AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 De siste mnd, har en kollega, gammel nok til å være faren min, gitt meg masse klemmer på jobb. Ikke under arb.tiden hele tiden, men når jeg kommer og går fra jobb. Snakker generelt mye, også med meg. Han er den mest imøtekommende til meg på jobb. Alltid intressert i hva jeg skal om helgene og hva jeg skal i fremtiden. Sluttet i jobben for ikke så lenge siden. Han liker alt jeg legger ut på face, og kontakter meg på chat om at han vil treffes når jeg er i nærområdet. Mulig han generelt er hyggelig, men kan en mann egentlig ha lyst til å treffe en annen yngre kvinne slik uten at det ligger noe mer bak? Vi har kun hatt kontakt gjennom jobben ellers, ikke venner som har treftes på fritiden. Han er heller ikke en typisk drittsekk. Altid vært snill med alle, aldri sur og han legger ut masse bilder av seg selv og dama og skriver at han elsker henne... Anonymkode: 4e582...4fd
Vinky Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 Ikke treff han alene. Tenk om han har noen upassende intensjoner, æsj.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: men kan en mann egentlig ha lyst til å treffe en annen yngre kvinne slik uten at det ligger noe mer bak? Anonymkode: 4e582...4fd Det er jo selvfølgelig mulig. Men det ville jo vært skuffende om han ikke også var interessert i noe mer enn bare vennskap. Ville du ikke blitt fornærmet dersom han ikke gjorde seksuelle tilnærmelser? Anonymkode: 7b301...1fc
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #4 Skrevet 22. oktober 2016 Nei, han har baktanker. Det er ingen tvil. Anonymkode: 9b971...b05
Gjest Sjørøveren Skrevet 22. oktober 2016 #5 Skrevet 22. oktober 2016 23 minutter siden, Vinky skrev: Ikke treff han alene. Tenk om han har noen upassende intensjoner, æsj. Snakk om å være dømmende. Skal jeg begynne å dømme alle kvinner for hvordan NOEN er? 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, han har baktanker. Det er ingen tvil. Anonymkode: 9b971...b05 Skjerpings damer! Ikke dra alle under samme kam før dere vet hvordan de er. Hvis en mann dømmer dere da hyler dere og blir forbanna. Fy faen.
Vinky Skrevet 22. oktober 2016 #6 Skrevet 22. oktober 2016 Akkurat nå, Sjørøveren skrev: Snakk om å være dømmende. Skal jeg begynne å dømme alle kvinner for hvordan NOEN er? Gift vesentlig eldre mann som er dobbelt så gammel som Ts vil møtes? Ikke akkurat naturlig. Han har nok noen upassende intensjoner. 2
Gjest Sjørøveren Skrevet 22. oktober 2016 #7 Skrevet 22. oktober 2016 4 minutter siden, Vinky skrev: Gift vesentlig eldre mann som er dobbelt så gammel som Ts vil møtes? Ikke akkurat naturlig. Han har nok noen upassende intensjoner. Folk kan da være hyggelig og snille uten at det må være noe annet. Har da hørt før om kolleger som er venner med yngre kolleger uten sex med i bildet. Men menn kan jo ikke være snille og hyggelige dem ikke sant? Menn er bare drittsekker. Like greit å holde seg unna dette livsfarlige kjønnet. Siden de fleste er idioter så er jo alle det.. Går liksom an å finne ut hvordan folk er før man dømmer å stikke av hvis det er en sånn idiot som er utro og ute etter sex med yngre. Eller kanskje det er så vanskelig for de yngre jentene å si nei da..
Gjest skjære Skrevet 22. oktober 2016 #8 Skrevet 22. oktober 2016 (endret) Føler du at du har god vennskapelig kontakt da eller? Det har jo mye å si. Dersom du aldri har tatt initiativ til å være god venn eller ha det moro sammen, så er det litt rart at han er veldig frampå. Har du vært veldig hyggelig mot han så kan det være han tror dere er bedre kjent enn det du syns dere er. Liker han facebook innlegg til sine mannlige venner også? Kanskje han bare er raus med likes? Da jeg var 20 ble jeg god venn med en mannlig kollega på 40 som var singel. Og det var aldri noe flørting eller upassende fra hans side (eller min for den saks skyld), vi var bare gode venner som hadde lik humor og felles syn på enkelte ting. Han fikk seg etterhvert dame (på egen alder). Endret 22. oktober 2016 av skjære
Vinky Skrevet 22. oktober 2016 #9 Skrevet 22. oktober 2016 (endret) 9 minutter siden, Sjørøveren skrev: Folk kan da være hyggelig og snille uten at det må være noe annet. Har da hørt før om kolleger som er venner med yngre kolleger uten sex med i bildet. Men menn kan jo ikke være snille og hyggelige dem ikke sant? Menn er bare drittsekker. Like greit å holde seg unna dette livsfarlige kjønnet. Siden de fleste er idioter så er jo alle det.. Går liksom an å finne ut hvordan folk er før man dømmer å stikke av hvis det er en sånn idiot som er utro og ute etter sex med yngre. Eller kanskje det er så vanskelig for de yngre jentene å si nei da.. Kan bli ekstremt ubehagelig for Ts om denne kollegaen har baktanker, noe veldig mange eldre gifte menn har som tar initiativ til å møtes på denne måten har. Spesielt når det er en mann som er dobbelt så gammel og gift med familie osv. Det er ikke en likeverdig "relasjon". Veldig ekkelt om han er en gammel gris. Jeg hadde ikke møtt han. Endret 22. oktober 2016 av Vinky
Gjest Sjørøveren Skrevet 22. oktober 2016 #10 Skrevet 22. oktober 2016 7 minutter siden, Vinky skrev: Kan bli ekstremt ubehagelig for Ts om denne kollegaen har baktanker, noe veldig mange eldre gifte menn har som tar initiativ til å møtes på denne måten har. Spesielt når det er en mann som er dobbelt så gammel og gift med familie osv. Det er ikke en likeverdig "relasjon". Veldig ekkelt om han er en gammel gris. Jeg hadde ikke møtt han. Får ta med seg en voksen da. Eller si rett ut til han "nei jeg vet hva du vil, jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre din gamle gris".
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #11 Skrevet 22. oktober 2016 Det trenger ikke å bety noe annet enn at han liker ditt selskap. Jeg har mange menn som er 30-40år eldre enn meg som har vært en av mine nærmeste venner. Jeg har også møtt koner og barn. Det har aldri vært snakk om å innlede ett forhold med de. Selv syns jeg de er mer interessant å henge med en mine jevnaldrende venner. Kan det være at du minner han om noe eller at han syns du virker ålreit. Anonymkode: e0848...066
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #12 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg hadde ikke likt om min mann møtte sin mye yngre og penere kollega i fritiden. Her lukter det gammel mann i panikkalder som vil ha en yngre elskerinne 😊 Anonymkode: 5ae09...f1b 2
Gjest WeirdAlien Skrevet 23. oktober 2016 #13 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg er alt for å ikke forhåndsdømme, men jeg har selv opplevd så altfor mange ganger at gutter har oppført seg veldig vennlig, imøtekommende og interessert i å bli kjent med meg. I det øyeblikket de har funnet ut at jeg er i et forhold, har de plutselig brutt kontakt og sluttet å snakke med meg. Etter alle mine erfaringer hadde jeg ikke stolt på at nok en mann kun hadde vært interessert i vennskap. Jeg har opplevd det motsatte for mange ganger. "Ikke alle menn" - men alle jeg har møtt. Jeg hadde fortsatt vært åpen for et vennskap, men jeg hadde vært forsiktig.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #14 Skrevet 23. oktober 2016 Det er en kjekk fyr i 40-årene som vil treffe meg. Han har kone og barn. Hyggelig og snill fyr. Men skal f*** ikke møte han! Hvis en mann sier at han bare vil ha vennskap med meg, bør han være gay. Anonymkode: 82862...2c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå