Ergo det er slike som er flinke til å ta initiativ og forføre dere ....ta litt mer initiativ selv - ta første steget med menn som nødvendigvis ikke er så desperate for å få deres tlf\facebook osv. Mulig det går bedre ...? 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #16 Skrevet 23. oktober 2016 1 minutt siden, Xcase33 skrev: Beklager å måtte si det men det er jo litt den typen menn som ofte blir populære og som dere kvinnfolk tiltrekkes av. Ergo det er slike som er flinke til å ta initiativ og forføre dere ....ta litt mer initiativ selv - ta første steget med menn som nødvendigvis ikke er så desperate for å få deres tlf\facebook osv. Mulig det går bedre ...? Å prøve seg på en mann som ikke virker interessert under hele tatt? Ja det er jo lurt. Anonymkode: 941a1...2a9 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #17 Skrevet 23. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: HVA ER DET SOM FEILER MENNESKER SOM LEKER MED ANDRE SINE FØLELSER?! Jeg har en idiot som har brukt meg som knulledukke, i tillegg har han faen meg dame! Jeg blir så jævli sint for denne fyren vet GODT at jeg har følelser for han. Hvorfor ikke bare holde seg unna for svarte faen? Hvorfor lyve om at man er singel og gi falske forhåpninger?! Jeg kommer til å anmelde han! Anonymkode: 80689...e9f Menn som er villige til å være og er utro mot dama si er som magneter for andre damer. Mistenker at du fint har klart å sette deg i den situasjonen her selv. Hvordan går det an å ikke få med seg at han har dame fra før når du allerede er blitt knulledukka hans? Anonymkode: fa00a...6db
jabx Skrevet 23. oktober 2016 #18 Skrevet 23. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer til å anmelde han! Anonymkode: 80689...e9f For hva?
Gjest Sjørøveren Skrevet 23. oktober 2016 #19 Skrevet 23. oktober 2016 Ja ts. Sånn går det. Lykke til med anmeldelsen da Jeg hater utro drittsekker selv håper de får noe vondt over seg. En gang kommer det igjen, men å anmelde? Der kommer politiet bare til å le. "Jeg vil anmelde han for løgn" eller "jeg vil anmelde han for han har kun brukt meg som knulledukke" eller "jeg vil anmelde han for at han har dame" Nei vettu hva. Du kutter ut hele fyren og ignorer han resten av livet ditt. Først kan du finne ut hvem dama er og fortelle henne alt. Gjerne gi henne bevis. Så ignorer du han og later som han ikke finnes mer.
Xcase33 Skrevet 23. oktober 2016 #20 Skrevet 23. oktober 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å prøve seg på en mann som ikke virker interessert under hele tatt? Ja det er jo lurt. Anonymkode: 941a1...2a9 Hvordan kan du vite uten å prøve ? rart ...tror du skal være glad du ikke er mannfolk, vi må gjøre det hele tiden å oss på kvinnfolk som sjeldent er interesserte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå