Gå til innhold

200 kr på to uker! Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare 200 kr til rådighet de neste to ukene, så trenger litt tips i matveien! 

Av det jeg har liggende er; litt bakevarer(mel, sukker o.l), litt havregryn, ost, cottage cheese, frosne jordbær. :laugh:

Anonymkode: 0dc2b...96f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal dette holde kun til mat, eller trenger du hygieneartikler etc også? 

Anonymkode: 1daf9...373

Skrevet

Uff da. Kjøpe en stor pose linser, løk hvitløk og litt ris? Leve på linsegryte og ris :P blir jo kjedelig men er mettende i alle fall. har du krydder? Har du ikke noen venner eller familie som kan forbarme seg og invitere deg på middag? 

Anonymkode: 19bcd...502

Skrevet

På kiwi får du 4 kg ris til 30 kr, så tørre linser på innvandrer butikk i stor pose billig, havregryn blir til mange porsjoner havregrøt. Og har du mulighet inviter deg selv på middag.

Skrevet

First price Nudler. Først price kneip

Anonymkode: f342d...7df

Skrevet

Takker for tips! Jeg har krydder heldigvis! Linser må i allefall på listen ser jeg :laugh:

Anonymkode: 0dc2b...96f

Gjest Supersol
Skrevet

Du får kjøpt svinestrimler på Kiwi til rundt tjue kroner. Hadde Ikke klart meg uten proteiner. Rema 1000 har billig fiskegrateng til 15 kr cirka. 

Skrevet

First Price tomatsuppe. 4,90,- for to poser :laugh:

Anonymkode: f8746...3e2

Skrevet

Kjøp 1 pose kylling (noen kg), og ris

Anonymkode: f4572...577

Skrevet

Fire maiskolber for fem kr på Coop Ekstra :)

Skrevet

Dumpsterdiving? Samle flasker? 

Anonymkode: a7fb8...76a

Skrevet

Bak brød og kjøp billig pålegg. 

Anonymkode: 0be81...a51

• Liker 1
Skrevet

FirstPrice karbonadedeig. Jeg deler den i to og lager spagettisaus fra bunnen. Hakket tomat den billigste også tilsetter jeg tomatpuré og vann og gulerøtter og løk og hvitløk. Når det har kokt opp og putret en stund så moser jeg det med en stavmikser, blir mye saus. Tilsetter stekt karbonadedeig den halve. Det blir mye, to middager.. 

Anonymkode: e1fc3...a50

Skrevet

Tomatsuppe på Coop Extra! Koster 2 kr eller noe for en pose, gjerne en pakke First Price spagetti. Det jeg kom på i farten, ganske mye billig faktisk, ta deg god titt å se etter i butikken neste gang :) 

Skrevet

Så akkurat "bestefar bruker 200 kr i måneden på mat" eller noe lignende på aftenposten. Leste ikke artikkelen, men kanskje "bestefar" har noen gode råd :) 

Skrevet

Hvis du er medlem i coop så har de kupong på gratis havregryn nå. Bare å last ned kupong-appen deres og aktiver kupongene der. 

Gjest star123
Skrevet
5 timer siden, Teriyaki skrev:

Hvis du er medlem i coop så har de kupong på gratis havregryn nå. Bare å last ned kupong-appen deres og aktiver kupongene der. 

Alle har ikke samme kupong som deg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...