AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 Hei! I slutten var september måneden, så kjøpte jeg en tannblekingstime på Letsdeal, fra en salong i Oslo, for noe rundt 1200 kr. Jeg booket time for bleking, nesten med en gang kjøpet hadde blitt registret og fikk time for bleking nå i slutten av oktober. Dagen før timen, fikk jeg også en påminnelsesmelding om timen. Så jeg regner med at alt var i orden med avtalen, og dro til salongen til avtalt tid. Da jeg kom dit, så ventet jeg i bortimot 10.min, før hub som skulle ta bleking på meg, kom bort og sa at hun ikke hadde blekemiddel og at varene skulle komme i dag, men det hadde dem ikke gjort osv og derfor måtte jeg komme en annen dag. Hun sa at jeg skulle få avslag. Halvpris på behandlingen. Men plutselig da hun setter opp ny time for meg, så sier hun: du hat jo kjøpt sånn deal, så du kan ikke få avslag på dealen. Men jeg kan gi deg avslag på en blekepenn?? Som er utrolig god å bruke. Også sa jeg; Jeg har ikke behov for å kjøpe en blekepenn på halvpris, når jeg har betalt for å ta en bleke behandling som skal vare i 1-3 år. Også sa jeg; pluss det er deres feil at dere ikke hadde blekemiddel, og dette burde dere informert meg om, da dere visste at jeg skulle komme her i dag, men det gjorde dere ikke. Og, nå skal ikke jeg måtte kjøpe en blekepenn for halvpris, for å kunne få det avslaget jeg har krav på. Det er JO bare minus for meg? Jeg må betale mer for å få avslaget? Men hun som jobbet der sa hun ikke kunne returnere meg halvparten av pengene. Så hva skal jeg gjøre nå? Kan jeg eventuelt be om å få en behandling for 600? Eller kjøpe noe der som tilsvarer 600 kr? Anonymkode: b6a66...539
stan Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 Har du mulighet til å få hevet kjøpet? Jeg tror dette er noe de gjør med slike deal kunder for å få mer penger ut av dem. Ihvertfall bør du ikke betale noe mer enn det du allerede har. De bør gi deg noe i komposisjon for at du må møte opp igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 1200 er allerede under halv pris av det bleking vanligvis koster så du får neppe noe mer avslag. Du kan be om heving eller ny time. Det er mulig du også kan kreve erstatning for bomturen, men da må du nok gå gjennom forbrukerrådet og/eller forliksrådet. Anonymkode: 37f48...190
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå