AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Hei, Var i dag på date nr to med en veldig god og hyggelig fyr. Vi var ute på middag og tok oss to øl hver ved siden av. Utover kvelden ble vi sittende å holde hender over bordet, og da vi gikk derfra, holdt vi hender og endte opp med å kysse. Da vi skulle gå til hvert vårt, stod vi og småkysset og pratet. Jeg hadde på meg en lang boblejakke, men før han gikk, tok han rundt meg og tok hendene ned og så oppunder min lange jakke og kjente godt på rumpa mi. I og med at vi stod ute på gata, synes jeg det var litt ekstra rart. Er jeg prippen, eller noe? Han virker som en veldig snill og uskyldig fyr i midten av tyveårene, uten mye erfaring med damer. Anonymkode: 6b575...c77
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Det er litt spess. Var dere brisne? Anonymkode: 8422b...923
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er litt spess. Var dere brisne? Anonymkode: 8422b...923 Hm, det var god stemning, men tror ikke de to ølglassene hadde så veldig mye å si. Anonymkode: 6b575...c77
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Sikkert en kombinasjon av at han ville kjenne litt på rumpa di, og har lest på internet at det er viktig å etablere fysisk kontakt tidlig for å unngå å havne i 'vennesonen'. To fluer i ett smekk. Keeper. Anonymkode: 60fb4...fe0 7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 Whut erre no galt å ta jenta litt på rumpa i offentlighet? Jeg gjør da det hele tiden, stryker litt/gir henne et lett klaps. Ser mange andre par som gjør det òg. Reagerer ikke noe på det, mer enn at det er litt søtt Dog, han kunne kanskje gjort det litt mer forsiktig/diskret, siden du reagerer sånn på det. Du får si ifra neste gang, om at sånnher oppførsel finner du deg ikke i! Anonymkode: 0c2b3...368 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #6 Skrevet 22. oktober 2016 Jeg opplevde å bli befølt i skrittet på kino med en date på 2 date engang Men mulig han bare ville etablere fysisk kontakt da man ikke bør vente så altfor lenge med det, men han burde kanskje begynt et annet sted enn på rumpa? 😄 Anonymkode: 704f4...649 1
Cronosgjesten Skrevet 22. oktober 2016 #8 Skrevet 22. oktober 2016 Utapå buksa, uten å nærme seg skrittet, kan jeg skjønne Hvis han liker deg, liker han også kroppen din, og hvis han liker kroppen din, har han lyst til å ta på den. Det er bare en fyr som liker deg og ville kjenne på deg. Hvis det ikke var press og hinting om mer, tror jeg ikke det er noen skummel kar. 1
Gjest Minesveiper Skrevet 22. oktober 2016 #9 Skrevet 22. oktober 2016 (endret) Kanskje litt rart å ta damen på rumpen første gang når man er ute på gata, men synes ikke at detnødvendigvis trenger å være en dealbreaker. Han liker deg vel da ts Endret 23. oktober 2016 av Minesveiper
Rosaprosa20 Skrevet 23. oktober 2016 #10 Skrevet 23. oktober 2016 Vil absolutt ikke si det er en dealbreaker. Kan du ikke si til han at du ikke er helt komfortabel med offentlig tafsing, hvis det var problemet? Du er ikke prippen bare fordi du ikke liker å bli klådd på i all offentlighet
Gjest Perfem2 Skrevet 23. oktober 2016 #11 Skrevet 23. oktober 2016 (endret) . Endret 28. januar 2017 av XXVIII
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #13 Skrevet 24. oktober 2016 På 22.10.2016 den 2.04, AnonymBruker skrev: Jeg opplevde å bli befølt i skrittet på kino med en date på 2 date engang Men mulig han bare ville etablere fysisk kontakt da man ikke bør vente så altfor lenge med det, men han burde kanskje begynt et annet sted enn på rumpa? 😄 Anonymkode: 704f4...649 Beføling på rumpe i en setting der man allerede står og koser og kyssing er noe helt annet enn beføling i skrittet! ER ikke i nærheten engang. 14 timer siden, XXVIII skrev: Han likte deg vel da synes ikke du er prippen. Liker du ikke å bli klådd på i all offentlighet på date nr. 2, så liker du ikke å bli klådd på i all offentlighet på date nr. 2. Helt greit det. Jeg vil ikke si at man blir "klådd på" in en slik setting. Går man rundt og tar tilfeldige kvinner på rumpa, så snakker vi klåing. Her er et jo etablert en intimsone der de allerede har begynt å småkline. Kanskje ikke det jeg ville ha gjort, men jeg ser ærlig talt ikke problemet. Anonymkode: 12f03...978
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #14 Skrevet 24. oktober 2016 12 timer siden, O.G. skrev: Hjelpes, for en fyr. Ja, du verden for et svin!!! Her står de tett sammen, kysser og småkliner, og så tar han henne på rumpa uten på buksa.... Anmeldelse neste? Anonymkode: 12f03...978 1
Gjest O.G. Skrevet 24. oktober 2016 #15 Skrevet 24. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, du verden for et svin!!! Her står de tett sammen, kysser og småkliner, og så tar han henne på rumpa uten på buksa.... Anmeldelse neste? Anonymkode: 12f03...978 Kanskje det.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #17 Skrevet 24. oktober 2016 Her blir setting og kommunikasjon helt avgjørende. Hadde dere pratet noe om "å vise følelser offentlig" ? Sa du til han at dette ikke var greit? Hvordan reagerte han? Nei, gutter skal ikke ta på oss uten samtykke, men vi skal da vel heller ikke måtte si "jaok, nå kan du få ta på rumpa mi" hver eneste gang vi synes det er ok. Kanskje han liker rumper, kanskje han ser på det som en helt naturlig del av det å stå å kysse å kose på slutten av en kveld? Selv om han ikke virker sånn erfaren, så kan det hende alle jenter han har vært med tidligere har syntes dette var helt ok. Sa du nei, eller viste på en eller annen måte at det ikke var ok, når hendene begynte komme under jakka? Anonymkode: 5b39d...2c1
MajorasMaske Skrevet 24. oktober 2016 #18 Skrevet 24. oktober 2016 Potensiell voldtektsmann det der ts. Kom deg vekk før det går galt.
Gjest Perfem2 Skrevet 24. oktober 2016 #19 Skrevet 24. oktober 2016 (endret) . Endret 28. januar 2017 av XXVIII
Ulla Ullsokk Skrevet 24. oktober 2016 #20 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg hadde tatt det som et kompliment og tenkt at det virket lovende! (Kan ikke sammenlignes med en hånd i skrittet, da hadde jeg klikket)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå