AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 Nå har jeg skrevet en melding til en jeg har crushet litt på på facebook chat igår, han har sett det tidlig i går, men enda ikke svart. Det var bare et oppfølgingsspørsmål fra tidligere samtale og spørsmål om han hadde snapchat. Hvorfor ikke bare si at han ikke er interessert? Hvorfor la meg vente slik? Han har vært pålogget på chaten flere ganger siden, dog ikke lenge av gangen. Skal jeg bare glemme han? Så derfor lurer jeg på, hender det at du ikke svarer på chat innen rimelig tid når du har sett meldingen, eller er dette bare et hint jeg må ta? Anonymkode: d72e1...ab8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 Han er ikke interessert og vil ikke gi deg inntrykk av å være interessert heller. Anonymkode: df56d...798 2
TiaIsabella Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg skrevet en melding til en jeg har crushet litt på på facebook chat igår, han har sett det tidlig i går, men enda ikke svart. Det var bare et oppfølgingsspørsmål fra tidligere samtale og spørsmål om han hadde snapchat. Hvorfor ikke bare si at han ikke er interessert? Hvorfor la meg vente slik? Han har vært pålogget på chaten flere ganger siden, dog ikke lenge av gangen. Skal jeg bare glemme han? Så derfor lurer jeg på, hender det at du ikke svarer på chat innen rimelig tid når du har sett meldingen, eller er dette bare et hint jeg må ta? Anonymkode: d72e1...ab8 Jeg kan være slik mot menn. Jeg har fått meldinger fra menn som jeg ikke svarer. Årsak er at jeg kjenner dem dårlig. Og jeg behøver tid før jeg ligger meg ut i noe følelsesmessig igjen. Derfor svarer ikke jeg på meldinger før det går en stund fordi jeg rett og slett orker ikke det gamet. . Det er mitt svar men mulig ikke menn sitt svar. Men etter langt bekjentskap og mye treff og kontakt så mener jeg at det er naturlig å svare og forklare dersom det oppstår et problem. Endret 22. oktober 2016 av TiaIsabella
Sphere Skrevet 22. oktober 2016 #4 Skrevet 22. oktober 2016 For min del kan jeg høre mobilen pipe, sjekke meldingen, for så å fortsette det jeg holder på med. For så å heller vente til jeg har bedre tid til deg, og kan vie deg den oppmerksomheten du fortjener. Eller så kan jeg være litt redd for at du skal få feil inntrykk, om jeg føler du har vært litt på'n.
draug 75 Skrevet 22. oktober 2016 #5 Skrevet 22. oktober 2016 Du hadde ikke tenkt så mye på han hvis han hadde svart.... 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #6 Skrevet 22. oktober 2016 Vel, du fremstår for meg som typen som må ha svar på alt, og jeg ser for meg det blir et styr av forklarings-press fra deg dersom han "sier det som det er", at han ikke er interessert. Damer skal ha det til at dere aksepterer alt, "bare si det som det er så lar jeg deg være" - ja det skjer kanskje i 1 av 30 tilfeller at dere bare "lar oss være". Anonymkode: 850ce...cd1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå