Gå til innhold

Er jeg for vulgær?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest vulgære?

Jeg er en jente som vil ha sex omtrent hele tiden og hvor som helst, når som helst! Har akkurat fått ny kjæreste og jeg er litt redd for at han skal syns at jeg er for vulgær! Jeg sitter å vurderer å dra ned på jobben til han nå og p**e inn kontoret hans! Kan gutter syns det kan bli for mye av det gode???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, om du ikke kunne tenke deg å gjøre det mens foreldrene hans ser på og ikke kunne tenke deg å gjøre det med hvem som helst så ser jeg ikke noe problem i det. Dette er jo noe du må finne ut av om han er ok med. Alle gutter er forskjellig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da...han er alene der. Det er vel det de fleste tenker, så blir de tatt på fersken. Da blir han nok et ettertraktet mobbeoffer på jobben sin. Kan du ikke holde deg til han kommer hjem? Forstlår at du kjøper deg en didlo å leke med, hvis du er konstant kåt. Snart jul...Jeg synes du er litt vulgær hvis du er slik du selv sier. Greit nok å ha ny kjæreste og være litt kåt..men konstant, det bli altfor mye for en stakkar som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Hvorfor? Han er der alene i kveld? Er det fordi det liksom er jobben hans eller fordi sjefene kan finne det ut?

Det skrev du ikke i det første innlegget, schnuppa. :wink:

Hvis han er alene er jo saken en annen, det får bli opp til han om han synes det er verdt risken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Devil's Spawn
Kan gutter syns det kan bli for mye av det gode???

Går du forbi 100 gutter på gata vil en del svare ja og en del svare nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Så lenge han er med på det, er det vel greit. Men det kan jo hende det av og til lønner seg, å ta frem vibratoren. For selv mannfolk kan få for mye, snurrebassen kan bli sår. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bortskjemt gjest?

Jeg var kjæreste for mange år siden med alle gutters drøm. En meget vakker jente, ok utdannelse, folkeskikk, mange flott meninger og oppfatninger - rett og slett et varp hadde jeg gjort med henne. Vi hadde det flott ganske lenge - og hun hadde en egenskap jeg hadde drømt om - sexlyst! Vi gjorde det utroligste. Frokost, formiddagsmat og kvelds - så flott, gjerne 3-4 ganger om dagen. Var i himmelen ................ en stund. Til slutt orket jeg ikke mer. Måtte kunne gå an å finne på noe annet også. Hadde mange samtaler om dette og hun var jo glad jeg alltid kunne. Etter en helg ga jeg opp - alt var sårt, både følelser og "utstyret". Hvis det var på denne måte kunne ikke all verdens skjønnhet og alt det andre veie opp for min drøm - som ble et mareritt.

Nå er jeg sammen med en annen jente - som av og til vil og har veldig lyst - og noen ganger ikke lyst. Akkurat slik som meg. DET er ganske deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er godt, og det er deilig å ha masse sex, men det kan fort bli for mye av det også. Sex skal være et krydder i hverdagen syns jeg, noe å se frem til og kose seg med. Blir det sex hele tiden, forsvinner noe av spenningen og det blir etterhvert en vane. Det spesielle med sex'en forsvinner altså og blir mer rutine enn kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er også en dame med sterke drifter, uten at jeg vil karakterisere meg som vulgær av den grunn. Uansett så er det meget få menn som virkelig takler dette i et langvarig forhold, tror det blir for mye press for dem å ikke være den som tar slike initiativer. Mitt råd er egentlig at du i så liten grad som mulig tar initiativ til sex, slik at mannen får en slags følelse av å styre det hele. En mann som føler seg utilstrekkelig i senga kan bli ganske prippen og grinete med tiden, så man må nesten "lure" dem litt, hvis man skal ha noe håp om at dette skal fungere f.eks 7 år inn i fremtiden.

Det er også klart at menn med litt sterkere drifter matcher oss bedre enn en som ikke har det, men problemet er jo at de aller fleste menn er temmelig ivrige i begynnelsen av et forhold, slik at det ikke er så lett å identifisere disse før det er for sent, nærmest. Man skal jo også klaffe på andre plan også, så det er nok lurt å ikke forvente seg jackpot på alle nivåer. Selv tar jeg nærmest aldri initiativ til sex på hjemmebane, noe jeg tror gir meg mer sex i det lange løp, merkelig nok. Det er også slik at man utmerket godt kan ha det gøy med seg selv, så skjem deg selv bort med leketøy og spennende saker. Det er jo faktisk ditt sexliv, så du må nesten ta "skjeen i egen hånd", og så kan jo mannen være med når det høver seg slik. En periode hadde jeg også en elskerinne (mannen min var informert, men han tror det er fordi jeg ville prøve jentesex og ikke fordi jeg hadde behov for mer sex), noe som bare fungerte perfekt. Desverre flyttet hun til en annen by, så det tok jo slutt. Mannen min vet ikke så mye om den delen av sexlivet mitt som han ikke er involvert i, og han er uvitende om endel undertøy og elektronikk som jeg har liggende til eget bruk. Dette er også ganske bevisst fra min side, ettersom jeg nok tror mannen min ubevisst oppfatter noe av mystikken rundt dette og dermed betyr det mer sex for meg. Jeg tror at om han hadde visst dette så hadde han blitt penset inn på tanker om at han ikke er tilstrekkelig og at det igjen hadde ført til mindre lyst hos ham. Det er uansett en del av mitt private sexliv føler jeg, og jeg har faktisk et behov for å ha dette for meg selv, selv om vi har vært gift i 10 år nå.

Det hjelper også godt at jeg får endel positiv oppmerksomhet fra andre menn når vi f.eks er i middager/tilstelninger. Ikke ufine saker, men nok til at mannen min merker det..

Vi har kanskje sex 3-4 ganger i uka, så jeg har vel egentlig ikke så mye å klage over etter såpass mange år? Det må vel også nevnes at jeg ikke er avhengig av forspill og jeg klarer meg godt med en kjapp en, ettersom jeg også får vaginale orgasmer ganske enkelt, så det er ikke slik at det er så voldsomt mye "styr" å ha sex med meg. Jeg personlig tror det hadde blitt mye mindre om jeg hadde vært fullstendig ærlig rundt dette?

Du kan jo si at du har hatt en herlig stund med deg selv hvor du fantaserte om at dere hadde sex på kontoret?

Når han hører dette så vil han nesten garantert invitere deg nedover, og han har en mulighet til å selv ha regien for dette uten å føle seg presset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ollala... Hellige Maria...

Godt jeg ikke er gift med deg.

Tenk å p... 4Dagenx52ukerx10år= 2080 ganger din f..

Glad jeg ikke må det.

Ville mye heller spredd det litt utover på flere partnere hvis jeg måtte gjøre det så mange ganger på 10 år.

Feks. 10 knu... pr partner ville vært ok. Det blir 1,7 partnere i måneden. Det ville vært spennede DET!!!

Men 2080 medsammedama :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vindelspev
Sex er godt' date=' og det er deilig å ha masse sex, men det kan fort bli for mye av det også. Sex skal være et krydder i hverdagen syns jeg, noe å se frem til og kose seg med. Blir det sex hele tiden, forsvinner noe av spenningen og det blir etterhvert en vane. Det spesielle med sex'en forsvinner altså og blir mer rutine enn kos.[/quote']

Godt sagt!:)

Heller kvalitet enn kvantitet (jepp, klar over at noen har begge deler, men det tror jeg tilhører sjeldenhetene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bortskjemt gjest

Vet ikke riktig hva som er greia med de siste innleggene. Imdlertid synes jeg gjesten - "dame med sterke drifter" som en med ganske sunt forhold til sine og partnerens drifter - og ikke minst hvordan takle dette på en fornuftig måte. Hadde min kjæreste dengang vært litt avslappet i forhold til sex, kunne unnvært det litte grann - da hadde det vært anderledes. Problemet der i gården var at hun ville - og hun ville hele tiden. Det gikk vel så langt - innimellom våre samtaler om fremtiden vår sammen, for vi hadde det kjempefint også - lurte hun på hvordan jeg så på det hvis jeg en dag ikke orket sex så ofte lenger. Det var vel helst da jeg begynte å lure - og jeg var ikke klar for en "sexmaskin" på lur for min mulige kone. Det ville jeg ikke fikse og det var derfor det hele ble vanskeligere og vanskeligere. Tenker mye på henne enda, ser henne av og til i byen og lurer på hvordan hun har klart livet sitt - godt/dårlig.

Hadde hun hatt er forhold til sex som "dame med sterke drifter" - da hadde vi kanskje vært gift i dag. Ikke godt å vite, men har det fint som jeg har det idag. Jeg synes det er litt fint med samme dame i 10 år og mere jeg da. Kanskje det er uvanlig også nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...