Gå til innhold

Jeg har vaginaskrekk.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er livredd for å stikke penisen min inn i en vagina. Er redd den skal sluke den, grise den til med væske, overføre stygg lukt og at jeg uheldig å sperme i den og gjøre henne gravid. Men er veldig glad i pupper da. :-) Rart dette eller?

Anonymkode: 852dc...8da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent til du er gammel nok til å ha sex

Anonymkode: 810b8...7e8

• Liker 7
Skrevet

Kanskje du er homo?

Anonymkode: f7b6e...6d0

Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 9c669...7e2

Skrevet

Pet?

Anonymkode: e3e6b...0b6

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vent til du er gammel nok til å ha sex

Det er nok en idé ja... :fnise:

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er livredd for å stikke penisen min inn i en vagina. Er redd den skal sluke den, grise den til med væske, overføre stygg lukt og at jeg uheldig å sperme i den og gjøre henne gravid. Men er veldig glad i pupper da. :-) Rart dette eller?

En vagina kan være skummel. Noen har mothaker som kan rive stygt i penisen din. Huh! :fnise:

Skrevet

Eurotophobia – Fear of a Female’s Sex Parts

Skrevet
1 time siden, Arabella skrev:

En vagina kan være skummel. Noen har mothaker som kan rive stygt i penisen din. Huh! :fnise:

Har du en god og deilig vagina som melker kuken godt?

Anonymkode: e78d9...91f

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du en god og deilig vagina som melker kuken godt?

Anonymkode: e78d9...91f

Selvfølgelig har jeg det. ;)

Skrevet

Det finnes faktisk noe man kan sette inn "der nede". En lang sirkel, og inni så er det spisse tagger på. Det blir ofte brukt i land med stor fare for voldtekter. Når de da prøver seg, så blir penisen stygt skadet for å si det mildt.. 
Husker ikke hva det het, men så det på tv, en dokumentar for et par år tilbake :)

Slapp av. Ingen i norge bruker dette tror jeg :) Kanskje du har en slags frykt? Jeg er livredd edderkopper, og du dette... 

Anonymkode: 25db8...00d

Skrevet

Det stemmer. Jeg har også sett dette på tv.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes faktisk noe man kan sette inn "der nede". En lang sirkel, og inni så er det spisse tagger på. Det blir ofte brukt i land med stor fare for voldtekter. Når de da prøver seg, så blir penisen stygt skadet for å si det mildt.. 
Husker ikke hva det het, men så det på tv, en dokumentar for et par år tilbake :)

Slapp av. Ingen i norge bruker dette tror jeg :) Kanskje du har en slags frykt? Jeg er livredd edderkopper, og du dette... 

Anonymkode: 25db8...00d

Er det ikke en slik en?

rapecondom.jpg

• Liker 1
Skrevet

Min vagina har tenner som en hai. Ingenting levende slipper ut derfra. Pleier å mate min med bananer. NamNam.

Skrevet

Du har tydelig store tanker om din egen penis og misliker kvinners underliv. Er det andre ting du misliker med kvinner? Hvordan tenker du om å ha sex med en mann? Bli sugd av en kvinne?

Anonymkode: 66368...374

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bruke kondom da?

Alle som er redd for å gjøre kvinnen gravid bruker det. Du kan stole på deg selv, om de sier de bruker p-pille vet jo ikke du om er sant. 

Og har du sex og ikke vil ha barn så spruter du ikke i henne, men på henne 🐳

Hilsen mann

Anonymkode: c4750...948

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...