AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Vi flytter i et hus med 4 trapp fra gata til inngangsdøra og vi trenger en rampe istedet hvor man kan trille barnevogn og rullestol. Ikke noe fancy men jeg har også lyst å ha noe slags varmekabler eller noe så den ikke fryser ved kuldegrader, smelte is og å unngå isdannelse. Hvor begynner man fra? Kan man bruke vanlige varmekabler eller varmematte eller finnes det noe bedre egnet slike ramper? Jeg bruker Google men blir ikke klokere. Noen her med lignende erfaring? Anonymkode: 08f32...6a5
Gjest Coolaid Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 Hva med å høre hos en hjelpemiddelsentral i kommunen din? Det er et godt utgangspunkt.
Pinkee Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 Hvis rullestolen skal bo i huset permanent, så skal dere ha hjelp fra kommunen/hjelpemiddelsentral for å tilrettelegge fremkommelighet. Er det derimot bare besøkende som sitter i rullestol, så må dere stå for det selv. Jeg ville satset på strekkmetall i stedet for noe varmekabelopplegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå