Gå til innhold

Hva ville du tenkt hvis dette var daten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en fyr nå (har kun datet i tre uker - tre ganger) som jeg synes er kjekk og hyggelig og gjerne vil bli bedre kjent med. 

Men, det er noen ting som gjør meg skeptisk og jeg lurer på om jeg er helt gæren som tenker sånn her, eller om dere også ville tenkt det samme:

For det første snapper han ofte bilder eller filmer av seg selv der han gjør seg "kul" (enten filmer der han drikker øl med musikk i bakgrunnen, når han trener, eller bilder av seg selv i senga i baris). Han har også ganske mamge selfies på instagram og baris-bilder og får mye oppmerksomhet for dette. Han er mister instagram og snapchat og er helt klart den "uber-kule" fyren. Jeg kjenner at jeg får litt narsissist/eksponering/bekreftelse/usikker/rundbrenner-vibber, men vet ikke om dette er helt normalt på snap og insta?

Anonymkode: e5a21...67f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tenkt at dette er en som maser om komplimenter/positiv respons i et forhold.

"se på meg, se på meg!"

Anonymkode: cdd00...def

• Liker 6
Skrevet

Jeg personlig liker ikke slike gutter, så syns ikke du er gæren i det heletatt.

• Liker 5
Skrevet

Rødt faresignal

Løp

• Liker 4
Gjest Coolaid
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dater en fyr nå (har kun datet i tre uker - tre ganger) som jeg synes er kjekk og hyggelig og gjerne vil bli bedre kjent med. 

Men, det er noen ting som gjør meg skeptisk og jeg lurer på om jeg er helt gæren som tenker sånn her, eller om dere også ville tenkt det samme:

For det første snapper han ofte bilder eller filmer av seg selv der han gjør seg "kul" (enten filmer der han drikker øl med musikk i bakgrunnen, når han trener, eller bilder av seg selv i senga i baris). Han har også ganske mamge selfies på instagram og baris-bilder og får mye oppmerksomhet for dette. Han er mister instagram og snapchat og er helt klart den "uber-kule" fyren. Jeg kjenner at jeg får litt narsissist/eksponering/bekreftelse/usikker/rundbrenner-vibber, men vet ikke om dette er helt normalt på snap og insta?

Jeg ville heller ønske at han var like opptatt av meg som han er av seg selv..... 

Skrevet

Tenker det har noe med alder og miljø også, er han 16 og henger i et miljø der slikt er normen, så kan han sikkert settes i kategorien "saueflokk", og kan helbredes. Er han derimot over 20, og er den eneste i gjengen som gjør slikt, så heter det selvopptatt, da er det løp.

• Liker 3
Skrevet

ts her. takk for morsomme svar :) Han er 29 år og er i et miljø der det er litt sånn tror jeg, veldig mange "kule" folk med masse følgere på insta og veldig "high-life stil". Vet jo at det er helt normalt for mange å legge ut sånne ting på insta og snap, men jeg får samtidig litt rundbrenner/usikker/egosentrisk-vibber.. ;) 

Skrevet

Hadde tenkt som deg. 

Baris bilder, er det bar overkropp?

Skrevet

Jeg hadde følt at jeg hadde blitt for gammel for en sånn fyr som trengte så mye oppmerksomhet. 

Skrevet
3 minutter siden, exictence skrev:

Hadde tenkt som deg. 

Baris bilder, er det bar overkropp?

Ne hvordan gir det mening? Baris er is fra baren. Så baris-bilder i sengen er passe sært

• Liker 2
Skrevet

Åh Gud, dette hadde jeg ikke taklet. :fnise: Holdt på med en som la ut snapper hver gang han drakk, hvor han sittedansa og viste stolt fram folka han var med, andre snapper hvor han myset kuuult med øynene mens han nikket til topp 20-musikken sin og slurpet i seg øla med et kleint "aah ;)" på slutten. La også ut rappevideoer der han mimet (ikke i takt) med musikken og treningsbilder med "skjera" på mystory..... Vi gled bare lengre og lengre unna hverandre, wonder why :P

Anonymkode: f86c4...140

Skrevet (endret)

Hmm hadde nok ikke likt en mann som konstant tok bilder av seg å la ut på sosiale medier. Blir kleint for min del. Ikke noe galt å ta bilder av seg, men grensa går jo en plass. Største turn offet er når menn lager trutmunn på bilder! Jeg synes det er litt gay. :fnise: 

Endret av Rose11
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Ne hvordan gir det mening? Baris er is fra baren. Så baris-bilder i sengen er passe sært

:essen2: Is fra baren i sengen, ja, nå skjønner jeg, det gir mening :sprettoy:

Endret av exictence
  • Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh Gud, dette hadde jeg ikke taklet. :fnise: Holdt på med en som la ut snapper hver gang han drakk, hvor han sittedansa og viste stolt fram folka han var med, andre snapper hvor han myset kuuult med øynene mens han nikket til topp 20-musikken sin og slurpet i seg øla med et kleint "aah ;)" på slutten. La også ut rappevideoer der han mimet (ikke i takt) med musikken og treningsbilder med "skjera" på mystory..... Vi gled bare lengre og lengre unna hverandre, wonder why :P

Anonymkode: f86c4...140

Iiiiik, han fyren der hadde jeg holdt meg laaaaangt unna :ler: :sprettoy:

Skrevet

Huff..pratet godt med en slik fyr på ett nettdatingsted og la han til på snap. Det endte med dèt for å si det slik. Han overeksponerte seg noe så voldsomt at jeg fikk helt avsmak. Jeg tenker at det er enten eller. Enten er de usikre på segselv, eller har ett eller annet personal issue, eller så er de "kongen" på haugen blandt damene og må gi fansen det de vil ha og at de  selv har litt høyere enn normalt, tanker om segselv. Føler du at det blir feil for deg, så stol på degselv. Liker du det ikke, så liker du det ikke.

Skrevet

Skjønner godt du føler deg skeptisk, det hadde jeg også gjort. Som regel er røde flagg i starten av et forhold en god grunn til å vurdere å avslutte, og du vil se hvorfor om et par måneder

• Liker 1
Gjest Perfem2
Skrevet (endret)

.

Endret av XXVIII
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Hahah :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...