Gå til innhold

Er dette ok for dyrepass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om denne passer best her eller under "vennskap", men mod kan flytte den. 

Neste helg skal jeg i bryllup, blir borte i drøyt 24 timer. Har et kjæledyr, og har spurt en venninne om hun kan komme og holde dyret med litt selskap mens jeg er borte (får dårlig samvittighet over å tenke på at dyret skal være alene i over 24 timer). Hun har sagt at hun kan ta en tur innom både etter jeg har dratt lørdagen og på søndagen før jeg kommer hjem. Tenkte å kjøpe inn litt pizza, hennes favorittdrikke og snacks som hun kan spise. Er dette bra nok "betaling", eller burde jeg kjøpe noe til henne? Det er snakk om å komme innom et par timer. Dyret bor inne, så trenger ikke å lufte det eller slippe det inn/ut. 

Anonymkode: b4bf9...af2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde syntes det var helt greit, ettersom dyret ikke krever arbeid og det er snakk om å hjelpe en venninne. :-)

Skrevet

Jeg hadde i hvert fall vært fornøyd med det :) 

Skrevet

Enig med Marr. Dersom det uforutsett skulle være noe ekstra arbeid med dyret, så kan du heller gi henne noe ekstra hvis det skjer. :)

Skrevet

Jeg hadde vært fornøyd med det :) hadde en venninne som passet katten min på samme måte når jeg skulle føde. Da kjøpte jeg inn litt digg, pizza og brus. Hun fikk en takke-gave i tillegg da, men jeg skulle jo føde og ante ikke hvor lenge jeg ble borte :P

Anonymkode: 3b338...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...