Gå til innhold

Lei av å bruke tid på dating og menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ca 40 år. Lei av å bruke tid på dating og menn. Nå er det helg igjen. Vurderte å forsøke å sette av litt tid til en date med en mann, men : "Nei, jeg fikk ikke lyst". Mulig fordi jeg har hatt for mange negative erfaringer med dating. Opplever dem ofte som pågående i starten for så å daffe av dersom jeg blir interessert. Har blitt såret og hatt hjertesorg nok av ganger, og vil helst ikke gjennom den lidelsen igjen. Noen som er på samme ståsted? Og hvilke grunnlag har du for at du ikke ønsker å bruke av din dyrbare fritid på dating? 

Anonymkode: 694a0...7c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En grunn: jeg orker ikke bli såret mer. 

Anonymkode: 95d4d...4c8

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Motsatt her, går jo ikke an å date noen for gøy, for de blir bare interessert alt for fort og vil rushe inn i et forhold.

Kanskje du burde flytte langt nord, her er de klare for forhold :fnise:

Skrevet

Vet dere hva?

Dere har det med menn som med klær dere kjøper på H&M. Billige impulskjøp som egentlig ikke duger - men akkurat der og da fyller det en funksjon. Det er noe annet med et plagg som er brukt penger på og som har fått status som det garderoben skal bygges rundt.

Jeg mener rett og slett at det ikke er tenkt på hvilken plass mannen skal ha - han skal fylle et par funksjoner på lik linje med en rekke andre forbruksgjenstander.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Fritiden min er ikke så dyrebar, og menn er koselige :tongue:

Anonymkode: 5a806...8fa

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En grunn: jeg orker ikke bli såret mer. 

Anonymkode: 95d4d...4c8

Har det slik jeg og. Orker ikke tanken på å bruke tid og gå på en date fordi jeg er redd for at det samme kommer til å skje: jeg kommer til å bli såret. Derfor : hvorfor orke å utsette seg for det ? Det er sånn jeg tenker. 

• Liker 2
Skrevet
49 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Motsatt her, går jo ikke an å date noen for gøy, for de blir bare interessert alt for fort og vil rushe inn i et forhold.

Kanskje du burde flytte langt nord, her er de klare for forhold :fnise:

Maybe :fnise:

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ca 40 år. Lei av å bruke tid på dating og menn. Nå er det helg igjen. Vurderte å forsøke å sette av litt tid til en date med en mann, men : "Nei, jeg fikk ikke lyst". Mulig fordi jeg har hatt for mange negative erfaringer med dating. Opplever dem ofte som pågående i starten for så å daffe av dersom jeg blir interessert. Har blitt såret og hatt hjertesorg nok av ganger, og vil helst ikke gjennom den lidelsen igjen. Noen som er på samme ståsted? Og hvilke grunnlag har du for at du ikke ønsker å bruke av din dyrbare fritid på dating? 

Hvis du virkelig vil ha en bra relasjon så krever det at du setter av tid. Det er noe med det som Draug sier. Ikke gå for spontane treff ett øyeblikk du er ensom, men sett deg ned å lag en plan, eller ansett noen andre for å finne den rette for deg. Det er kommet flere matchmakingselskaper i Norge de siste årene. To i Stavanger, To i Oslo blant annet. Det er også mange sjekkeskoler eller datingrådgivere som kan bidra til bevisstgjøring så du er styrket når du leter. 

Å gjøre ting halveis nytter ikke. Enten eller.. Eneste som funker. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...