lillebill Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Hei! Blir helt koko snart av vognposejungelen, jeg aner virkelig ikke hva jeg skal velge! Noen som har erfaringer og gode råd?:) Vesla blir straks 6 mnd. Så trenger en vognpose først og fremst nå i vinter, men det er jo kjekt om vi kan bruke den til neste år også:) Vi bor i midt-Norge så det pleier å bli ganske kaldt, dog hun er foreløpig ikke veldig glad i å sove i vogna så de fleste av duppene skjer innendørs. Vi har en Stokke Trailz, så det er viktig at vognposen passer både i bagdel og sportsdel. Alle råd og tips mottas med en stor dose takknemlighet:):)
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 Voksi urban er best i test og kommer med forlengedel. Vi har fått en odenwalder. Den er lang så trenger ikke forlenger. Den er ok, men tåler lite fuktighet og ligger ikke bra i vognen. Vi skal ha en til nå til nestemann og tror vi skal kjøpe easygrow til begge. Anonymkode: 543a3...0f5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 Her er småtten snart 8 mnd. Vi bruker voksi urban, hvor underdelen er foret med ull og overdelen med dun, og er veldig fornøyd med den. Posen vår er bittelitt for stor for vår vogn, som er mindre en stokke trailz. Så regner med at den er fin til deres vogn. Baby holder seg god og varm og koser seg i posen. Den er litt dyr, men det følger med forlengerdel, så den varer lenge. Anonymkode: 6b6b9...1c2
atropos Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 Vi har vokse urban og er kjempefornøyd! God og varm, passet godt i bagen vår (vi hadde emmaljunga Edge) og med forlengeren er den fremdeles passe som sovepose på telttur til vår 3,5 åring på 107 cm. Du får mye for pengene der altså vi bor et sted der det fort kan ble 20 minus på vinteren, og har aldri opplevd at barnet har vært kald i posen
lillebill Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2016 Tusen takk for svar! Har vurdert både Voksi urban og Easygrow nature som aktuelle alternativ, godt å høre at dere er fornøyde med voksiposen!:) Kan jeg spørre hvordan dere rengjør den?:) Dere får unnskylde om jeg spør dumt, er litt ny på temaet^^
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #6 Skrevet 23. oktober 2016 1 time siden, lillebill skrev: Tusen takk for svar! Har vurdert både Voksi urban og Easygrow nature som aktuelle alternativ, godt å høre at dere er fornøyde med voksiposen!:) Kan jeg spørre hvordan dere rengjør den?:) Dere får unnskylde om jeg spør dumt, er litt ny på temaet^^ Vasker både ulldelen og dundelen på ullprogram. Ulldelen henges opp til tørk, dundelen kjøres i tørketrommel med tennisballer Anonymkode: 6b6b9...1c2
lorelei6 Skrevet 23. oktober 2016 #7 Skrevet 23. oktober 2016 Vi arvet en Voksi City-pose, og jeg synes den virker varm og god. Den er dog alt for stor til både jenta (15 mnd) og vogna (emmaljunga mondial m/sittedel). Den sklir også litt i vogna, og hadde nok vært mer praktisk hvis hun hadde tolerert å sitte i seler. Alt i alt er jeg fornøyd med den og de andre Voksi-posene vi har (bilstolpose og sommer/høst-pose).
Minlillelykke Skrevet 23. oktober 2016 #8 Skrevet 23. oktober 2016 Vi har både voksi city og urban, og foretrekker førstnevnte. Synes den er mye lunere rundt hodet, og mye mer praktisk med glidelås på midten enn i sidene.
Arkana Skrevet 23. oktober 2016 #9 Skrevet 23. oktober 2016 (endret) Vi er kjempefornøyde med EasyGrow. Utrolig varm og god (og kan snurpes sammen rundt hodet så den er lun og fin) og man får lammeskinn til bunnen om man vil det. Og så har den forlenger slik at posen kan brukes til barnet er 4 år. Endret 23. oktober 2016 av Arkana
Pentu Skrevet 23. oktober 2016 #10 Skrevet 23. oktober 2016 Vi er utrolig fornøyd med Easygrow. Vi har Easygrow hood til vinteren både hjemme og i barnehagen. Har Easygrow lite til vår/sommer/høst begge steder og. Fantastiske poser som holder henne god og varm.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #11 Skrevet 23. oktober 2016 Har voksi pose, men ønske meg easygrow posen. Synest voksi posen er litt stiv og klumpete, har en easygrow lite vårpose og den er helt fantastisk Anonymkode: 7585b...ff7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå