Gå til innhold

brudepiker/svenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om å ha brudepiker som er 14????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom jenta på 14 syns det er stas, så er det vel heilt greit? I nokre land er det jo vanleg med vaksne brudepiker!

Skrevet

Helt topp det vel!

Min søster var tolv da hun var brudepike for oss, hun var så fornøyd så.

Skrevet

Personlig synes jeg kanskje det er litt for gammelt?

Min niese er 14, men jeg vurderer ikke å ha henne som brudepike. Hun hadde nok syntes det var stas, men jeg synes at etter konfirmasjonsalder er litt i eldste laget uten at jeg kan begrunne det noe mer sakelig enn det. :oops:

Vi endte uansett uten brudepike/brudesvenn, da min forlovedes bror (hvis datter var tiltenkt som brudepike) mest sannsynlig ikke engang kommer i bryllupet vårt :-(

Men dersom _du_ ønsker noen som brudepike, bør du ha det, uansett alder.

-Smilepia-

• 2 uker senere...
Skrevet

Gjør det som føles er riktig for dere. Vi skal ikke ha noen, vi. :)

Skrevet

Høres da helt greit ut det, gjør som det passer for dere :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi vurderer å ha brudepike likevel. At mitt gudbarn(kusine) på nesten fem år skal leie hunden vår (en jack russell) opp midtgangen. Anthin (hunden) skal ta ha en ringpute festet til ryggen. :hoho:

Hva synes dere?

Skrevet
Vi vurderer å ha brudepike likevel. At mitt gudbarn(kusine) på nesten fem år skal leie hunden vår (en jack russell) opp midtgangen. Anthin (hunden) skal ta ha en ringpute festet til ryggen. :hoho:

Hva synes dere?

Jeg hadde nok sett veldig humoristisk på det om jeg var gjest i ditt bryllup :ler:

Men kunne nok aldri gjort det selv.

Har dere hørt med presten om det er ok?

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, men det hadde vært gøy! Tror nok de fleste ville fått seg en god latter :ler: .

Vi kommer nok ikke til å gjøre det, men har lekt med tanken...

Skrevet

Det hadde vært morro og bare hørt hva presten ville ha sagt til et slikt forslag Hannemor.

Om han hadde godkjent det hadde ihvertfall gjestene deres fått en vielse de sent vil glemme :ler:

Skrevet

Jeg skal ha min søster som forlover. Jeg valgte henne fordi jeg ikke villle velge mellom to av mine veninner.

Og fant ut at jeg istede skulle be dem være brudepiker siden jeg kun hadde to brudesvenner på 5år.

Venninnene mine syntes det er stor stas og jeg kan ta det med ro i forhold til de to villbassene som er svenner, da brudepikene skal gå opp og ned kirkegulvet med hver sin svenn.

Noen syntes at det blir litt vell amerikansk, men det blåser jeg i :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...