Gå til innhold

Penger roten til mye ondt.

Anbefalte innlegg

Gjest Timaras
Skrevet (endret)

Har penger selv. Trenger ikke 1 mann og snylte på.

Har bolig selv.  Trenger ikke en mann og snylte på betaler alle faste utgifter selv.

Har min egen inntekt. Trenger ikke en mann og snylte på.

Trenger ikke være sint forde om jeg holder litt avstand til menn med penger. Var 1 mann som ville ta en "kaffe" med meg for noen år tilbake.  Fikk en mail  der 1  av de første spørsmålene var  om hvordan jeg reagerte på en mann med mye penger?

Jo jeg reagerte merkelig. Kan vel si at jeg ble skeptisk.

Skal vel ikke spekulere for mye. Kan vel si at har jo egentlig inntekt og formue, så jeg bryr meg lite om dine penger.  Bare du har føttene plantet på jorden. 

Siden må jeg innrømme at jeg har vært skeptisk til noe forhold.  

Handlet jeg rett?

Ikke bestandig man vet hvordan man skal takle ting. Virker mest som noen vil sikre seg på om jeg er en lykke jeger og kun tenker penger.  

Da kan jeg forsikre om at det gjør jeg ikke. Jeg går heller uten mat 1 dag en og spørre om.  Og låne penger for og diskutere det slik.

Endret av Jaikkesant
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva du vil med dette? 

Ikke alle er like opptatt av penger. Men har man for lite penger, tvinges man jo til å være opptatt av det. 

Noen derimot knytter selvbildet sitt til penger og rikdom. 

Så at du traff en mann som gjorde det, betyr ikke at alle er slik. 

Så om du ønsker en mann i livet ditt, gi flere en sjanse. 

• Liker 2
Gjest Timaras
Skrevet
1 minutt siden, stan skrev:

Vet ikke helt hva du vil med dette? 

Ikke alle er like opptatt av penger. Men har man for lite penger, tvinges man jo til å være opptatt av det. 

Noen derimot knytter selvbildet sitt til penger og rikdom. 

Så at du traff en mann som gjorde det, betyr ikke at alle er slik. 

Så om du ønsker en mann i livet ditt, gi flere en sjanse. 

Ja skjønner  jo at han var usikker.  Mulig han har opplevd noe før. 

Om det var selvbildet som snakket eller ei. vanskelig å si. Jeg stakk før jeg fikk svaret. 

Men takk for tilbakemeldingen.

Skrevet

Ok

Anonymkode: 31662...97c

Skrevet

Hvorfor trenger vi på forumet å vite om det du skriver i HI? Ser ikke verdien og poenget med tråden din. 

Anonymkode: ca750...983

Skrevet

Rellion er verre enn gryn 

Anonymkode: 8d844...cf8

• Liker 1
Gjest Timaras
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor trenger vi på forumet å vite om det du skriver i HI? Ser ikke verdien og poenget med tråden din. 

Hvorfor leser du og kommentere om du ikke bryr deg?

Gjest Timaras
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rellion er verre enn gryn 

Anonymkode: 8d844...cf8

Vel for deg kanskje det er det. 

Skrevet
17 timer siden, Jaikkesant skrev:

Fikk en mail  der 1  av de første spørsmålene var  om hvordan jeg reagerte på en mann med mye penger?

Jo jeg reagerte merkelig. Kan vel si at jeg ble skeptisk.

Skal vel ikke spekulere for mye. Kan vel si at har jo egentlig inntekt og formue, så jeg bryr meg lite om dine penger.  Bare du har føttene plantet på jorden. 

Siden må jeg innrømme at jeg har vært skeptisk til noe forhold.  

Handlet jeg rett?

Hvorfor tenker du på at du blir skeptisk til en mann med penger? Er du mer skeptisk til en mann med penger enn en  uten penger, og hvorfor det? 

Mener du egentlig at det betyr ikke noe videre om en mann har penger eller ikke? Når du sier at du blir skeptisk når en mann har penger, høres det litt rart ut. Han kan da være et like godt menneske for det.

Eller har jeg tolket det feil? Ble du skeptisk til at han spurte deg (selve spørsmålet) hvordan du reagerte på en mann med mye penger? Det er vel greit nok å spørre om.

• Liker 1
Gjest Timaras
Skrevet
3 minutter siden, exictence skrev:

Hvorfor tenker du på at du blir skeptisk til en mann med penger? Er du mer skeptisk til en mann med penger enn en  uten penger, og hvorfor det? 

Mener du egentlig at det betyr ikke noe videre om en mann har penger eller ikke? Når du sier at du blir skeptisk når en mann har penger, høres det litt rart ut. Han kan da være et like godt menneske for det.

Eller har jeg tolket det feil? Ble du skeptisk til at han spurte deg (selve spørsmålet) hvordan du reagerte på en mann med mye penger? Det er vel greit nok å spørre om.

Det jeg følte og tenekte når spørsmålet kom. Var at jeg ble ble spurt om penger var alt i et forhold. Ble mildt sagt litt perpleks.  Er ikke vant til slike spørsmål.  Forstår at noen med mye penger kan være skeptisk til og innlede forhold til noen

Vet jo det finnes lykke jegere dere ute som syltet noen for rikdom. Har jeg sett de som har vært utsatt for det før.

Selv så er ikke penger alt.  Hans personlighet betyr mye mer for meg personlig. 

Håper det var godt nok svar på det du spør på.😊

Skrevet
1 minutt siden, Jaikkesant skrev:

Hans personlighet betyr mye mer for meg personlig. 

Det beste og eneste svar du behøver å si.

1 minutt siden, Jaikkesant skrev:

Ja :)

Gjest Timaras
Skrevet
3 timer siden, exictence skrev:

Det beste og eneste svar du behøver å si.

Ja :)

Løpet er jo uansett kjørt. Tenker jeg. selv om jeg har verdier , som mange andre ikke har.

Skrevet

Penger er ikke roten til alt vondt. Spesielt ikke hvis du donerer til veldedige formål

Skrevet

Sa han rett ut at penger betyr alt i et forhold, eller var det en følelse du fikk av spørsmålet du beskriver i HI?

Anonymkode: 59e84...7ec

Gjest Timaras
Skrevet (endret)
7 timer siden, exictence skrev:

Det jeg følte og tenkte når spørsmålet kom. Var at jeg ble ble spurt om penger var alt i et forhold. Ble mildt sagt litt perpleks.  Er ikke vant til slike spørsmål.  Forstår at noen med mye penger kan være skeptisk til og innlede forhold til noen.

Vet jo det finnes lykke jegere dere ute som snylter noen for rikdom. Har jeg sett de som har vært utsatt for det før.

Selv så er ikke penger alt.  Hans personlighet betyr mye mer for meg personlig. 

Endret av Jaikkesant
Gjest Timaras
Skrevet (endret)
4 timer siden, Honey Dew skrev:

Penger er ikke roten til alt vondt. Spesielt ikke hvis du donerer til veldedige formål

Hehe.

Tvile på at jeg trenger og doneres penger på. Om jeg ER et veldedig formål kan sikkert diskuteres.  😶

Endret av Jaikkesant
Gjest Timaras
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sa han rett ut at penger betyr alt i et forhold, eller var det en følelse du fikk av spørsmålet du beskriver i HI?

Han spurte hvordan jeg reagerte på en mann med mye penger.

Og jeg svarte at det er ikke pengeboken jeg ønsker å bli kjent med. Men mannen. Så fikk jeg bange anelser og stakk. Vet ikke nå hvorfor jeg stakk. 

Skrevet
14 minutter siden, Jaikkesant skrev:

Han spurte hvordan jeg reagerte på en mann med mye penger.

Og jeg svarte at det er ikke pengeboken jeg ønsker å bli kjent med. Men mannen. Så fikk jeg bange anelser og stakk. Vet ikke nå hvorfor jeg stakk. 

Det var litt rart. Men da går det kanskje bedre neste gang :) 

Gjest Timaras
Skrevet (endret)
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var litt rart. Men da går det kanskje bedre neste gang :) 

Ja har tenkt mye på hvorfor jeg fikk den reaksjonen. Jeg kommer ihvertfall ikke til og kreve noe felles eie.Mener om det skulle endt i noe varig. Så har jeg forlangt at hans nærmeste familie skulle arvet hans penger . Og det samme hadde jeg forlangt om min egen lille formue. Da jam ingen lage bråk om noe for helst.Tror det er derfor jeg er redd penger. Det skaper så mye splid. Har sett det før. Slike ting er noe jeg får litt negative vibber om.

Endret av Jaikkesant
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har du et flott valg.

Gå ut igjen

Du trenger ikke engang si fra at du var innom her.😊

Anonymkode: 503bb...eb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...