AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 Har lyst til å høre andres erfaringer. Jeg har snakket med en mann over nettet en stund nå, tipper fem uker. Vi snakker hver eneste dag og skriver med hverandre hele tiden. Vi snakker også på telefon, da kan vi prate også i mange timer fordi praten flyter så bra. Vi kan snakke om ALT! Han er utrolig morsom, interessant og en veldig koselig person. Utrolig snill er han også, gir meg ofte komplimenter og er veldig åpen og ærlig om hva han tenker og føler. Vi skal møtes første helgen i november. Vi har ikke kunne møttes før pga krasj med jobb og familietilstelninger, så det går dessverre ikke før den tid. Jeg syns det er fryktelig lenge til og blir snart gal av å vente, men nå er det heldigvis bare to uker igjen. Avstanden er ganske lang mellom oss (han på øst, jeg på vest), så derfor har det som sagt vært vanskelig. Føler allerede jeg kjenner han veldig godt. Vi vet godt hvordan vi ser ut, altså vi sender bilder av hverandre ifra alle mulige vinkler, videosnapper og slike ting. Jeg er på en måte forelska samtidig som jeg vet at det egentlig bare er et ganske "stort" crush jeg har på han, men er ganske sikker på at dette blir bedre når jeg møter han og at jeg forelsker meg. Lengter sånn etter å klemme han og kysse han. Han ringte meg når han hadde drukket litt i går og da sa han at han gleder seg sånn til å gi meg verdens største klem og kysse meg lenge. Jeg savner på en måte en mann jeg aldri har møtt, om noen skjønner.. Alt føles bare så riktig. Jeg har ingen spesielle forhåpninger eller forventninger, men vi begge er ute etter noe seriøst og vi har også begge slettet oss fra datingsider og lignende. Vi er på en måte innstilt på at oss kan det bli mer mellom. Anonymkode: 2578c...b45 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 Funket meget dårlig. Man kan ikke unngå å lage et idealisert bilde av personen i hodet, og det å omgås i real life og det å "omgås" gjennom skjermen er to forskjellige ting. Jeg mener ikke at personen viser seg å være en dårlig person, men kjemien er ofte annerledes IRL enn det man innbilte seg i hodet. Derfor har jeg en hovedregel når det kommer til nettdating: møte personen så fort som mulig. Nettdating er IKKE å date noen over skjermen, det er kun for å komme i kontakt, datingen må skje IRL. Anonymkode: d1386...fb6 7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 Dårlig erfaring,man blir forelsket i en illusjon. Anonymkode: 20b75...766 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #4 Skrevet 22. oktober 2016 God erfaring, vi gifter oss om noen måneder problemet er som skrevet over når man lager et bilde i hodet av hvordan den du møter skal være. Når dere har den kjemien ellers så slapp av, ikke forvent noe som helt og lær hverandre å kjenne godt de første gangene så dere vet om det er noe der eller ikke. Og ikke avskriv en person så fort noe er annerledes en det du har tenkt. Ingen er perfekte. Masse lykke til Anonymkode: 34b1a...d5d 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #5 Skrevet 22. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: God erfaring, vi gifter oss om noen måneder problemet er som skrevet over når man lager et bilde i hodet av hvordan den du møter skal være. Når dere har den kjemien ellers så slapp av, ikke forvent noe som helt og lær hverandre å kjenne godt de første gangene så dere vet om det er noe der eller ikke. Og ikke avskriv en person så fort noe er annerledes en det du har tenkt. Ingen er perfekte. Masse lykke til Anonymkode: 34b1a...d5d Så herlig!! Dette er jeg VELDIG klar over. Ingen er perfekte som du sier og jeg gleder meg egentlig bare til å se hvordan han er i virkeligheten. Utseende er ikke det jeg er mest redd for, altså jeg vet jo at han ser annerledes ut når han er helt avslappet kontra når han sender selfies og sånt eller lager grimaser. Så jeg vet at der kommer til å være ting som er litt annerledes og kanskje enda mer annerledes enn jeg hadde tenkt og det er greit. Syns det er spennende og jeg gleder meg kjempe masse. Anonymkode: 2578c...b45
Gjest AnonGangerTo Skrevet 22. oktober 2016 #6 Skrevet 22. oktober 2016 God erfaring her også. Vi er nå samboere og like forelsket etter snart 1,5 år sammen.
Gjest Baremenneske Skrevet 22. oktober 2016 #7 Skrevet 22. oktober 2016 Synes iallfall at kjemien hørtes ut til å være kjempebra mellom dere, og er jo et kjempelyst at dere kan snakke om alt! Gled deg til dere møtes, men vær litt forsiktig samtidig..så ikke ha for høye forventninger før dere endelig har møtt hverandre i virkeligheten..Jeg har vært borti der jeg har blitt veldig skuffa- for det var litt annerledes irl enn kun i mnd..Men jeg traff litt senere drømmetypen som jeg enda er ilag med og bor med😍😉 Lykke til...høres positivt ut så langt allfall😊
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #8 Skrevet 22. oktober 2016 Det funket godt for oss, vi måtte vente ca 3 måneder før vi kunne møtes. Vi forsøkte å forberede oss på et scenario hvor det ikke var kjemi også. Men det gikk heldigvis fint og vi er fremdeles sammen nå 6 år senere. Anonymkode: 018dc...e4b 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #9 Skrevet 22. oktober 2016 Så glad for å høre de positive erfaringene!! Gleder meg bare enda mer nå. Og jada, jeg vet jeg kan bli skuffet, jeg vet det kan gå skeis men jeg velger å være optimist, hehe. Anonymkode: 2578c...b45
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #10 Skrevet 22. oktober 2016 Jeg og samboer møttes på nett. Fortsatt sammen etter snart 16 år Anonymkode: adf01...fe3 2
miaw Skrevet 22. oktober 2016 #11 Skrevet 22. oktober 2016 Jeg møtte verdens beste kjæreste over nettet for ni år siden. Chattet og snakket i et halvt år før vi møttes. Vi er fortsatt sammen. Verdens fineste mann! 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #12 Skrevet 22. oktober 2016 Men hvordan var det når dere møttes? Kysset dere første gangen dere møttes? Var det noe du ble skuffet over men som var overkommelig, noe som ikke sto til forventningene osv? Anonymkode: 2578c...b45
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #13 Skrevet 22. oktober 2016 Samme her og. Møtte en på nettet som jeg chattet lenge med før vi møttes IRL. Jeg hadde egentlig ingen følelser for han før vi møttes og vi er nå gift😊 Ønsker deg lykke til, men vær obs på at det kanskje ikke vil gå din vei. Det holder forventningene lave. Anonymkode: 31932...65e
Gjest Linaria Skrevet 22. oktober 2016 #14 Skrevet 22. oktober 2016 Har funka dårlig for meg. Han lukta vondt og var sykt dårlig til å kysse. Har kun funka for meg med menn jeg først møtte i virkeligheten. Det er så mange ting som må være på plass, som det er umulig å finne ut av over nett.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #15 Skrevet 22. oktober 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan var det når dere møttes? Kysset dere første gangen dere møttes? Var det noe du ble skuffet over men som var overkommelig, noe som ikke sto til forventningene osv? Anonymkode: 2578c...b45 Vi kysset ikke med en gang, men etter noen timer ble det kyss og vi delte også seng. Vi hadde snakket en del om det på forhånd, og det føltes helt naturlig. Jeg ble ikke direkte skuffet over noe, men han så litt annerledes ut. Ble fort vant til det. Anonymkode: 018dc...e4b 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #16 Skrevet 23. oktober 2016 To ganger har det skjedd meg i voksen alder å bli forelsket over nett og møte noen. Den ene gangen chattet vi i månedsvis og fant plutselig ut at vi var "sjelevenner". Han reiste til meg og vi var i avslappet ekstase. Kysset masse siste dagen og trodde på en måte at vi hadde funnet the one. Men det gikk noen uker etter med laber kontakt og alt føltes rart. Hadde forelsket meg i idéen ikke personen, for han kjente jeg jo ikke. Vi møttes aldri igjen til tross for at vi har delt de dypeste ting om livene våres til hverandre osv. Den andre gangen, vel vi flyttet kontakten fra nett til telefon og pratet hver kveld i timesvis. Var som at vi satt i stua sammen og la oss sammen og nesten stod opp sammen over telefon. Så jeg visste snakkemåten hans, personligheten, humørene osv, som er vanskelig å bli kjent med i skrift, og at han var dedikert siden han heller ringte meg enn å sjekke damer irl i byen sin. Samboere på tredje året nå Angrer ikke på at jeg tok sjansen begge gangene, og tenker pyttsann for første gang og glad jeg ga andre gang en sjanse for når det føles rett så må man jo bare sjekke om det stemmer! men du bør heller nyte hver enkelt dag og ikke fantasere så langsiktig om han før dere faktisk har møttes en stund, for alle er ikke så match som man tror og kjemi på nett er ikke alltid som i virkeligheten. Beskytt deg selv men ikke så mye at du ikke tør å prøve Anonymkode: 63ca0...13f 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #17 Skrevet 23. oktober 2016 Fortsettelse: og med nr 1 kysset vi ikke før siste dag på besøk, dag 4. Med nr 2 kysset vi når vi møttes og hadde snakket om det på forhånd at vi gledet oss og føltes som vi kjente hverandre så vi kom til å kysse hverandre Hehe det var jeg som kysset hhan, først klem når jeg kom av bussen, så nuss når vi hadde gått litt lenger bort og stoppet og så på hverandre. Vi hadde også sex første kvelden faktisk. Anonymkode: 63ca0...13f 1
melly666 Skrevet 23. oktober 2016 #18 Skrevet 23. oktober 2016 Har møtt to som jeg har snakket med veldig lenge og var forelsket i allerede da vi møttes. Begge ganger gikk det som forventet, og begge forholdene varte i rundt tre år.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #19 Skrevet 23. oktober 2016 God erfaring her også. Han stemte med det bilde jeg hadde av han, kanskje han til og med var litt bedre enn jeg hadde forventet Anonymkode: 799e4...dac
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #20 Skrevet 23. oktober 2016 Det gikk til helvete. Anonymkode: e8401...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå