Gå til innhold

Tips til dundyne til overkommelig pris?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger ny dyne! Jeg har en tynn fiberdyne til sommerbruk, og for et par år siden kjøpte jeg en billig "dundyne" på ikea. Det er det verste jeg har vært med på. Det tyter så sinnsykt mye bittesmå fjær ut av den dyna at det er et under at det er noe annet enn trekket igjen. Hver gang jeg tar av sengesettet for å bytte så fyker det fjær over alt, og nå er jeg lei. Har sett litt på nett, men vil høre andres erfaringer.

Kan nevne at jeg ikke liker at den er for varm. Er også student så jeg liker heller ikke at den er for dyr, men kan kanskje strekke meg til 3000 for en god dyne som holder i noen år.

Forslag? :) 

Anonymkode: 557df...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk Høie sine dundyner. Gode dyner til ok pris. Ikke de billigste, men absolutt topp kvalitet.

https://hoie.no/produktkategori/47/dyner-dundyner

Hadde også dundyne fra Ikea før, og har samme erfaring som du. Hver gang det skulle byttes trekk, så det ut som noen hadde flådd en høne på soverommet. No good!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ny i fjor. Benyttet meg av tilbud hos Princess.

Grei pris og bra kvalitet.

Anonymkode: 04bea...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være dundyne? Det er mange andre typer dyne, fiberdyne, termodyne etc. De er i forskjellige "varme"-grader og til en absolutt overkommelig, tresifret pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle tips! Jeg skal snart på førjulsshopping og tenker å sjekke ut de ulike typene. Det er liksom noe eget med en fluffy dundyne, det blir ikke like klamt som fiber.

Jeg lo i sikkert 20 minutter av den beskrivelsen over om ribbet høne. Akkurat sånn er det! Og de er så små så de sniker seg unna og dukker opp igjen med jevne mellomrom akkurat som barnåler fra juletreet. Pakket vekk den ikeadyna i mai og fortsatt finner jeg dem rundt om i huset.

Anonymkode: 557df...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk ut Jysk, de har fin og stor avdeling for dyner og puter, jeg kjøper mine Høye dundyner og dunputer der. Aldri hatt noe problem med mine dyner og puter

Anonymkode: 01d80...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...