AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 Hva gjør man når en person som er på kjøret mener at alle andre er på kjøret i stedet for dem? Hvordan håndterer man det hvis personen skylder på alle andre for alt, og bekymrer seg for og ikke ha nok dop og sånt - i mens andre vanlige mennesker bekymrer seg for helt andre ting. Hvorfor skal man gå inn på en diskusjon med en som presser til seg et svar som aldri kan bli et ærlig svar uansett... Og etter dette er skrevet så er man slem, men spør helt seriøst om hva man skal svare på en sånn selcskapt problemstilling. Hvis man vil slippe en sånn problemstilling så slipper man da å svare i det hele tatt, ikke sant? Anonymkode: fb0fb...567
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 Du kan ikke gjøre en person rusfri uten at vedkommende vil det selv. Anonymkode: 8b718...0eb
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan ikke gjøre en person rusfri uten at vedkommende vil det selv. Anonymkode: 8b718...0eb Jeg har null interesse av å gjøre noen det, og jeg kan ikke gjøre det. Akkurat det har jeg skjønt, og det har ALDRI engasjert meg sånn sett... Det er det som er poenget mitt. Det er som sagt ikke min oppgave, men jeg vil ikke være den som blir kalt en dårlig person, eller helt retarded fordi at vedkommende skal få bedre samvittighet, dekke til løgner, osv nettopp pga stoffmisbruk. Hallo i luken... Anonymkode: fb0fb...567
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #4 Skrevet 22. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har null interesse av å gjøre noen det, og jeg kan ikke gjøre det. Akkurat det har jeg skjønt, og det har ALDRI engasjert meg sånn sett... Det er det som er poenget mitt. Det er som sagt ikke min oppgave, men jeg vil ikke være den som blir kalt en dårlig person, eller helt retarded fordi at vedkommende skal få bedre samvittighet, dekke til løgner, osv nettopp pga stoffmisbruk. Hallo i luken... Anonymkode: fb0fb...567 Da må du kutte kontakten med vedkommende. Enkelt og greit. Anonymkode: 8b718...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå