Gå til innhold

Tenner på store jenter - Noe galt med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg har allerede forklart hvorfor. For å bruke din egne arrogante måte å diskutere på: "en mer oppegående person" ville nok forstått poenget mitt. Jeg forsto hva du mente men synes det var en idiotisk og unødvendig måte å formulere seg på. kommentaren din har som forutsetning at større jenter er jenter "ingen" vil ha eller bli kjæreste med. De er altså siste sortering og annenrangs. Dårligere enn andre jenter som da er slankere. For unge jenter som tilfeldigvis da passer inn i denne gruppa er det neppe særlig kult å lese at de tilhører en gruppe "ingen" vil ha. Og BTW; ikke er det sant heller. Mange vil ha større jenter, små jenter, høye jenter, lave jenter. Mørke jenter, lyse jenter. Så please hold stereotypien din for degselv. 

Du har i allefall forsøkt, men det virker mest av alt som du tar deg nær av at de fleste menn synes slanke kvinner er mer attraktive enn veldig overvektige. Vi kan selvfølgelig late som dette ikke er tilfelle og slenge rundt oss med "alle er vakre som de er", men jeg tror ikke vi gjør noen tjenester ved å late som om dårlige valg og vaner ikke har de konsekvensene de åpenbart har. 

Og ja, det finnes selvfølgelig noen som i likhet med trådstarter foretrekker veldig overvektige jenter, men de er nok i et veldig lite mindretall, og overvekt er noe som i de flestes øyne vil gjøre deg mye mindre attraktiv. Jeg tror du kommer mye bedre ut av det om du aksepterer at dette faktisk er tilfelle, og forhåpentligvis gjør noe med det, enn ved å late som det ikke er det.

Ellers så blander du veldig, når du bruker siste sortering, annenrangs og dårlig om hverandre. At du er mindre attraktiv fordi du er overvektig gjør deg ikke nødvendigvis "dårligere" som person eller at du tilhører en annen "rangstige", selv om dette er en populær stråmann når ubehagelige sannheter luftes. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 22.10.2016 den 11.15, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg så annerledes enn alle andre gutter. Jeg går siste året på videregående og går rundt å dagdrømmer om en jente i klassen jeg liker veldig godt. Problemet er at jeg tør ikke si det til noen. De andre guttene i klassen driver hele tiden å tuller med at hun jeg liker er så tjukk. Ikke til henne selvfølgelig. Men garderobesnakk. Er et par andre jenter i klassen som liker meg (de er slanke), men jeg liker kun hun store i klassen min. Hun er sikkert 100 kilo, men jeg blir veldig tent på henne og drømmer om å ligge med henne hele tiden. Hva gjør jeg?

Anonymkode: a5c6f...162

Du inviterer henne med ut og oppfører deg som en normal fyr som vil bli kjent med ei dame han liker. 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
6 minutter siden, herzeleid skrev:

Du har i allefall forsøkt, men det virker mest av alt som du tar deg nær av at de fleste menn synes slanke kvinner er mer attraktive enn veldig overvektige. Vi kan selvfølgelig late som dette ikke er tilfelle og slenge rundt oss med "alle er vakre som de er", men jeg tror ikke vi gjør noen tjenester ved å late som om dårlige valg og vaner ikke har de konsekvensene de åpenbart har. 

Og ja, det finnes selvfølgelig noen som i likhet med trådstarter foretrekker veldig overvektige jenter, men de er nok i et veldig lite mindretall, og overvekt er noe som i de flestes øyne vil gjøre deg mye mindre attraktiv. Jeg tror du kommer mye bedre ut av det om du aksepterer at dette faktisk er tilfelle, og forhåpentligvis gjør noe med det, enn ved å late som det ikke er det.

Ellers så blander du veldig, når du bruker siste sortering, annenrangs og dårlig om hverandre. At du er mindre attraktiv fordi du er overvektig gjør deg ikke nødvendigvis "dårligere" som person eller at du tilhører en annen "rangstige", selv om dette er en populær stråmann når ubehagelige sannheter luftes. 

Du snakker om stråmenn men er jo ekspert på å bruke det selv; hva du synes det "virker som" at jeg "egentlig føler" er irrelevant, forhold deg heller til det som blir skrevet du. Det er ingen hemmelighet at å være slank eller direkte tynn er et ideale i vårt samfunn som står sterkt utseendemessig, det har jeg aldri nektet for. Det er dog mange mil unna at større jenter er jenter "ingen vil ha". 

Skrevet
Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev:

Du snakker om stråmenn men er jo ekspert på å bruke det selv; hva du synes det "virker som" at jeg "egentlig føler" er irrelevant, forhold deg heller til det som blir skrevet du.

Det som blir skrevet inneholder ikke så veldig mye annet enn at du tok deg nær av måten innlegget var formulert, og ellers en ganske rotete sammenblanding av attraktivitet og verdi. Dette sammen med utbrudd som "idiot" gir inntrykk av at du har tatt deg nær av innlegget og hisset deg en del opp, uten at jeg kan se at du virker å være uenig i særlig mye av det jeg faktisk skriver. Sånn sett kan jeg ikke se at jeg kommer med noen stråmenn når jeg påpeker dette, eller forklarer deg hvordan det fremstår.

Sitat

Det er ingen hemmelighet at å være slank eller direkte tynn er et ideale i vårt samfunn som står sterkt utseendemessig, det har jeg aldri nektet for. Det er dog mange mil unna at større jenter er jenter "ingen vil ha". 

Jeg har allerede forklart deg hva som lå i "ingen", og jeg håper ikke det er nødvendig å gjøre det igjen. 

Skrevet
4 minutter siden, herzeleid skrev:

Det som blir skrevet inneholder ikke så veldig mye annet enn at du tok deg nær av måten innlegget var formulert, og ellers en ganske rotete sammenblanding av attraktivitet og verdi. Dette sammen med utbrudd som "idiot" gir inntrykk av at du har tatt deg nær av innlegget og hisset deg en del opp, uten at jeg kan se at du virker å være uenig i særlig mye av det jeg faktisk skriver. Sånn sett kan jeg ikke se at jeg kommer med noen stråmenn når jeg påpeker dette, eller forklarer deg hvordan det fremstår.

Jeg har allerede forklart deg hva som lå i "ingen", og jeg håper ikke det er nødvendig å gjøre det igjen. 

Vet ikke hva det er, men måten du skriver på her inne, altså alle trådene jeg har sett deg skrive i, blir nesten litt betatt. :sjenert: 

Anonymkode: ad85d...73b

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
2 minutter siden, herzeleid skrev:

Du må seriøst slutte å ilegge folk følelser de ikke har. For menn er det å være høy ansett som attraktivt. Det betyr dog ikke at lavere menn er menn "ingen vil ha". Blondt hår er ganske populært, det betyr dog ikke at rødhårede er mennesker "ingen vil ha". Å være ung er ofte ansett som attraktivt, det betyr dog ikke at å være eldre gjør at du er i ei gruppe "ingen vil ha". And the list goes on and on.. Jeg outa deg med kommentaren din fordi den stereotyper større jenter i en negativ bås. Dine direkte ord var at større jenter er jenter "ingen" vil ha. Det er jeg uenig i, og kommentaren var unødvendig generaliserende. Du sparker forøvrig etter mannen ikke ballen, via å desperat forsøke å ilegge meg tanker og holdninger du forestiller deg at jeg skulle ha. Kommer ikke til å svare deg mer, vi er vel ganske ferdig snakka. 

Skrevet

Du sier bare til de guttungene at sånn er det. Ferdig snakka. Fortell de hva som er så flott med henne. Er vel ikke bare kroppen? Personligheten henne? Humor? Fortell heller det og når de skjønner at du er seriøse så støtter de deg nok sikkert isteden. Rett opp ryggen og ta initiativ du. Fokuset ditt blir ikke bedre av å gå rundt sånn med følelser uten å gjøre noe med de;) Lykke til!:)

• Liker 2
Skrevet
På 22.10.2016 den 11.15, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg så annerledes enn alle andre gutter. Jeg går siste året på videregående og går rundt å dagdrømmer om en jente i klassen jeg liker veldig godt. Problemet er at jeg tør ikke si det til noen. De andre guttene i klassen driver hele tiden å tuller med at hun jeg liker er så tjukk. Ikke til henne selvfølgelig. Men garderobesnakk. Er et par andre jenter i klassen som liker meg (de er slanke), men jeg liker kun hun store i klassen min. Hun er sikkert 100 kilo, men jeg blir veldig tent på henne og drømmer om å ligge med henne hele tiden. Hva gjør jeg?

Anonymkode: a5c6f...162

Jeg tenker at det er noe de ikke har noe med, jeg😉. Du er i din fulle rett til å være tiltrukket av den det måtte være😊. Noen liker tjukke eller chubby jenter, noen liker tynne jenter, noen liker guttejenter og andre liker jentejenter. Smak er forskjellig. 

Skrevet
7 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Du må seriøst slutte å ilegge folk følelser de ikke har.

Jeg forklarer deg hvordan du fremstår, jeg påstår ikke å vite hva du føler.

Sitat

For menn er det å være høy ansett som attraktivt. Det betyr dog ikke at lavere menn er menn "ingen vil ha". Blondt hår er ganske populært, det betyr dog ikke at rødhårede er mennesker "ingen vil ha". Å være ung er ofte ansett som attraktivt, det betyr dog ikke at å være eldre gjør at du er i ei gruppe "ingen vil ha". And the list goes on and on..

Som sagt så har jeg allerede forklart hva som ligger i "ingen" og grunnen til at nettopp anførselstegn ble brukt. Jeg tror igrunn det var ganske åpenbart for de aller fleste. 

Sitat

Jeg outa deg med kommentaren din fordi den stereotyper større jenter i en negativ bås. Dine direkte ord var at større jenter er jenter "ingen" vil ha. Det er jeg uenig i, og kommentaren var unødvendig generaliserende.

Du presterte vell igrunn ikke så veldig mye mer enn å kalle meg "idiot" i det første innlegget ditt til meg. Om det er "outing" vil jeg si du stiller "outing" i et ganske negativ lys, men det er nå bare meg. Det virker igjen som du først og fremst har reagert på formen, og at du ikke forstod hva som lå i "ingen", selv om jeg tror det ikke burde være så skrekkelig vanskelig. 

Sitat

Du sparker forøvrig etter mannen ikke ballen, via å desperat forsøke å ilegge meg tanker og holdninger du forestiller deg at jeg skulle ha. Kommer ikke til å svare deg mer, vi er vel ganske ferdig snakka. 

Jeg vet ikke om du er klar over det, men den første meningsutvekslingen mellom oss to i denne tråden kom i form av at du kalte meg idiot. Jeg forventer ikke at du selv ser den herlige ironien i å anklage meg for å gå etter mann og ikke ball rett etter å ha kalt meg idiot, men jeg tror den er ganske åpenbar for de fleste andre ;) 

Skrevet
36 minutter siden, herzeleid skrev:

Tja. Jeg har nå hørt at symmetriske trekk er det som gjerne går igjen, jeg da. Er ikke helt tull at det finnes gutter som liker tykkere jenter. Var faktisk en designer, eller hva det var, som valgte store damer. Ikke bare de med ekstra kilo, slik som Marilyn Monroe(som egentlig ikke var tykk, hun hadde bare runde former), men med enormt store kropper. Fordi det var slike kvinner han var tiltrukket av. Så har man også dette som kalles feeder. 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva det er, men måten du skriver på her inne, altså alle trådene jeg har sett deg skrive i, blir nesten litt betatt. :sjenert: 

Dødsnysgjerrig på hvem du er:popcorn:

Anonymkode: 8022b...da5

Skrevet
42 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Du snakker om stråmenn men er jo ekspert på å bruke det selv; hva du synes det "virker som" at jeg "egentlig føler" er irrelevant, forhold deg heller til det som blir skrevet du. Det er ingen hemmelighet at å være slank eller direkte tynn er et ideale i vårt samfunn som står sterkt utseendemessig, det har jeg aldri nektet for. Det er dog mange mil unna at større jenter er jenter "ingen vil ha". 

Kjenner flust av større jenter i forhold og det ser ut til at mennene deres stortrives ilag med dem. Enn det. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dødsnysgjerrig på hvem du er:popcorn:

Hvorfor det? Du er jo AB selv :fnise: 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Akkurat nå, herzeleid skrev:

Jeg forklarer deg hvordan du fremstår, jeg påstår ikke å vite hva du føler.

Som sagt så har jeg allerede forklart hva som ligger i "ingen" og grunnen til at nettopp anførselstegn ble brukt. Jeg tror igrunn det var ganske åpenbart for de aller fleste. 

Du presterte vell igrunn ikke så veldig mye mer enn å kalle meg "idiot" i det første innlegget ditt til meg. Om det er "outing" vil jeg si du stiller "outing" i et ganske negativ lys, men det er nå bare meg. Det virker igjen som du først og fremst har reagert på formen, og at du ikke forstod hva som lå i "ingen", selv om jeg tror det ikke burde være så skrekkelig vanskelig. 

Jeg vet ikke om du er klar over det, men den første meningsutvekslingen mellom oss to i denne tråden kom i form av at du kalte meg idiot. Jeg forventer ikke at du selv ser den herlige ironien i å anklage meg for å gå etter mann og ikke ball rett etter å ha kalt meg idiot, men jeg tror den er ganske åpenbar for de fleste andre ;) 

Å skrive "idiot" i en setning er ikke en diskusjon. Jeg ga deg en slengbemerkning, da jeg ikke hadde noen intensjon om å diskutere med deg. Når vi først endte opp med å diskutere bygget jeg opp min argumentasjon på selve tema, noe du ikke klarte, så du forsøkte å sparke etter meg isteden. Kommentaren din slik den står er negativt stigmatiserende og generaliserende for en bestemt gruppe mennesker. Uansett hvordan du vrir og vender på det, forklarer hvorfor du brukte "ingen" i hermetegn osv osv. Derav slengbemerkningen. Du kunne jo forsøkt å se dette selv, eksempelvis om tråden handlet om hudfarge og noen skrev det du skrev. Men såpass mye selvkritikk har du vel neppe tenkt å ha. Uansett, vi mæler i det samme, vi får være enig om å være uenig. 

Skrevet

Å skrive "idiot" i en setning er ikke en diskusjon. Jeg ga deg en slengbemerkning, da jeg ikke hadde noen intensjon om å diskutere med deg.

Du så altså ikke ironien i å starte med å kalle meg idiot, for så å anklage meg for å gå på person? :P

Sitat

Når vi først endte opp med å diskutere bygget jeg opp min argumentasjon på selve tema, noe du ikke klarte, så du forsøkte å sparke etter meg isteden.

Jeg tror jeg har forklart ganske grundig hva jeg mente, og hvordan det ikke virker å være så veldig stor uenighet utover at du reagerte på formen. Dette har jeg også forklart deg. Jeg kan ikke se at jeg har "sparket" etter deg.

Sitat

Kommentaren din slik den står er negativt stigmatiserende og generaliserende for en bestemt gruppe mennesker. Uansett hvordan du vrir og vender på det, forklarer hvorfor du brukte "ingen" i hermetegn osv osv. Derav slengbemerkningen. Du kunne jo forsøkt å se dette selv, eksempelvis om tråden handlet om hudfarge og noen skrev det du skrev. Men såpass mye selvkritikk har du vel neppe tenkt å ha. Uansett, vi mæler i det samme, vi får være enig om å være uenig. 

Man reagerer nok negativt eller tar seg nær av startinnlegget mitt om man velger det selv, eller ikke forstår bedre. Jeg kommer nok ikke til å ta så mye selvkritikk for å skrive et innlegg som andre velger å reagere negativt på og som lett kunne vært, slik det ble, oppklart. Et tips er å ikke tolke alt i verste mening, og heller enn å kalle andre idiot prøve å forstå hva de mener, og kanskje til og med være så vågal og spørre ;)

Skrevet

Kanskje du ikke fortjener å ha en kjæreste, når du ikke har ryggrad nok til å stå ved hennes side?

Hva har dine kamerater med ditt valg? Ikke ei jente som de velger seg? Fint! Fler av sånne som de liker igjen til dem. Tar dine kamerater ansvar og holder deg med blowjobs hvis du forblir damelens, eller?

Jo før du lærer å leve ditt liv for deg selv, og driter i hva andre (som trolig driter i deg) mener, desto tidligere finner du deg selv og din egen lykke. Du tenner på de du tenner på. Din sak.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Du er jo AB selv :fnise: 

Vet jeg er AB, men synes det er flaut at jeg lever meg så inn i hva som skjer på KG:sjenert:

Er jo nysgjerrig på hvorfor du er betatt av @herzeleid eventuelt hvem som blir sjarmert av de ikke så sjarmerende innleggene hans:fnise:

• Liker 1
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Akkurat nå, herzeleid skrev:

Du så altså ikke ironien i å starte med å kalle meg idiot, for så å anklage meg for å gå på person? :P

Jeg tror jeg har forklart ganske grundig hva jeg mente, og hvordan det ikke virker å være så veldig stor uenighet utover at du reagerte på formen. Dette har jeg også forklart deg. Jeg kan ikke se at jeg har "sparket" etter deg.

Man reagerer nok negativt eller tar seg nær av startinnlegget mitt om man velger det selv, eller ikke forstår bedre. Jeg kommer nok ikke til å ta så mye selvkritikk for å skrive et innlegg som andre velger å reagere negativt på og som lett kunne vært, slik det ble, oppklart. Et tips er å ikke tolke alt i verste mening, og heller enn å kalle andre idiot prøve å forstå hva de mener, og kanskje til og med være så vågal og spørre ;)

Hahahahaah! Eller man bare ser en idiotisk kommentar og tenker "idiot". 

Skrevet

Hahahahaah! Eller man bare ser en idiotisk kommentar og tenker "idiot". 

Som man også skriver, før man anklager den man kaller idiot for å gå på person? 

Sterkt ;)

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
1 minutt siden, herzeleid skrev:

Som man også skriver, før man anklager den man kaller idiot for å gå på person? 

Sterkt ;)

Jeg anklaget seg for å bygge opp diskusjonen din gjennom å sparke etter mannen fremfor ballen. Det er svakt. En slengbemerkning for segselv er noe helt annet, og absolutt innafor. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...