Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #1 Del Skrevet 23. juli 2002 Noen som har prøvd Defines volume shampo og balsam? "utviklet av frisører" og bla bla, men er den virkelig god? Kan den sammelignes med en shampo fra frisøren? *lurer* Klem Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 23. juli 2002 #2 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg synes ikke den var spesielt bedre enn andre shampooer man handler i dagligvarehandelen. Kommer sikkert til å kjøpe den igjen en eller annen gang, men kan ikke si at det var en vidundershampoo. Define hårkur likte jeg veldig godt da...Håret ble silkemykt av den :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 23. juli 2002 #3 Del Skrevet 23. juli 2002 Har ikke prøvd og kommer heller ikke til å prøve. Shampoo hos frisøren er den beste for meg. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 23. juli 2002 #4 Del Skrevet 23. juli 2002 Noen som har prøvd Defines volume shampo og balsam? "utviklet av frisører" og bla bla, men er den virkelig god? Kan den sammelignes med en shampo fra frisøren? *lurer* Klem Marie Det kan være den er utviklet av firsører, men den ga meg flass =/ wæææ, ekkelt.. Har gått tilbake til frisørshampoo jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå