Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har mac laptop og som kan fortelle meg litt om den. lurer litt på om jeg skal kjøpe bærbar mac, men er ikke sikker siden jeg ikke er vant med mac. er det vanskeligere enn pc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har mac laptop og som kan fortelle meg litt om den. lurer litt på om jeg skal kjøpe bærbar mac' date=' men er ikke sikker siden jeg ikke er vant med mac. er det vanskeligere enn pc?[/quote']

Jeg foretrekker mac, men grunnen er kanskje at jeg hadde mac før jeg gikk over til pc, og ble kjent med dataverdnen via macen min. Hører mange sier mac er enklere, andre sier at pc er like lett å forholde seg til, etter at microsoft begynte med det samme brukergrensesnittet.

http://www.officeline.no/

Mac er dyrere å oppdatere osv, eller for å si det slik, når det gjelder laptoper, så vet jeg ikke... en vanlig pc kan man jo bygge selv.

Skrevet

Det man ikke kan er alltid vanskeligere enn det man ikke kan...

Har en powerbook G4 med OSX, og er strålende fornøyd. Har hatt mac noen år nå, og synes det er lettere enn PC.

Elsker det faktum at en ikke får virus på mac.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg har en iBook og er strålende fornøyd med den. Ikke noe kluss, får aldri virus og lignende.

Hvis du ikke er vant med mac krever det litt tilvenning, men det er ikke vanskelig!

Skrevet

Bruker venlighet har alltid vært et hode forann på mac i forhold til en windows pc. Men nå er det ganske så likt i så måte.

Jeg har en powerbook G4 og er godt fornøyd. Jeg switcher lett frem og tilbake mellom de to systemene. Men Macene er ofte litt pener å se på da ;-) om det betyr noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...