AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 Har du noen gang blitt bønnhørt? I hvilken situasjon? Hvor raskt ble du bønnhørt? Anonymkode: bcb63...18c
LoneWolf Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 Vel, jeg ba sjefen min om lønnspålegg og han hørte bønnen min, så da kan jeg vel si at jeg har blitt bønnhørt?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 Mener jeg blir det ofte. Ber om små ting i hverdagen og det er utrolig hvordan ting noen ganger ordner seg. Har også blitt helbredet. Fikk en bønneklut fra Svein Magne Pedersen og ble kvitt bekkenløsningen. Hadde den inntil kroppen og fikk etter et par dager ising nedover hoftene og lårene. Fikk dette heller ikke tilbake da jeg ventet nr 2. Anonymkode: efb06...a30 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg ble frisk fra irritabel tarmsyndrom ved hjelp av bønn i menigheten. Etter å ha fått fast på imodium i ett år, prøvd lav fodmap diett og alt som er. Og nei, irritabel tarmsyndrom er ikke psykisk. Det er bevist at IBS pasienter har betraketelig mye mer væske i tarmen enn en frisk person. Anonymkode: c4e5d...c8e 3
Tobben70 Skrevet 25. oktober 2016 #5 Skrevet 25. oktober 2016 På 22.10.2016 den 13.07, AnonymBruker skrev: Mener jeg blir det ofte. Ber om små ting i hverdagen og det er utrolig hvordan ting noen ganger ordner seg. Har også blitt helbredet. Fikk en bønneklut fra Svein Magne Pedersen og ble kvitt bekkenløsningen. Hadde den inntil kroppen og fikk etter et par dager ising nedover hoftene og lårene. Fikk dette heller ikke tilbake da jeg ventet nr 2. Anonymkode: efb06...a30 Hender det at bønnene dine ikke blir hørt/svart? Kan det være tilfeldigheter? Hvordan velger Gud ut hvilke bønner som blir svart? Eller personer som får svar på bønnene sine? Hvorfor svarer han ikke på bønner som er litt vanskelige å oppfylle? Hvorfor svarer han ikke på alle de bønnene fra folk som virkelig lider?
pautina Skrevet 25. oktober 2016 #6 Skrevet 25. oktober 2016 Var i middag med et eldre ektepar (religiøse folk) som overlevde den store togulykken i 93. En dame kommenterte at "Ja de måtte ha hatt englevakt" som kom hele fra det. Damen i paret svarte at det håpet hun virkelig ikke, for de som var gamle og mette og hadde levd gode liv skulle da ikke bli bønnhørt foran barn og unge som lå døde og lemlestet omkring, det ville hun synes var grusomt om så tilfellet..... jeg fikk nesten troen på at det finnes gode kristne folk...... Dette er det verste utslaget av religion, ja Gud hørte min bønn og kurerte min plagsomme liktorn........men hva med denne jentas fortvilte bønn? Hvis dette er hva Gud hører og ikke hører så kan han bevise sin eksistens så mye han vil, min hyllest vil han allikevel aldri få... 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #7 Skrevet 25. oktober 2016 På 22.10.2016 den 8.58, AnonymBruker skrev: Har du noen gang blitt bønnhørt? I hvilken situasjon? Hvor raskt ble du bønnhørt? Anonymkode: bcb63...18c Jeg bad til Gud i 10 år om å gjøre noe med den vinde foten min men ble aldri bønnhørt. Så sluttet jeg å be, og gikk til legen. Ble hasteoperert, og nå er frem fin. Anonymkode: c2681...a00 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #8 Skrevet 30. oktober 2016 På 22.10.2016 den 13.07, AnonymBruker skrev: Mener jeg blir det ofte. Ber om små ting i hverdagen og det er utrolig hvordan ting noen ganger ordner seg. Har også blitt helbredet. Fikk en bønneklut fra Svein Magne Pedersen og ble kvitt bekkenløsningen. Hadde den inntil kroppen og fikk etter et par dager ising nedover hoftene og lårene. Fikk dette heller ikke tilbake da jeg ventet nr 2. Anonymkode: efb06...a30 Så fint å lese. Anonymkode: bcb63...18c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #9 Skrevet 30. oktober 2016 På 23.10.2016 den 12.50, AnonymBruker skrev: Jeg ble frisk fra irritabel tarmsyndrom ved hjelp av bønn i menigheten. Etter å ha fått fast på imodium i ett år, prøvd lav fodmap diett og alt som er. Og nei, irritabel tarmsyndrom er ikke psykisk. Det er bevist at IBS pasienter har betraketelig mye mer væske i tarmen enn en frisk person. Anonymkode: c4e5d...c8e Så bra. Fikk et bønnesvar ved lesning her i tråden. Rått! Anonymkode: bcb63...18c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #10 Skrevet 30. oktober 2016 På 26.10.2016 den 0.17, AnonymBruker skrev: Jeg bad til Gud i 10 år om å gjøre noe med den vinde foten min men ble aldri bønnhørt. Så sluttet jeg å be, og gikk til legen. Ble hasteoperert, og nå er frem fin. Anonymkode: c2681...a00 Kanskje det har med veiene som er uransakelige? Slik jeg tror, så er det ikke meningen at kristne skal la være å gå til legen? Leger er et av de flotte hjelpemidlene vi har her i verden, som kan bedre vår livskvalitet. Man er utstyrt med fri vilje, og det er både lov og sikkert meningen at man skal bruke den også. Kanskje du ble bønnhørt, -det som fikk deg til å gå til legen innenfor riktig tid? Siden du nå er helt fin? Kan det være at du ikke hadde blitt bra om du ventet lenger, siden du ble hasteoperert? Flott at du er fin nå uansett! Anonymkode: bcb63...18c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå