AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Feministen i meg jubler litt og jeg får litt gledesfølelse over dette. Jeg synes dette var vakkert å se på. Er det rart å henge opp noe slikt til julepynt? http://metro.co.uk/2016/10/21/you-can-now-decorate-your-christmas-tree-with-felt-vagina-baubles-6206855/ Anonymkode: d28db...f40
Mummikopp Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg synes det er ganske rart, men for all del, det er ditt hjem så det viktigste er at du selv synes det er fint.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 Ja det er rart, ser ikke sammenhengen mellom jul og vagina. Skal man henge små peniser på treet også? Anonymkode: eaf83...f77 8
Gjest Raindrops Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg liker at du rammer det inn som en feministisk greie å pynte juletreet sitt med vulvaer, new-age-feminismen kjenner ingen grenser Kanskje jeg skal pynte mitt juletre med kuker, i likestillingens navn. For å være seriøs, så tror jeg nok at jeg hadde tenkt at det var et noe pussig valg av dekorasjoner, men folk gjør som de vil i eget hjem.
Antlers Skrevet 23. oktober 2016 #6 Skrevet 23. oktober 2016 Nei, æsj, nå mistet jeg nesten den smått gryende julestemningen her! De med hudfarge var skikkelig ekle. Ikke at vulvaer i seg selv er ekle, men det er liksom noe med tid og sted... Jeg foretrekker nok en mer tradisjonell stil, men hvis det virkelig gjør deg glad (og ikke byr de du evt. bor sammen med imot) så kan du jo pynte "puletreet" akkurat som du vil 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #8 Skrevet 23. oktober 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er rart, ser ikke sammenhengen mellom jul og vagina. Skal man henge små peniser på treet også? Anonymkode: eaf83...f77 *vulva Går ut fra at du ikke er en kvinne. Nei men altså, de var jo fine? Anonymkode: d28db...f40 1
Nappetass1 Skrevet 23. oktober 2016 #10 Skrevet 23. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Feministen i meg jubler litt og jeg får litt gledesfølelse over dette. Jeg synes dette var vakkert å se på. Er det rart å henge opp noe slikt til julepynt? http://metro.co.uk/2016/10/21/you-can-now-decorate-your-christmas-tree-with-felt-vagina-baubles-6206855/ Anonymkode: d28db...f40 Du høres ikke ut som en feministisk kvinne. Prøv sarkastisk, bitter mann? For øvrig var julepynten grell.
Reveenka Skrevet 23. oktober 2016 #11 Skrevet 23. oktober 2016 Stilig! Skal du ha den julepynten burde du slå til med noen vaginaputer også
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #12 Skrevet 23. oktober 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det er rart, ser ikke sammenhengen mellom jul og vagina. Skal man henge små peniser på treet også? Anonymkode: eaf83...f77 Jul er jo egentlig en gammel fruktbarhetsfest, så hvorfor ikke? Anonymkode: 75c30...65a 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #14 Skrevet 23. oktober 2016 🙄...bare🙄 noen gjør alt for litt oppmerksomhet..... Anonymkode: 74a6e...29d 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #15 Skrevet 24. oktober 2016 'Den sikreste perioden i året er i jula; da står staken i vinduet, bjellene henger på treet og pungen er tom' Dette tenkte jeg på da jeg så bildet av 'julepynten'.... Anonymkode: 88e72...067 1
melatonin Skrevet 24. oktober 2016 #16 Skrevet 24. oktober 2016 På Sunday, October 23, 2016 den 11.03, Raindrops skrev: Jeg liker at du rammer det inn som en feministisk greie å pynte juletreet sitt med vulvaer, new-age-feminismen kjenner ingen grenser Kanskje jeg skal pynte mitt juletre med kuker, i likestillingens navn. For å være seriøs, så tror jeg nok at jeg hadde tenkt at det var et noe pussig valg av dekorasjoner, men folk gjør som de vil i eget hjem. Burde du ikke skrive pussy(g) i denne tråden? Jeg ser ikke helt hvorfor å henge ei f.... på treet skal vise til feminisme. Jeg synes heller det blir pervo. Vi ser hele ting som appellerer til sex og underliv året rundt, må vi ha det på treet og? Hadde jeg sett det hadde jeg ikke giddi å kommentert, men tenk i mitt stille sinn at det var tåpelig.
Arkana Skrevet 25. oktober 2016 #17 Skrevet 25. oktober 2016 Det har jo ingenting som helst med jul å gjøre så det er litt spesielt. Når det er sagt hadde jeg aldri skjønt hva det skulle forestille hvis du ikke sa noe så jeg hadde neppe reagert om jeg så det.
Gjest Raindrops Skrevet 25. oktober 2016 #18 Skrevet 25. oktober 2016 10 timer siden, melatonin skrev: Burde du ikke skrive pussy(g) i denne tråden? Jeg ser ikke helt hvorfor å henge ei f.... på treet skal vise til feminisme. Jeg synes heller det blir pervo. Vi ser hele ting som appellerer til sex og underliv året rundt, må vi ha det på treet og? Hadde jeg sett det hadde jeg ikke giddi å kommentert, men tenk i mitt stille sinn at det var tåpelig. Haha, jeg synes det er hysterisk morsomt. Tror jeg har et par bekjente som studerer kjønn og likestilling som kunne kommet på det samme, man må jo bare le Kvinnekamp lizm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå