Gå til innhold

Hund i senga? Ja ganske ekkelt.

Syns du det er ekkelt å ha hunden i sengen?  

162 stemmer

1. 1. Syns du det er ekkelt å ha hunden i sengen?

• Ja
      48
    • Nei
      107
    • Vet ikke
      7

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet

Tråden er inspirert av en annen tråd her inne....

Overskriften sier vel det meste. Og ja, vet at mange gjør det, har hund i sengen - til og med Dr. Phil gjør det.  Sikkert veldig koselig det, men er det like koselig med ringorm, skabb, lopper og bakterier, som E.Coli.? 

Har dere tenkt over hvor ekkelt det er å ha kjøteren i sengen? 

Og er det muligens en deal breaker dersom du ikke har sansen for det?

animals-pet-pet_dog-dog_owner-dog_poo-dog_poop-ctan187_low.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er forferdelig ekkelt, kunne aldri tenke meg å ha hund i senga, blir litt dårlig bare av tanken

• Liker 2
Skrevet

Jeg har dem ikke i senga selv, men synes ikke det er ekkelt og jeg ligger gjerne på sofaen sammen med begge hundene og katten.

Dersom noen hadde sagt 'Cathrine, du må dele seng med en tilfeldig hund eller en tilfeldig KG-mann. Velg det du synes er minst ekkelt.' hadde valget vært veldig enkelt. Voff!

• Liker 27
Gjest Coolaid
Skrevet
Akkurat nå, Cathrine88 skrev:

Jeg har dem ikke i senga selv, men synes ikke det er ekkelt og jeg ligger gjerne på sofaen sammen med begge hundene og katten.

Dersom noen hadde sagt 'Cathrine, du må dele seng med en tilfeldig hund eller en tilfeldig KG-mann. Velg det du synes er minst ekkelt.' hadde valget vært veldig enkelt. Voff!

Jeg kondolerer. Det blir sånn typisk "kattedame" bare med hund.....

Skrevet

Jeg synes det er ekkelt :) og jeg har hatt hund selv. Jeg tror at de som har hunder i sengen feiler på andre hygienepunkter også.

Anonymkode: d79c0...942

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har begge hundene mine i senga og det er sååå koslig. Jeg ligger i skje med min varme, bløte, nydelige lille snuppe.

Hva gjør jeg for å opprettholde hygienen:

- skifter sengetrekk og støvsuger sengen 1-2 ganger i uken

-Passer på at hundene er rene og børstede

- Jeg skyller føttene og tissen dems når de har vært ute. 

- Rister dyna ut av vinduet hver morgen, fri for hår

Endret av Ruccula
  • Liker 8
Skrevet

Min hund ligger der hun vil. Alltid. :hjerte:

Anonymkode: 9d361...e2c

• Liker 15
Skrevet

Jeg har også hatt hund selv tidligere, og synes at det er ekkelt å ha dyr i senga. 

Anonymkode: 26da6...306

Gjest Margit Spat
Skrevet
Akkurat nå, Cathrine88 skrev:

:skratte:

Godt sagt, og helt enig! Hos oss har bikkja lov å være i senga, og tro det eller ei: ingen har fått lopper, skabb, mageinfeksjoner, hudinfeksjoner.... Ikke lukter vi vondt, heller. Min grense går ved nussing - jeg vil IKKE ha tungekyss av en hund! 

Dette er for øvrig en kjempemorsom diskusjon. Folk blir like heite om ørene som når vi diskuterer temperaturer på klesvasken. :fnise:

Skrevet

Jeg er delt.. Syns det er litt ekkelt. Prøver å ha hunden minst mulig i senger, men har ikke hjerte til å hive henne ut av sengen heller, selvom det er feil å tenke sånn 🙈 Når jeg nettopp har stelt henne. Dusjet henne, stusset pelsen, klippet klørne, pusset tenner, renset ørene osv syns jeg ikke det er så ekkelt da, men kunne ønske jeg hadde oppdratt henne til å sove i buret. 

Anonymkode: 25d6b...ad9

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er ekkelt :) og jeg har hatt hund selv. Jeg tror at de som har hunder i sengen feiler på andre hygienepunkter også.

Hva er dette slags tull? Jeg har av og til hundene mine i senga å jeg er renholder😂 

Anonymkode: cdc5c...95c

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dust

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er delt.. Syns det er litt ekkelt. Prøver å ha hunden minst mulig i senger, men har ikke hjerte til å hive henne ut av sengen heller, selvom det er feil å tenke sånn 🙈 Når jeg nettopp har stelt henne. Dusjet henne, stusset pelsen, klippet klørne, pusset tenner, renset ørene osv syns jeg ikke det er så ekkelt da, men kunne ønske jeg hadde oppdratt henne til å sove i buret. 

Glemte å legge til at jeg syns det er veldig mye mer ekkelt å kysse hundene på munnen. Jeg vil påsta at det er eklere å tungekysse/la hunden slikke deg på munnen enn å ha den i sengen. 

Skrevet
2 minutter siden, Coolaid skrev:

Jeg kondolerer. Det blir sånn typisk "kattedame" bare med hund.....

Virkelig godt poeng. Man er helt klart en gal dyredame hvis man foretrekker maling, ubetinget kjærlighet og myk pels fremfor meningsløse diskusjoner om penisstørrelse og feminisme.

• Liker 21
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Belle âme
Skrevet

Har kattane i senga når eg er heimom. Aldri sjuk, stinker ikkje og skifter på senga ofte.

Skrevet

Å ha hunden i senga er ekkelt, men å kysse den er enda eklere. Det får jeg brekninger av å se. Ikke aktuelt å være sammen med en fyr som gjør noen av delene. Det beste er i grunnen om han ikke har hund. Jeg liker dem ikke...:ph34r:

Skrevet

Ikke ekkelt men koselig :) 

Anonymkode: b6515...7ee

Skrevet (endret)

Jeg både sover med hundene mine OG jeg kysser dem på munn! Det er sååå koselig! <3

Da jeg var liten hadde jeg tamme høner, jeg kysset de på nebbet. Så fikk jeg ponny, jeg kysset den på munnen, det samme gjorde jeg med katta...

Jeg var aldri syk som barn. Jeg hadde faktisk aldri tatt antibiotika før jeg var over 20 år. 

Folk må være slutte å være livredd for bakterier.

Endret av Ruccula
  • Liker 6
Skrevet

Folk har barna si i senga uten at noen rynker på nesa. De tisser på seg, snørrer overalt, er skitne.

Har heller hunden i senga for å si det slik.

Anonymkode: e3a6c...ce5

• Liker 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...