AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Hei, dere! Jeg er i 20-årene og jobber på en ungdomsskole. Startet i denne jobben nå i høst. Jeg har lenge hatt store komplekser for leppene mine,da er er bittesmå. Jeg kan ikke bruke leppestift o.l for da blir det enda mer tydelig hvor små de er. Den delen av leppene mine som har annen farge enn den øvrige huden i ansiktet, er svært liten. Jeg har lenge ønsket å forstørre leppene litt, og nå har jeg råd til å forstørre og vedlikeholde. Jeg har absolutt IKKE tenkt å få meg noe duckface, bare så det er sagt. Jeg har ingen intensjon om å få størst mulige lepper. Jeg vil bare ha dem opp til en gjennomsnittlig størrelse. Det skal ikke kunne gå an å se at de er fake (i hvert fall ikke for dem som ikke har sett meg før forstørrelsen.) Elevene,som ser meg hver dag, vil jo se en forskjell. Jeg har planer om å begynne med leppestift etter forstørrelsen, og kanskje skylde på sminken hvis de merker at leppene har blitt større. Forhåpentligvis går de på den. Men hvis ikke, er jeg et dårlig forbilde? Spesielt interessert i å høre hva foreldre tenker om dette. Anonymkode: ef95b...135 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 Er ikke forelder, men et lite tips; ta injeksjonen på en fredag, eller en dag der du har fri 2 dager på rad. Man får unaturlig duckface den første tiden etterpå, spesielt dagen etterpå når man har sovet og fått blod opp til hodet i tillegg til naturlig hevelse. Anonymkode: fbd4e...06a 5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 Nei, det er ikke innafor. Du er forbilde for elevene, og da er det å ta fillers i leppene naturligvis noe du ikke kan gjøre. Det vil si du må vente til neste sommerferie. Tar du det med en gang du går ut i ferie, og tar svært begrenset mengde, vil det antagelig se forholdsvis normalt ut til du begynner igjen i august. Anonymkode: 21bbf...eaa 7
Testosteron Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 Det er aldri innafor å forstørre leppene med mindre du har lyst til å se ut som en idiot 19
Gjest lipgloss Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg syns det er helt greit, det er dine lepper å du burde kunne gjøre akkurat hva du ønsker med dem, visst du er misfornøyd og det plager deg så skal ikke jobben din stå i veien for å gjøre det du selv ønsker. lykke til
Gjest Coolaid Skrevet 23. oktober 2016 #7 Skrevet 23. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, dere! Jeg er i 20-årene og jobber på en ungdomsskole. Startet i denne jobben nå i høst. Jeg har lenge hatt store komplekser for leppene mine,da er er bittesmå. Jeg kan ikke bruke leppestift o.l for da blir det enda mer tydelig hvor små de er. Den delen av leppene mine som har annen farge enn den øvrige huden i ansiktet, er svært liten. Jeg har lenge ønsket å forstørre leppene litt, og nå har jeg råd til å forstørre og vedlikeholde. Jeg har absolutt IKKE tenkt å få meg noe duckface, bare så det er sagt. Jeg har ingen intensjon om å få størst mulige lepper. Jeg vil bare ha dem opp til en gjennomsnittlig størrelse. Det skal ikke kunne gå an å se at de er fake (i hvert fall ikke for dem som ikke har sett meg før forstørrelsen.) Elevene,som ser meg hver dag, vil jo se en forskjell. Jeg har planer om å begynne med leppestift etter forstørrelsen, og kanskje skylde på sminken hvis de merker at leppene har blitt større. Forhåpentligvis går de på den. Men hvis ikke, er jeg et dårlig forbilde? Spesielt interessert i å høre hva foreldre tenker om dette. Anonymkode: ef95b...135 Hvorfor skal du skjule det du gjør ovenfor elevene? Og lyve til dem om de spør? Og så skal du som lærer muligens fortelle kidsa en eller annen gang at kroppen deres er god nok som den er og det er ok å være seg selv? Ja du er et dårlig forbildet som ikke er ærlig. Det er dessverre ikke bare leppene dine som er fake, skrevet i beste mening. (Er pappa til to, tenåring og ung voksen.)
Gjest WeirdAlien Skrevet 23. oktober 2016 #9 Skrevet 23. oktober 2016 Selv om du er en lærer er det viktig å være seg selv. For å være ærlig synes jeg det er opp til alle og enhver egen person å tenke selv over rett og galt. Å fylle leppene skader ikke elevene dine. Det er også en privatsak hva man gjør med kroppen. Du er ikke en mindre god lærer og formidler av kunnskap av å ønske deg større lepper.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #10 Skrevet 23. oktober 2016 Nei, jeg synes ikke at det er innafor. Ungdommer ser leppeforstørrele overalt i sosiale medier. De trenger ikke å se lærerne sine holde på med sånn også. Du må jobbe med selvtilliten din. Anonymkode: cc4af...e36 9
Gjest Coolaid Skrevet 23. oktober 2016 #11 Skrevet 23. oktober 2016 3 minutter siden, WeirdAlien skrev: Selv om du er en lærer er det viktig å være seg selv. For å være ærlig synes jeg det er opp til alle og enhver egen person å tenke selv over rett og galt. Å fylle leppene skader ikke elevene dine. Det er også en privatsak hva man gjør med kroppen. Du er ikke en mindre god lærer og formidler av kunnskap av å ønske deg større lepper. Det er viktig å fremstå som ærlig og ikke dobbeltmoralsk om det skal komme til det. Ts ønsker å lyve til elevene og skjule det hun gjør. Da er dette tydeligvis noe hun ikke er stolt over. Uansett om man vil innrømme det eller ei, man er et forbilde dersom man jobber med barn og ungdom.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #13 Skrevet 23. oktober 2016 Gjør man det riktig er det ingen som ser at du har forstørret leppene dine. Så helt innafor. Bare gjør det f.eks. før juleferien slik at all hevelse er nede til skolestart. Anonymkode: 81adf...b7e 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #15 Skrevet 23. oktober 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør man det riktig er det ingen som ser at du har forstørret leppene dine. Så helt innafor. Bare gjør det f.eks. før juleferien slik at all hevelse er nede til skolestart. Anonymkode: 81adf...b7e Hvis man har så smale lepper som TS påstår, vil det bli duckface. Anonymkode: 21bbf...eaa 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #16 Skrevet 23. oktober 2016 Er en lærer ofte et større forbilde for elevene enn foreldrene er? Anonymkode: 72c8f...aef 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #17 Skrevet 23. oktober 2016 Du gjør hva du vil med din egen kropp. Og uansett, er en ungdomsskolelærer nesten aldri et forbilde for elevene. De er enten kule eller dumme, men sjeldent noen man har lyst til å være som. Anonymkode: f371c...a05
Fru Uperfekt Skrevet 23. oktober 2016 #18 Skrevet 23. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, dere! Jeg er i 20-årene og jobber på en ungdomsskole. Startet i denne jobben nå i høst. Jeg har lenge hatt store komplekser for leppene mine,da er er bittesmå. Jeg kan ikke bruke leppestift o.l for da blir det enda mer tydelig hvor små de er. Den delen av leppene mine som har annen farge enn den øvrige huden i ansiktet, er svært liten. Jeg har lenge ønsket å forstørre leppene litt, og nå har jeg råd til å forstørre og vedlikeholde. Jeg har absolutt IKKE tenkt å få meg noe duckface, bare så det er sagt. Jeg har ingen intensjon om å få størst mulige lepper. Jeg vil bare ha dem opp til en gjennomsnittlig størrelse. Det skal ikke kunne gå an å se at de er fake (i hvert fall ikke for dem som ikke har sett meg før forstørrelsen.) Elevene,som ser meg hver dag, vil jo se en forskjell. Jeg har planer om å begynne med leppestift etter forstørrelsen, og kanskje skylde på sminken hvis de merker at leppene har blitt større. Forhåpentligvis går de på den. Men hvis ikke, er jeg et dårlig forbilde? Spesielt interessert i å høre hva foreldre tenker om dette. Anonymkode: ef95b...135 Ja det er innafor, men ta det enten en fredag eller før en skoleferie slik at det blir mindre tydelig. Joda du er ett forbilde for elevene, men du er bare ett av mange og det er viktig å være fornøyd med seg selv og om en må gjøre små justeringer for å bli det. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #19 Skrevet 23. oktober 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man har så smale lepper som TS påstår, vil det bli duckface. Anonymkode: 21bbf...eaa Nei, absolutt ikke. Har man smale lepper kan man ikke ta like mye som de med større. Skal man ha et naturlig resultat må man da ta lite og vil ikke få "svære drømmelepper". Derfor må man gå til de som kan det og ha realistiske forventninger for hva man kan oppnå. Slik er det med alt. Man kan ta silikon uten at noen merker det uten å ta på dem. Anonymkode: 81adf...b7e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #20 Skrevet 23. oktober 2016 Er sikker på at ingen andre ville tenkt tanken engang. Synes heller du skal være mer fornøyd med deg selv. Hvordan skal andre kunne godta og respektere deg, når du ikke klarer det selv? kast fra deg tvangstanken om at du må fikse på noe. Du er mer enn god nok akkurat som du er. Det er du som skal leve med deg selv, ikke alle andre. Så drit i hva en håndfull andre mennesker kanskje ville tenke om deg, og fokuser på andre ting. Tenk så kjedelig hvis alle var helt like. Ikke tenk at du har en feil. Se på det som et av dine særtrekk i stedet. Det er en grunn til at mannfolk faller for forskjellige damer. Anonymkode: 3fa90...7da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå