Gå til innhold

Er dette en grei gave til 2 søsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer skal kjøpe julegave til barna til ett vennepar av oss. De har to barn i alder 1 år og og 2,5 år. Har sett litt på denne http://www.happyworld.no/products/mini-scooter-bla. Tenkte å kjøpe som fellesgave siden den er fran1-5 år. Men jeg har ikke barn selv, så spørsmålet er om dette er en morsom gave for barna eller ikke? Og er det veldig problematisk med å dele en gave i den alderen? Tenker at 2 åringen får mest glede nå evt, og når minste er gammel nok til å bruke den mer, så vil 2 åringen være lei av den. Hva sier dere småbarnsforeldre? skal, skal ikke kjøpe? :) 

Anonymkode: 28a03...463

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke. Dette er ikke en gave man kan dele på. Min 5-åring fikk en sånn sparkesykkel (uten den boksen på) da han var 2, og han har brukt den hver dag siden. Absolutt ikke lei av den enda, selv om den begynner å bli litt liten nå da.

Anonymkode: 8b0cb...f35

• Liker 1
Skrevet

Skal man kjøpe gave på deling, er det en gyllen regel å kjøpe noe som begge kan bruke samtidig. 

Anonymkode: 6dbee...8c9

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar. Da skjønner jeg at det kanskje ikke ville blitt suksess. :) 

Anonymkode: 28a03...463

Skrevet

En super gave, men ikke til to. Barn elsker slike sitte på leker, og det hadde nok blitt kamp om den.

Anonymkode: 65900...7db

Skrevet

Enig med de over her. Dette hadde vært selve oppskriften på krangling mellom mine to iallefall. En din gave på deling, kan være f.x brettspill eller ei høytlesingsbok.

Anonymkode: 2ca0b...7fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...