AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Hvilke rabatter får dere når dere handler butikken dere jobber i? Og er denne rabatten annerledes om dere har bestilt noe direkte fra leverandør med personalrabatt? (si du vanligvis har 30% på alt i butikken. En vare som koster 1000 vil jo da bli 700 for deg.Så får du 20% personalrabatt fra leverandøren, og butikken betaler da mindre for varen inn. Så skal jo moms og frakt inni der såklart, men sånn ellers, så tjener jo da butikken mer på dette plagget fordi jeg har bestilt det på personalrabatt. Da burde jo jeg få mer rabatt, syns jo jeg da men jeg trenger synspunkter her..er ikke så god pi matte ) Tenker sjefene deres at jo mer av egne produkter der går med, jo bedre er det for butikken - så dere får kjøpe varer nesten til kostpris og frakt? Eller virker det som om de helst skal tjene på alt du kjøper? (en dyr jakke kjøpt inn på personalrabatt f eks) Vil gjerne også få feedback fra dere som er sjefen og må tenke på dette fra andre siden også Anonymkode: b1a62...57b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 vet at enkelte sportsbutikker gir innkjøpspris+moms evt halv pris. Anonymkode: 25d30...9fa
Supernova17 Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg har jobbet i sportsforretning og jeg fikk halv pris. Ja, jeg merket at kundene spurte etter det jeg hadde på meg. Vi solgte godt på den måten :D
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 På 23.10.2016 den 8.19, AnonymBruker skrev: Hvilke rabatter får dere når dere handler butikken dere jobber i? Og er denne rabatten annerledes om dere har bestilt noe direkte fra leverandør med personalrabatt? (si du vanligvis har 30% på alt i butikken. En vare som koster 1000 vil jo da bli 700 for deg.Så får du 20% personalrabatt fra leverandøren, og butikken betaler da mindre for varen inn. Så skal jo moms og frakt inni der såklart, men sånn ellers, så tjener jo da butikken mer på dette plagget fordi jeg har bestilt det på personalrabatt. Da burde jo jeg få mer rabatt, syns jo jeg da men jeg trenger synspunkter her..er ikke så god pi matte ) Tenker sjefene deres at jo mer av egne produkter der går med, jo bedre er det for butikken - så dere får kjøpe varer nesten til kostpris og frakt? Eller virker det som om de helst skal tjene på alt du kjøper? (en dyr jakke kjøpt inn på personalrabatt f eks) Vil gjerne også få feedback fra dere som er sjefen og må tenke på dette fra andre siden også Anonymkode: b1a62...57b Logikken din feiler på det jeg uthever, for leverandøren gir ikke personalrabatt til en tilfeldig ansatt i en tilfeldig sportskjede. Der jeg jobbet fikk vi innkjøpspris pluss mva. Anonymkode: 52b24...066
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #5 Skrevet 25. oktober 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Logikken din feiler på det jeg uthever, for leverandøren gir ikke personalrabatt til en tilfeldig ansatt i en tilfeldig sportskjede. Der jeg jobbet fikk vi innkjøpspris pluss mva. Anonymkode: 52b24...066 Joda, det får vi.fra absolutt alle vi handler med. Anonymkode: b1a62...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå