AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 Syns dere at noen rolige folk er skumle? Er en rolig person selv. Virker som at noen folk er redd for å prate med meg. Andre spør meg ofte om hva jeg tenker, fordi de vet ikke hva jeg tenker, når jeg er litt stille. Når jeg blir kjent med noen, blir de overrasket hvor pratsom jeg er En annen ting er at jeg syns at rolige gutter er mer sexy og mystisk enn utadvendte gutter, men syns det er vanskelig å ta initiativ til å ta kontakt med disse rolige typene. Anonymkode: 3afc6...4e6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 Nei jeg synes ikke det er skummelt. De spør nok om hva du tenker fordi du er rolig og stille, og det er en måte å starte/fortsette en samtale med deg Anonymkode: e8c7e...f87
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 Jeg er også stille/rolig, men blir ikke sett på som skummel, blir heller sett på som mystisk.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #4 Skrevet 22. oktober 2016 De sitter og planlegger vår undergang. Anonymkode: 85ab9...ffa 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 Det er skummelt om jeg ikke får respons på det jeg sier og tenker at nå sa jeg noe dumt. Liker at folk sier det de mener så jeg får en sjanse til å rette opp evt misforståelser. Anonymkode: 09e58...1f6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå