AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #1 Del Skrevet 22. oktober 2016 Kan det være mulig at maten vi spiser, som pøser osv. på en måten er bevisst på at vi spiser den? I butikken virker for eksempel maten harmonisk osv. for den vet ikke at den skal spises, men når den kommer hjem til oss blir den urolig fordi den vet at den skal spises? Anonymkode: 6441f...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 22. oktober 2016 #2 Del Skrevet 22. oktober 2016 (endret) Nei. Vil anbefale deg å tenke litt mindre. Endret 22. oktober 2016 av Margit Spat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. oktober 2016 #3 Del Skrevet 22. oktober 2016 Med mindre du spiser levende ting så tror jeg nok du kan være rimelig trygg på at maten ikke har en egen bevisthet.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 22. oktober 2016 #4 Del Skrevet 22. oktober 2016 Dette må være det rareste spørsmålet jeg har sett her inne. Og det sier litt. Nei, mat har ikke bevissthet. Jeg tror noen har glemt å ta medisinen sin i dag. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 22. oktober 2016 #5 Del Skrevet 22. oktober 2016 (endret) Ja, jeg synes virkelig synd på all den fleinsoppen du må ha spist. Endret 22. oktober 2016 av penny_ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 22. oktober 2016 #6 Del Skrevet 22. oktober 2016 45 minutter siden, penny_ skrev: Ja, jeg synes virkelig synd på all den fleinsoppen du må ha spist. Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #7 Del Skrevet 22. oktober 2016 Det er vanlig å slakte maten før man spiser den. Anonymkode: 3074c...4f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #8 Del Skrevet 22. oktober 2016 6 timer siden, penny_ skrev: Ja, jeg synes virkelig synd på all den fleinsoppen du må ha spist. Dette er hets og bør ryddes bort. Anonymkode: 65da9...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
infectedsopp Skrevet 22. oktober 2016 #9 Del Skrevet 22. oktober 2016 Har du sett filmen Sausage Party? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 22. oktober 2016 #10 Del Skrevet 22. oktober 2016 Lukk øyet på smalahovet når du skal spise det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a l'orange Skrevet 22. oktober 2016 #11 Del Skrevet 22. oktober 2016 Lik det eller ei, men trådstarter er ikke så på viddene som man kanskje skulle tro http://forskning.no/botanikk-planteverden-okologi/2014/07/planter-reagerer-pa-lyden-av-bli-spist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #12 Del Skrevet 22. oktober 2016 Kan det være at en stol er bevisst på at noen sitter på den? Anonymkode: 65da9...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #13 Del Skrevet 22. oktober 2016 Har du sett sausage party nå, ts? Anonymkode: a876a...468 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummu Skrevet 22. oktober 2016 #14 Del Skrevet 22. oktober 2016 Ja, jeg har sett at leverposteien og osten ser litt urolig på hverandre i kjøleskapet. Har alltid tenkt det var fordi det var litt kaldt der, men kanskje de faktisk uroer seg for å bli spist? 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 23. oktober 2016 #15 Del Skrevet 23. oktober 2016 (endret) Ja, selvfølgelig er maten bevisst på at den blir spist. Det er jo høydepunktet og meningen med eksistensen for mat. Derfor er det verste som kan skje med mat, er at maten kastes uten å ha blitt spist. Endret 23. oktober 2016 av stan Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. oktober 2016 #16 Del Skrevet 23. oktober 2016 At det var.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 23. oktober 2016 #17 Del Skrevet 23. oktober 2016 Vel, hva er mat? Min far var i kina vitne til hvordan de serverer fersk apehjerne. Apen spennes fast under et bord, det er et rundt hull i bordet hvor apen har hodet. Så har de en teknikk til å skjære opp apens hode sånn at hjernen blitt blåttlagt uten at apen dør. De kan da spise av apens hjerne, apen lever mens dette skjer, den skriker selvfølgelig av smertene og er livredd ... Den er da altså bevist! Mennesker er onde onde skapninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakelmaki Skrevet 24. oktober 2016 #18 Del Skrevet 24. oktober 2016 21 timer siden, Ruccula skrev: Vel, hva er mat? Min far var i kina vitne til hvordan de serverer fersk apehjerne. Apen spennes fast under et bord, det er et rundt hull i bordet hvor apen har hodet. Så har de en teknikk til å skjære opp apens hode sånn at hjernen blitt blåttlagt uten at apen dør. De kan da spise av apens hjerne, apen lever mens dette skjer, den skriker selvfølgelig av smertene og er livredd ... Den er da altså bevist! Mennesker er onde onde skapninger Sykt ekkelt. Heldigvis for apen (uansett om den fysiske frykten var til stede hele tiden og det sikkert var kjempe vondt å bli skalpert) har ikke hjernen nerver så man føler heldigvis ikke smerte av at noen fjerner den bit for bit. Syn, hørsel, og nervesenter etc. vil derimot bli ødelagt. Så den skrek mest sannsynlig av frykt når alt dette skjedde. Forhåpentligvis ble smertesenteret det første som ble ødelagt. Ikke noe unnskyldning for de ekle menneskene som gjorde det. Hadde dette skjedd foran meg hadde jeg truet til meg apen og gått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #19 Del Skrevet 24. oktober 2016 22 timer siden, Ruccula skrev: Vel, hva er mat? Min far var i kina vitne til hvordan de serverer fersk apehjerne. Apen spennes fast under et bord, det er et rundt hull i bordet hvor apen har hodet. Så har de en teknikk til å skjære opp apens hode sånn at hjernen blitt blåttlagt uten at apen dør. De kan da spise av apens hjerne, apen lever mens dette skjer, den skriker selvfølgelig av smertene og er livredd ... Den er da altså bevist! Mennesker er onde onde skapninger Er dette sant?! Menneskeheten altså! Håper vi utrydder oss selv snart. Anonymkode: 7ef9a...9a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 24. oktober 2016 #20 Del Skrevet 24. oktober 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette sant?! Menneskeheten altså! Håper vi utrydder oss selv snart. Anonymkode: 7ef9a...9a9 Det er dessverre sant ja... Kinesere...det finnes ingen grenser for deres ondskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå