AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 Hei! Jeg er en jente som har innsett at jeg har løpt etter bare feil menn og har derfor gått glipp av mange snille, bra fyrer.. Angrer på dette nå og de bra fyrene jeg har gått glipp av. Vurderer å sende meld til en fyr som jeg jobbet med tidligere og som virket interessert (kjenner han egentlig ikke). Virker det helt teit å sende en meld fire år etterpå og spørre hvordan det går og om han vil treffes? kan man gjøre det? Anonymkode: 27803...b03
Million Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 Selvsagt kan du gjøre det. Men burde du ikke ta litt kontakt og fiske først, for å se om han kanskje er gift i mellomtiden og har barn og familie? Eller samboer? Det verste som kan skje er at han sier nei, men dersom han er fri på markedet, er det jo gode sjanser for at svaret blir ja :-)
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 Takk for svar Kjenner han jo egentlig ikke da, det må jo virke sykt rart? Anonymkode: 27803...b03
Onar Skrevet 22. oktober 2016 #4 Skrevet 22. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Kjenner han jo egentlig ikke da, det må jo virke sykt rart? Anonymkode: 27803...b03 Det hadde jeg syntes var svært hyggelig, om jeg var interessert eller ei. 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #5 Skrevet 22. oktober 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en jente som har innsett at jeg har løpt etter bare feil menn og har derfor gått glipp av mange snille, bra fyrer.. Angrer på dette nå og de bra fyrene jeg har gått glipp av. Vurderer å sende meld til en fyr som jeg jobbet med tidligere og som virket interessert (kjenner han egentlig ikke). Virker det helt teit å sende en meld fire år etterpå og spørre hvordan det går og om han vil treffes? kan man gjøre det? Anonymkode: 27803...b03 Hei, jeg tror ikke det er så uvanlig. Jeg har blitt spurt av to jenter i år som jeg ikke hadde hatt kontakt med på lenge og som jeg heller aldri var mer enn bekjente. Er jo bare å ta en sjanse og synes det er fint du er klar over at du ikke kjenner dem. Da vet du jo mer hva du går til. Anonymkode: 42321...4f7
Den mystiske Skrevet 24. oktober 2016 #6 Skrevet 24. oktober 2016 Er enig med de over. Er han på face, så finner du kanskje ut noe? Uansett, så kan jo dette være en uskyldig kaffe uten at det nødvendigvis kan lede til noe mer. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #7 Skrevet 24. oktober 2016 Synes ikke du skal gjøre det. Han vil tolke kontakten ut av det blå som en blankofullmakt til å ha analsex med deg. Risikoen er for stor. Anonymkode: 5a3b2...0e6
rockybalboa Skrevet 24. oktober 2016 #8 Skrevet 24. oktober 2016 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke du skal gjøre det. Han vil tolke kontakten ut av det blå som en blankofullmakt til å ha analsex med deg. Risikoen er for stor. Anonymkode: 5a3b2...0e6 Har man ikke noe konstruktivt å komme med, er det kanskje bedre å forholde seg rolig?? Endret 24. oktober 2016 av rockybalboa Skrivefeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå