Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 29 år som egentlig elsker å være sosial, men som desverre ikke har så veldig mange venner. 

Igår kveld satt jeg alene atter en kveld, prøvde å se litt på tv, lese litt - men endte med at jeg sovnet på sofaen. Ikveld har jeg heller ingen som har tid til å finne på noe.. holder på å kjede meg ihjel:p

Tips til hva jeg kan finne på? Har egentlig lyst til å dra ut en tur, men det er jo litt stusselig å gjøre det alene...??:/ 

Anonymkode: b5c11...d1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit å gå ut alene :) Sett deg på en pub og ta deg en øl, så blir man alltids kjent med noen utover kvelden,

Anonymkode: f0e45...ddb

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt greit å gå ut alene :) Sett deg på en pub og ta deg en øl, så blir man alltids kjent med noen utover kvelden,

Anonymkode: f0e45...ddb

Vurderer, men er redd folk kommer til å tenke at jeg er desperat?:( 

Skrevet

Masturbere?

Anonymkode: 373a3...48d

Skrevet

Skriv i Kontakt med andre brukere at du har lyst til å gå ut, og hvor du bor :) Jeg blir med ut om du bor i Stavanger området :) 

Anonymkode: 8f554...abc

Skrevet

hvis jeg er alene en kveld, så pleier jeg å gjøre husarbeid med god musikk til. Kanskje en drink eller to også. 

Og når jeg er tom for husarbeid blir det gjerne en film i bakgrunnen mens jeg sitter med dataen, snakker med venner og bekjente som er pålogget der.

Skrevet

Skal på jobb, ellers hadde jeg gjerne dratt ut med deg jeg. Jeg har venner, men de er så opptatt. Jeg hat lyst ut og danse... Ksnskje en annen helg! 😊

Hvor i landet bor du? 😊

Anonymkode: 3dfda...1f4

Skrevet

Jeg bor i Oslo ☺️

Ts

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i Oslo ☺️

Ts

Åh, skulle dratt ut sammen om vi kjente hverandre. 24år fra Oslo her. Kjeder meg til døde i kveld. 

Anonymkode: d38a1...899

Skrevet

Du kan vel bli med på forum-treff?

Anonymkode: a4ba9...48f

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle kan jo få lyst på en øl etter ølsalget er stengt :Ptror det kommer litt an på an på hvor du går. Jobber i en nattklubb med høy drittmusikk, store sittegrupper og masse folk og der legger man jo litt merke til de som sitter alene ved et bord og stirrer liksom (i alle fall jeg som er edru, andre merker kanskke lite)... Men i en litt roligere type pub så ville jeg aldri reagert på at noen slappet av med en pils alene. Bare finn et sted hvor det ikke er FOR lite folk, hvis du håper å komme i snakk med noen :)

Anonymkode: 0395e...3fa

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dra ut alene, ta deg en øl og om du synes det er kleint så kan du si til de som spør at venninnen du skulle møte plutselig ble dårlig/mistet bussen/fikk ikke barnevakt etc :) 

Gjest skjære
Skrevet

Mener hva du kan finne på alene eller sosialt? Jeg har noen forslag til hva du kan finne på alene

1. Spille PC spill. Om du aldri har gjort det så er det aldri for sent å begynne! Finn ut hvilken type historie du liker, så kan du finne et spill basert rundt det. For eks om du liker krim, så kan du finne et spill som handler om å løse drapsmysterie. Liker du skrekk kan du spille et skrekkspill. Om du liker eventyr og fantasy kan du spille noe sånt. Osv

2. Drikk deg brisen og shitpost på KG. Tror faktisk KG pleide ha en chattekanal, kanskje den kunne bumpes

3. Finn dokumentarer på nrk nett tv eller på youtube og tegn, strikk, løs kryssord, pusle puslespill mens du ser på

4. Du kan for så vidt gjøre det med tv serier også

5. Ha omtrent 30 ulike typer te å kose deg med mens du leser, spiller eller ser serier

6. Gå lang tur i fjellet

Jeg har det alltid veldig underholdende når jeg er alene (:

Skrevet

Gå ut å ta deg en øl! Det går helt fint 🙈 Jeg har gjort det flere ganger, og man blir alltids kjent med noen 😀 (Med mindre du er veldig sjenert da, det er ikke jeg 🙈)

Anonymkode: 4dd6d...dbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...