Blomkvist Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Hei, Jeg og samboer var hos en fertilitetsklinikk for 2 uker siden. Vi sliter med å få barn, eller jeg har hatt noen spontanaborter. Gynekologen tok innvendig ultralyd av meg og brukte lang tid for å finne venstre eggstokk da den lå veldig høyt oppe. Hun mente at jeg ikke hadde eggløsning denne syklusen da vi var der 2 dager før jeg normalt sett pleier å ha eggløsning. Slimhinnene var ikke tykke nok til at den så ut til å komme sa hun men det kunne vær den hadde vært det før eller siden. Skulle hatt mensen på fredag men den har fortsatt ikke kommet. Pleier alltid å få den på dag 28 i syklusen min.. Så kan det ha noe med å gjøre at jeg tydeligvis ikke hadde normal eggløsning? Skikkelig kjipt da det alltid har vært stabilt :-( føler alt går i mot meg her.. Er det mulig å få målt hormon nivå hos legen feks for å kanskje få svar på om det er noe galt her? Jeg er forresten 23 år. Håper på svar fra noen :-) har prøvd i 1,5 år nå og alt vi ønsker oss er et barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå