Gå til innhold

Venninne sur fordi jeg skal på fest hos eksen, men hun sa jo det gikk greit?!

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du hun sørger og har det vondt? Du vet ingenting om det. Vi vet heller ikke hva hun gjør. For alt vi vet har hun det helt fint hos bestevenninna hvor de drikker og hygger seg :) 

Anonymkode: 7b37f...369

Er derfor jeg sa at du kjenner de best. Så lenge du betegner henne som venninne gikk jeg ut ifra at du faktisk kjente henne, spesielt siden du følte behov for å spørre først, men ser jo nå at hun egentlig ikke er en venn av deg, men kun en i omgangskretsen som du egentlig ikke vet så mye om eller kjenner godt. Er stor forskjell på gode venner og folk du vanker med i ny. Da skjønner jeg ikke hvorfor du spør engang, siden hun egentlig ikke er viktig for deg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes hun er urimelig. Hva er greia med å teste venninnene sine slik? Hadde det kun vært dere to som skulle drikke i kveld og dere ikke var venner fra før av, ja da kunne jeg ha skjønt greia. Jeg synes du må få lov til å dra på festen uten sure miner fra henne. Hun virker litt eiersyk av seg.

Antar du er på festen nå og koser deg :) 

• Liker 1
Skrevet

TS.

Du skulle ikk spurt henne om det var greit at du gikk på fest hos den ut av dem du kjente lengst. 

Skrevet

Velg side da, for pokker!

Skrevet
1 time siden, Kamikatze skrev:

Hvorfor i all verden må ts velge side? Går de i 4 klasse? :klo: 

Anonymkode: b30a5...a24

Skrevet
1 time siden, Kamikatze skrev:

Hæææ?

Er like presis hva TS ikke skal gjøre.

Skrevet

Ts her. 

Jeg dro på festen og storkoste meg. Jeg fortalte han hva hun hadde gjort og da begynte han bare å le. Mente på det var tåpelig av henne. Jeg har ikke hørt noe fra henne, så kan godt være hun er pisse sur på meg, men det får så være. Vi skal på samme middagsselskap til helga, så vi får se hvordan det går. 

Anonymkode: 0c8b2...d15

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

Jeg dro på festen og storkoste meg. Jeg fortalte han hva hun hadde gjort og da begynte han bare å le. Mente på det var tåpelig av henne. Jeg har ikke hørt noe fra henne, så kan godt være hun er pisse sur på meg, men det får så være. Vi skal på samme middagsselskap til helga, så vi får se hvordan det går. 

Synes ikke du høres ut som ei god venninne. Hun har nettopp hatt et brudd, men du drar rett på fest til eksen. I tillegg forteller du han hvordan hun reagerte. Det er ikke annet enn illojalt!

Nå skal du på middagsselskap til helgen, med venninna di, eller eksen hennes?

Er du kanskje interessert i eksen hennes?

Anonymkode: 97a83...707

• Liker 3
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke du høres ut som ei god venninne. Hun har nettopp hatt et brudd, men du drar rett på fest til eksen. I tillegg forteller du han hvordan hun reagerte. Det er ikke annet enn illojalt!

For det første, så har jeg og han kjent hverandre i mange år. Lenge før de ble sammen. For andre, så er ikke vi så gode venninner. Hun er ikke en jeg går så mye sammen med. For det tredje,  så holder jeg på med en annen fyr. Så det er jo ikke slik at jeg møte han via henne. Vi var venner lenge før. Vi kommer faktisk til å fortsette med å være venner. Jeg skal på middagsselskap med hun. Så du mener jeg skal velge henne fremfor han?

• Liker 2
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er smålig av deg å anklage ts for å være interessert i kompisen sin. Går det ikke an å ha guttevenner uten å måtte være interessert I dem? 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For det første, så har jeg og han kjent hverandre i mange år. Lenge før de ble sammen. For andre, så er ikke vi så gode venninner. Hun er ikke en jeg går så mye sammen med. For det tredje,  så holder jeg på med en annen fyr. Så det er jo ikke slik at jeg møte han via henne. Vi var venner lenge før. Vi kommer faktisk til å fortsette med å være venner. Jeg skal på middagsselskap med hun. Så du mener jeg skal velge henne fremfor han?

Hvorfor lager du denne tråden i det hele tatt? Dere er jo ikke venner en gang? Virker som at du liker alt dette dramaet. La den stakkars jenta være i fred. 

• Liker 2
Skrevet

Bra du koste deg på festen :) 

Men det var unødvendig å drive å snakke om henne med kameraten din. Du kunne holdt deg for god til det.

Anonymkode: bb655...274

Skrevet
7 timer siden, Purple Basil skrev:

Hvorfor lager du denne tråden i det hele tatt? Dere er jo ikke venner en gang? Virker som at du liker alt dette dramaet. La den stakkars jenta være i fred. 

Jeg lar henne være i fred jeg. Slapp av. 

Skrevet

Kanskje det er fordi du planlegger å få barn med han?

Anonymkode: 65c27...7e3

Skrevet

Eller at hun tror at du som flere planlegger å få barn med han, slik at hun forhåndsdømmer folk? 

Anonymkode: 65c27...7e3

Skrevet

Hvorfor måtte du ringe henne og spørre, når hun ikke er en nær venninne? Pass på karmaen din... 

Anonymkode: 9ac1e...7b9

Skrevet

Du skulle ikke spurt i det hele tatt. Kan godt være hun er sur, men kjærlighetssorg gjør at man lett kan reagere på dette. Ikke lag noe mer drama ut av det og dropp det med å ta det opp med henne. Hvis hun har behov for å snakke om det, tar hun det opp selv. Hun kommer nok til å skjønne at hun overreagerte når sorgen blir lettere :) 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette handler ikke om å velge noen, men å gå og snakke bak ryggen hennes , til din venn, like etter at de har slått opp, synes jeg lite om.

Etter å ha lest det siste du har skrevet her, skjønner jeg ikke hvorfor du skrev denn tråden i det hele tatt.

Dere høres jo ikke ut som venninner i det hele tatt...

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

Du oppfører deg overhodet ikke som en venninne overfor henne. At du utleverer henne på denne måten overfor eksen hennes når hun ikke har det greit er uakseptabelt. Jeg synes ikke du må velge side, og det bør du heller ikke, men her er det jo åpenbart at du velger kameraten din. Du har ingen respekt for venninnen din. Dette er smakløst, og jeg håper for all del at hun dropper deg som venninne. 

Anonymkode: 59966...327

• Liker 1
Skrevet

Hun er ingen god venninne, men du ringer og spør henne om du kan dra på festen med eksen hennes. Du vet tydeligvis svaret før du ringer, og vil bare strø salt i såret. Du har egentlig bestemt deg før du ringer henne for hva du kommer til å gjøre. Så hva hun sier har gentlig ingen betydning. Hun som har det vondt fra før skal få det enda verre.

Hun vil ikke du skal dra, men du drar på festen, og baksnakker henne til eksen.

Jaja, karma lenge leve. Hadde fint klart meg uten en slik venninne som deg. Du tenker ikke mye på andre, og oppfører deg som en dramaqueen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...