SimSim Skrevet 22. november 2004 #1 Skrevet 22. november 2004 Nå er jeg mildt sagt forbannet :evil: Det er 9 dager siden jeg sist kom inn på mailen min i outlook express. Den er linken opp mot Broadpark. Etter gjentatte henvendelser til dem (fra en annen mailkonto), har jeg fått beskjed om at de oppgraderer mailsystemet og at det dessverre har oppstått enkelte problemer. Mitt problem er at jeg ikke får mottatt post, men kun sendt. I dag nådde jeg dem på telefon (var nr 44 i køen!). Det hjalp svært lite. Fikk kun beklagelser om at de ikke fikk gjort noe med det, men at de jobbet med saken. Kunne nok ta en over en måned å få det fikset Dette går da virkelig ikke an! Jeg er midt i jobbsøk-situasjon og har sendt søknader på mail. Jeg har ingen mulighet til å se om jeg har fått svar... Ikke kommer jeg inn på web-mailen dems heller. Hva i himmelens navn gjør jeg nå? Avslutter min avtale med Nextgentel (som jeg egentlig har vært godt fornøyd med i 3 år)? Eller skal jeg godta/vente...og bruke hotmailen i mellomtiden? Jeg er bare sååååååååå irritert? :evil:
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. november 2004 #2 Skrevet 22. november 2004 Laster ned dette programmet: http://www.softstack.com/advsmtp.html Etter at du har gjort det, setter du smtp-server til localhost i stede for mail.broadpark.no
SimSim Skrevet 22. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2004 Laster ned dette programmet: http://www.softstack.com/advsmtp.html Etter at du har gjort det, setter du smtp-server til localhost i stede for mail.broadpark.no Før jeg gjør dette...vil alt se som normalt ut i outlook-mailen min da? Vil de mailene som jeg ikke har mottatt de siste 9 dagene dumpe inn, tror du? smtp-server...finner jeg den under egneskaper på Broadpark-kontoen jeg har i outlook? Er det kun ett sted jeg forandrer det? Er litt redd for å rote til, er ikke så god på dette. Men funker det...skal du ha stor takk Venter til du har svart..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. november 2004 #4 Skrevet 22. november 2004 Før jeg gjør dette...vil alt se som normalt ut i outlook-mailen min da? Vil de mailene som jeg ikke har mottatt de siste 9 dagene dumpe inn, tror du? smtp-server...finner jeg den under egneskaper på Broadpark-kontoen jeg har i outlook? Er det kun ett sted jeg forandrer det? Er litt redd for å rote til, er ikke så god på dette. Men funker det...skal du ha stor takk Venter til du har svart.. Beklager så mye. Av en eller annen grunn klarte jeg å lese at du ikke fikk sendt men bare mottatt. Glem det...
SimSim Skrevet 22. november 2004 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2004 Beklager så mye. Av en eller annen grunn klarte jeg å lese at du ikke fikk sendt men bare mottatt. Glem det... Uff, det var synd... Jeg som fikk et håp nå :cry:
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. november 2004 #6 Skrevet 22. november 2004 Det er nok bare Nextgentel som kan gjøre noe med det, dessverre. Mailen din ligger bare på ett sted, og det er Nextgentels mail-server.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 22. november 2004 #7 Skrevet 22. november 2004 Du kan jo lage deg en ny mailadresse på Yahoo, Frisurf, (telefonnummer)alfakrøll mobilpost.no eller lign mens du venter på at Nextgentel skal få opp mailserveren sin. Dessuten bør du sende en mail til Nextgentel og be om prisreduksjon eller helst ikke betale for tiden du er uten mail. Du får jo ikke det du betaler for. Eller så kan du ringe privat til direktører i selkapet. Det gjør jeg når jeg blir forbannet nok. Sånt hjelper. Litt synd når det blir slik for ellers er Nextgentel kjempebra. Kommer akkurat nå fra noen som har Tele 2 og de river seg i håer over varierende forbindelse - og de har antagelig samme kundetelefon, iallefall virker det slik. Resultatet er det samme. Var innom hardware.no - forum og sjekket - de er like alle internettleverandører - det er rart.
SimSim Skrevet 22. november 2004 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2004 Du kan jo lage deg en ny mailadresse på Yahoo, Frisurf, (telefonnummer)alfakrøll mobilpost.no eller lign mens du venter på at Nextgentel skal få opp mailserveren sin. Dessuten bør du sende en mail til Nextgentel og be om prisreduksjon eller helst ikke betale for tiden du er uten mail. Du får jo ikke det du betaler for. Eller så kan du ringe privat til direktører i selkapet. Det gjør jeg når jeg blir forbannet nok. Sånt hjelper. Litt synd når det blir slik for ellers er Nextgentel kjempebra. Kommer akkurat nå fra noen som har Tele 2 og de river seg i håer over varierende forbindelse - og de har antagelig samme kundetelefon, iallefall virker det slik. Resultatet er det samme. Var innom hardware.no - forum og sjekket - de er like alle internettleverandører - det er rart. Jeg har en hotmail-konto også. Har nettopp sendt mail til venner og bekjente om at broadpark-mailen min ligger nede. Det kjipe er at jeg har sendt jobbsøknader på mail som jeg ikke vet om jeg har fått noen svar på. Takk for tipset om å redusere regningen. Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på, men du har helt rett! Jeg synes fremdeles at det er høyst MERKELIG at det skal ta over en måned å få ordnet det problemet Nextgentel har laget for meg. Egentlig går det ikke an :evil:
Snuppelure Skrevet 25. november 2004 #9 Skrevet 25. november 2004 Kan bare si en ting: Velkommen til Nextgentel! Super elendig kundeservice der i gården gitt.
Grooo Skrevet 25. november 2004 #10 Skrevet 25. november 2004 Jeg er overhodet ikke overrasket, sliter også med en sak med NGT nå. De er jo helt utrolige på kundeservice! Tar halvannen uke før man får svar fra dem, og da går det jo heller ikke å sende en melding tilbake på det svaret, da må man fylle ut skjemaet på nytt og vente nye halvannen uke på svar. Vanvittig frustrerende. Hold ut! Det kan jo hende det ordner seg til slutt... (Jeg har egentlig mistet troen på at det er mulig i min sak, men undrenes tid er vel kanskje ennå ikke forby...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå