Gå til innhold

biotherm menn?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som vet om biotherm fører herreprodukter? Tenkte det ville vært fint om de hadde en deo som var like god som den for kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Biotherm fører herreprodukter; faktisk en full serie med alt en mann kan finne på å trenge. Deoen er helt OK (vet ikke om det finnes flere?), den er i blå forpakning. Tidligere hadde de en som luktet veldig godt, som het Aqua Sport, men den er typisk nok forsvunnet. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det høres bra ut!! Vet du om det er alkohol i den? Og om den smitter av på klær? Tror ikke han tåler alkohol, da han får røde nupper.. Og den han har gir flekker på klærne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk! Klart alle smitter av, men den for kvinner fra biotherm lager ikke hvite merker som ikke går bort på mine klær ihvertfall. Satser på at denne har samme egenskap! *Håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Biotherm til min kjære til jul.

Da jeg gikk fordi parfymeriet sammen med min kjære etterpå, så han en stor reklameplakat hvor det stod; "Bli mer mann- Biotherm". Så sier sambo; "Mer mann!? Jah, særlig det...". Da måtte jeg le inni meg, hadde jo nettopp kjøpt det til ham... Han blir nok glad for julegava ja! ;) Har kjøpt andre ting også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...