Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del ser jeg på julen som en koselig høytid, hvor god mat, gjensyn med familien, avslapning og diverse aktiviteter hører med.

Hva betyr julen for deg?

Anonymkode: 5da81...33a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For min del ser jeg på julen som en koselig høytid, hvor god mat, gjensyn med familien, avslapning og diverse aktiviteter hører med.

Hva betyr julen for deg?

Julegaver/penger :biggrin:

Anonymkode: cd9e0...817

• Liker 2
Skrevet

Julen betyr mye :) Elsker julen! Stemningen, musikken, tiden med familien, MATEN. Gleder meg til jul altså :strix:

• Liker 2
Skrevet

For meg er dessverre jul angst, ensomhet, dårlig samvittighet og all erfaring tilsier en skikkelig psykisk dump.

Anonymkode: 0e5d9...3a7

• Liker 1
Skrevet

Julen betyr at vi er i slutten av desember, det er kaldt ute, og det er best å holde seg innendørs. Jeg har ingen juletradisjoner selv, men jeg ser jo at det blir pyntet fælt i butikker og i gatene. Stort mer er det ikke.

Skrevet

Julen er for meg en tid fra begynnelsen av Desember med julegløggfest,verksted,plutti pluttu pott m/venniners barn,utelek i snøen,julemarkeder,gavelaging og innpakning osv.

Hele Desember er jul for meg☺

Skrevet

Julen for meg betyr noen ekstra dager fri fra jobb.

Anonymkode: 6f588...934

• Liker 1
Gjest Timaras
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr julen for deg?

For meg betyr den ikke så mye.

Skrevet

Mye hygge og bursdager :) min favoritthøytid!

Gjest Carina Maria
Skrevet

jeg elsker jul med stemningen rundt, ro, sjele fred, slappe av, være sammen med familien min, lage juletradisjoner for ungen min, duft av jule ribbe, jule lysene som er tent og være tilstede her og nå. den beste høytiden på året :)

Skrevet

Jeg er vanvittig glad i julen, det har jeg vært fra jeg var barn. Tror nesten det må være medfødt, for hverken min mor eller bror er på samme måte i det hele tatt :fnise: 

For meg betyr julen mye, stemningen er magisk, jeg elsker lysene, pynten, maten og være ekstra mye sammen med gode venner og familie. Etter jeg ble mamma har julen blitt enda mer spesiell, men siden barnet vårt bare er to år har de to siste julehøytidene blitt litt mer stress enn kos. Jeg håper det blir litt mer ro i år :) Vi skal bake sammen og begynne å skape egne juletradisjoner. Gleder meg masse! 

Anonymkode: c580f...d9e

• Liker 1
Skrevet

Julen for meg er veldig mye. 

Lys og stemning, planlegging av julegaver, baking, avslapping, familie, koselig og stemningsfull julemusikk, god mat, tradisjoner, minner fra barndommen og rett og slett et høydepunkt i en ellers mørk og kald tid på året. 

Skrevet

Julen for meg er helt magisk. Elsker stemningen, kosen, julemusikken, julefilmene, juleverksted, julemat og rett og slett all kosen med familien. Jula er noe av det beste jeg vet. 

Julas "egentlige" budskap faller helt bort for oss, da vi ikke er kristne. For oss er jula en eneste lang "kose-tid", hvor vi er sammen på en måte vi ellers i året kanskje ikke har like god tid til.

Gjest Carina Maria
Skrevet

jeg kommer til og bli gjenfødt som jule tre jeg bare for å få stå inne i julen :) 

Skrevet

Jeg elsker førjulstiden, men jeg liker ikke julen.

Jeg har ingen familie, og da jeg hadde en pleide jeg å late som jeg var syk fra og med 23.desember og til 4.juledag for å få slippe juleselskap som stort sett endte i at jeg satt på rommet mitt og gråt.

Jeg har alltid folk å være med i julen, min manns familie er fantastiske og jeg er velkommen hele julen hvert eneste år, men det er vondt å ikke ha noen "egne" å være med. Vurderer å være "syk" i år, så kan mannen være med familien og jeg kan være hjemme.

Anonymkode: e3eab...5bf

• Liker 2
Skrevet

God stemning, masse fete julepølser, sjokolade, baking, pynting, kos og juleepisoder av favoritt seriene mine. Og jeg kan se på barnefilmer uten at noen reagerer :fnise: Finnes det noe bedre enn å stå opp lørdagsmorgen og tenne lysene i juletreet og drikke kaffe av julekoppen? Gleder meg som et barn! Det eneste negative er at folk ikke klarer å legge bort flaska.

Anonymkode: 8a476...597

Skrevet

For meg betyr julen hygge, kos og kvalitetstid med familien. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Julen er fantastisk. Elsker å pynte til jul, lysene i alle gater og vinduer, duften av pinnekjøtt, klementiner, gløgg. ALT. Julen er den tiden av året hvor jeg alltid føler meg i ekstase, spesielt etter at jeg ble sammen med min forlovede. Vi har våre tradisjoner for julen, alt fra å pynte juletreet, til julaften:rodmer:Gleder meg til jul:tre:

Skrevet
På 23.10.2016 den 9.59, Darkannie skrev:

Julas "egentlige" budskap faller helt bort for oss, da vi ikke er kristne. For oss er jula en eneste lang "kose-tid", hvor vi er sammen på en måte vi ellers i året kanskje ikke har like god tid til.

Julen er opprinnelig ikke en kristen høytid så dere feirer den helt "riktig" ;)

Skrevet

For meg betyr julen god mat, godt selskap, lukten av juletrær og vakre julelys overalt :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...