Kanko Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 Hei! Vurderer å bestille en jakke fra www.peakperformance.com, men er usikker på om det er toll og eventuelt hvor mye det er snakk om. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Noen som har bestilt fra denne nettsiden?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 her kan du regne ut toll: http://www.toll.no/no/verktoy/importkalkulator/ Jeg fant ingenting på siden deres angående toll så da kan man sikkert regne med at det er vanlige tollpriser som de ikke refunderer. Har ikke prøvd den nettsiden, så kan ikke hjelpe deg der Anonymkode: c0039...463
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 9 minutter siden, Kanko skrev: Hei! Vurderer å bestille en jakke fra www.peakperformance.com, men er usikker på om det er toll og eventuelt hvor mye det er snakk om. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Noen som har bestilt fra denne nettsiden? Jeg har bestilt derfra og prisene er inkl. toll og norsk moms. Eneste er hvis du ønsker å bytte/returnere, da tar de ett gebyr, hvilket gjør at du ikke får hele beløpet tilbake. Anonymkode: 31493...d98
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #4 Skrevet 22. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: her kan du regne ut toll: http://www.toll.no/no/verktoy/importkalkulator/ Jeg fant ingenting på siden deres angående toll så da kan man sikkert regne med at det er vanlige tollpriser som de ikke refunderer. Har ikke prøvd den nettsiden, så kan ikke hjelpe deg der Anonymkode: c0039...463 Da kan du overse dette Anonymkode: c0039...463
Kanko Skrevet 22. oktober 2016 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2016 Åja! Så hvis jeg har forstått deg rett, så vil jeg ikke få noe ekstra å måtte betale, annet enn prisen som er oppgitt på produktet?
Chiubi Skrevet 22. oktober 2016 #6 Skrevet 22. oktober 2016 Det er ikke toll på klær, men hvis prisen inklusive frakt overstiver 350 kroner, må du regne med å betale moms pluss et fortollingsgebyr til Posten.
Kanko Skrevet 22. oktober 2016 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bestilt derfra og prisene er inkl. toll og norsk moms. Eneste er hvis du ønsker å bytte/returnere, da tar de ett gebyr, hvilket gjør at du ikke får hele beløpet tilbake. Anonymkode: 31493...d98 Så om jeg forstår deg rett, så vil jeg ikke få flere utgifter enn prisen som er oppgitt på produktet?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #8 Skrevet 22. oktober 2016 15 minutter siden, Kanko skrev: Så om jeg forstår deg rett, så vil jeg ikke få flere utgifter enn prisen som er oppgitt på produktet? Det stemmer! Prisen som står på nettet, er prisen du betaler. Frakt kommer selvsagt i tillegg, men ingen moms eller toll utgifter. Har bestilt derfra flere ganger, og har aldri fått noen "overraskelser". 😊 Anonymkode: 31493...d98
Kanko Skrevet 22. oktober 2016 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det stemmer! Prisen som står på nettet, er prisen du betaler. Frakt kommer selvsagt i tillegg, men ingen moms eller toll utgifter. Har bestilt derfra flere ganger, og har aldri fått noen "overraskelser". 😊 Anonymkode: 31493...d98 Åja, så bra! Takk for hjelpen! 1
funginger Skrevet 22. oktober 2016 #10 Skrevet 22. oktober 2016 2 timer siden, Chiubi skrev: Det er ikke toll på klær, men hvis prisen inklusive frakt overstiver 350 kroner, må du regne med å betale moms pluss et fortollingsgebyr til Posten. Feil, klær er en av de få tingene det er toll på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå