Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner julen å nærme seg og for folk som meg som har familie på andre siden av landet så avhenger det av at man finner julegaver tidlig og sender dem av gårde. Likevel er det ingen i familien sin har kommet med ønsker i år om hva de ønsker, så da er jeg helt blank. 

Jeg har to sett med besteforeldre, mor og far, og en tenåringsbror. Besteforeldrene blir glade for både lys og servietter, men jeg synes at dette blir litt for kjedelig siden de får det samme av alle barnebarna. Ellers så ønsker foreldrene mine noe som er praktisk og kan brukes i hjemmet. Budsjettet er rundt 150-250 max (student) per pet sett med besteforeldre, foreldre og bror. 

Noen som har noen tips? :) 

Anonymkode: cdac1...3c9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besteforeldre og foreldre; God dusjsåpe, krem, kongerøkelse, skjerf, godt matkrydder/olje, tennbriketter i en glasskrukke, ting til bilen som spylevæske ol. Tenåringsbroren; gavekort på spillbutikk eller sportsbutikk, en kul lue, er han idrettsutøver finner man gode treningsskjorter i sportsmerker til ok priser el salg. Dette kan også være fin gave uavhengig idrettsutøver, pga skolegymnastikk. God deo eller dusjsåpe. Liker han å lese, er det mange bøker i den prisklasse du nevner. Fin gave til foreldre og besteforeldrene også, om de liker å lese. :)

• Liker 2
Skrevet

Notabene har gode tilbud på bøker akkurat nå

Anonymkode: 18c64...f8c

Skrevet

Stormberg.no har mye salg akkurat nå. 

Anonymkode: 373ed...3e6

Skrevet

Hjemmelagde tennbrikettet av kongler gryteunderlag av filt/ullkuler, cookie/knekkebrød in a jar,hjemmelagd likør,

Anonymkode: 57785...d88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...